Fien mag van de hondjes MC-drive eten....
en Kimba mag op stokken kauwen....
Sorry dames, erger wordt het niet.....
Moderator: moderatorteam
Volgens mij heeft Kimba zich ook aardig gedragen.Tamara. schreef:Ik ook hoorestelle schreef:ik ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig hoor, ook al was ik zelf bij die wandeling aanwezig.Inge O schreef:doe vooralPatrol schreef: Mag je trouwens ook voor andere forumleden spreken n.a.v. een wandeling..... want dan weet ik er nog wel een paar.... :N: :N:.
Nou Kirsten....wat wil je over mij en kimba kwijt....![]()
Over Bowie kan ze vrij weinig kwijt, die zat zowat op m'n rug geplakt en tsja, over Fien ga ik het maar niet hebben
![]()
Of ze moet over de forummers zelf iets kwijt willen?:N:
Nou was dat het? Zit ik me hier helemaal klaar te maken voor een ontiegelijke forumrel....Patrol schreef:Nou komt ie......:
Fien mag van de hondjes MC-drive eten....![]()
en Kimba mag op stokken kauwen....
Sorry dames, erger wordt het niet.....

Haha, ik dacht daar ook even aan maar het kan me niks meer schelen. Zo weinig dat de kans ook erg klein is dat ik nog in een rel komyamie schreef:ga ik echt niet allemaal vertellen, dat zal me later wel weer om de oren geslagen worden in 1 of andere rel...
nee hoor... hier mogen en doen ze niks wat volgens "de regels" en "normen" niet mag
Wat flauwMARC_S schreef:Haha, ik dacht daar ook even aan maar het kan me niks meer schelen. Zo weinig dat de kans ook erg klein is dat ik nog in een rel komyamie schreef:ga ik echt niet allemaal vertellen, dat zal me later wel weer om de oren geslagen worden in 1 of andere rel...
nee hoor... hier mogen en doen ze niks wat volgens "de regels" en "normen" niet mag![]()

Ik dacht al, een Labrador die niet schooit moet ik nog meemakenAddy schreef:wat zegt u :N:Gollum schreef:Ik hou me niet aan de 'rangorderegels'.
Oh en Gol mag naast me zitten op de bank als ik eet, ze bedelt toch niet.![]()
![]()
![]()
Het was toch Gol die al wandelend de koekjes uit mijn zakken liep te snaaien

Nanna schreef:wat bij veel mensen ook al niet mag(op het forum denk ik wel):
-Op de banken zitten
-In bed slapen
-Potten en pannen uitlikken
-Als je zit te eten gaan zitten janken omdat je niet opschiet (het bord moet afgelikt)![]()
-zeiken om een pensstaafje en het nog krijgen ook

Ja hahaha koekjes in zakken zijn anders heAddy schreef:wat zegt u :N:Gollum schreef:Ik hou me niet aan de 'rangorderegels'.
Oh en Gol mag naast me zitten op de bank als ik eet, ze bedelt toch niet.![]()
![]()
![]()
Het was toch Gol die al wandelend de koekjes uit mijn zakken liep te snaaien
Ze jat uit iedereens zakken hoorAddy schreef:ze jat alleen maar als de raven bij tante AddyGollum schreef:Ze steelt ook niet van tafel daardoor trouwens, ideaal, ik kan echt alles laten liggen.![]()
![]()
![]()
oeps, slechte invloed heb ik :N:
Oh hahaha nou dan is het helemaal makkelijkAddy schreef:daar durf ik ook om te wedden, we hebben namelijk geen salontafelGollum schreef:Ik durf te wedden dat als Gol bij jou thuis zou komen dat ze niet van de tafel jat![]()
![]()