Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo kan het dus ook.......

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Zo kan het dus ook.......

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Vanmorgen gebeurde er iets en toen dacht ik: zo kan het ook!

Vanmorgen lekker in het bos gewandeld, op een bepaald moment lopen wij langs een huis en daar loopt een Golden reu altijd los.
Nilsson kent die hond en het is altijd dikke pret, achter elkaar aanracen en elkaar een beetje uitdagen.
Het kost dan wat moeite om Nilsson weer mee te krijgen want hij vindt het super gezellig.

Even later zie ik twee loslopende honden en geen eigenaar.
Nilsson voor de zekerheid maar even vast gedaan, die honden stonden op een plek waar ook auto's komen.
Ziet die ene hond ons en die hond komt heel dreigend naar ons toe :N:
Toen kreeg ik zoiets van : ik laat mij niet wegjagen, kom maar op!
Dus doorgelopen en die hond kwam dichterbij........zie ik ineens de eigenaar van de hond aan het beppen met mensen.
Haar hond is vlakbij ons, borstels van voor naar achteren omhoog en heel stram lopen, dus ik zeg: schiet op...naar je baas, met een kwade stem.
De baas hoort mij en begint haar hond te roepen en zich direct te verontschuldigen, had mij niet gezien, sorry.
Haar hond denk, dikke vinger ik kom niet en komt dichterbij, staan ongeveer 1 meter naast Nilsson.
Ik roep nog een keer heel kwaad: schiet je nou op, ga weg.....
Die hond gaat naar de baas en Nilsson deed helemaal niets!
Zat aan de riem en bleef gewoon naast mij staan, wel borstelen maar niet grommen, uitvallen of aan de riem trekken.
Die bazin verontschuldigt zich nog een keer, haar hond doet niets (zal best) de mijne ook niet enz enz.

Ik vond het heel netjes van haar dat zij zich verontschuldigde, meerdere keren zelf, dat lees ik wel eens anders.
En ik vond het heel knap dat Nilsson naast mij bleef staan terwijl hij gezien de afstand normaal gesproken zou uitvallen.
Dat uitvallen gaat al een heel stuk beter maar dit had ik nooit verwacht.
Zou het ook komen doordat ik zo "stoer" was?
Ik had de regie en was ook echt niet bang.

Lang verhaal geworden, ben benieuwd naar jullie mening.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Re: Zo kan het dus ook.......

Ongelezen bericht door Jaap* »

Langhaar schreef:Zou het ook komen doordat ik zo "stoer" was?
Daar ben ik heilig van overtuigt :wink:
Je hebt indruk gemaakt op Nilsson :ok:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik denk dat het niet simpelweg één oorzaak heeft, dergelijke situaties zijn zeker wat betreft hondentaal vaak heel genuanceerd.
Misschien was die hond gecastreerd?
Of hoe dan ook niet bedreigend?
De andere hond had een duidelijke baas/leider?
En ik denk ook dat het waarschijnlijk is dat jij als duidelijke leider al voldoende in te brengen had en Nilsson het gerust aan jou kon overlaten.
L@nghaar
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Ik denk dat het niet simpelweg één oorzaak heeft, dergelijke situaties zijn zeker wat betreft hondentaal vaak heel genuanceerd.
Misschien was die hond gecastreerd? Geen idee, kon ik zo niet zien.
En ik denk ook dat het waarschijnlijk is dat jij als duidelijke leider al voldoende in te brengen had en Nilsson het gerust aan jou kon overlaten.
Ik denk inderdaad dat het deels te maken had met mijn optreden.
Vroeger zou ik al rukjes aan de riem gegeven hebben en Nilsson alvast waarschuwen dat hij rustig moet blijven, tsja en daarmee bereik je dus net het tegenovergestelde, leerde ik later.
Nu heb ik niet op Nilsson gelet.
Ben super trots op mijn hondje en ook wel een beetje op mijzelf. :pffff:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Langhaar schreef:
Marie-Josée schreef:Ik denk dat het niet simpelweg één oorzaak heeft, dergelijke situaties zijn zeker wat betreft hondentaal vaak heel genuanceerd.
Misschien was die hond gecastreerd? Geen idee, kon ik zo niet zien.
Ik denk inderdaad dat het deels te maken had met mijn optreden.
Vroeger zou ik al rukjes aan de riem gegeven hebben en Nilsson alvast waarschuwen dat hij rustig moet blijven, tsja en daarmee bereik je dus net het tegenovergestelde, leerde ik later.
Nu heb ik niet op Nilsson gelet.
Vast :ok:
Je mag zeker trots zijn op jezelf en op Nilsson :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Langhaar schreef:Nu heb ik niet op Nilsson gelet.
Ja, je mag zeker trots zijn :ok:
Nilsson lette nu op jou in plaats van andersom :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door mon doesie »

ik ging vanmiddag met mijn honden lopen,
en 1 van mijn honden kreeg een schop omdat ze tegen iemand op wilde springen.
ik wilde mijn excuus maken,maar kreeg de kans niet.
ik heb mijn stem verheft,dat schoppen dus niet kan.
het was op de parkeerplaats,deze vrouw kwam net aanrijden.
ze ging ook gelijk weer weg.

:neenee: ik laat mijn honden niet schoppen.
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
L@nghaar
Zeer actief

Ja sommige mensen snap je echt niet......

Ik vond die baas die ik tegenkwam ook heel netjes.
Maar die verhalen van jullie slaan werkelijk alles :boos: wat een malloten lopen er rond op deze aardkloot.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

mon doesie schreef:ik ging vanmiddag met mijn honden lopen,

Kun je je uberhaupt voorstellen dat er mensen zijn die heel bang zijn voor honden?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Zoek stok! schreef:

Kun je je uberhaupt voorstellen dat er mensen zijn die heel bang zijn voor honden?
Dat kan ik me best voorstellen maar om dan gelijk te gaan schoppen? :denken:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Zoek stok!
Zeer actief

wendy71 schreef:
Zoek stok! schreef:

Als een spin mij bespringt, wil je niet weten wat ik met die spin doe :wink: TS had er ook heen kunnen rennen toen ze zag dat haar hond naar mensen toe ging. Nu liet ze de dame er helemaal alleen voor staan. Ik snap best dat het kut is als iemand je hond schopt, maar ik mis hier wel regelmatig wat inlevingsvermogen in de andere partij.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Zoek stok! schreef:
Als een spin mij bespringt, wil je niet weten wat ik met die spin doe :wink: TS had er ook heen kunnen rennen toen ze zag dat haar hond naar mensen toe ging. Nu liet ze de dame er helemaal alleen voor staan. Ik snap best dat het kut is als iemand je hond schopt, maar ik mis hier wel regelmatig wat inlevingsvermogen in de andere partij.
Maar je weet toch niet hoe het hier gegaan is? :wink:
Ik doe enorm mijn best om Vera weg te houden bij alle mensen die zelf geen hond bij zich hebben, maar soms komt iemand weleens opeens de bocht om en botsen ze bijna op elkaar. Dan roep ik natuurlijk meteen 'Veraaaaaaaa Vera Vera Veraaaaa" en ga raar staan danzen :mrgreen: , en dan springt ze niet, maar draait een rondje om die persoon heen en komt terug.
Maar in die paar seconde dat ze bij elkaar in de buurt zijn had die persoon Vera wel allang een schop kunnen verkopen natuurlijk. Dat kan ook heel snel gaan, zonder dat je de kans hebt om in te grijpen.

En als je panisch bent van honden snap ik die schop zelfs ook nog wel, maar leuk zal ik het niet vinden. Wegduwen, desnoods met kracht, desnoods met een knietje, oke. Maar echt een schop verkopen vind ik niet leuk.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Moos schreef:
Dat weet je inderdaad niet, vandaar dat ik graag even de andere kant belicht :F: Een opspringende hond kan voor sommige mensen behoorlijk bedreigend zijn. Zeker als dat ook nog gepaard gaat met flink blaffen (gezien de avatar ga ik daar gemakshalve even vanuit hihi).
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Moos schreef:En als je panisch bent van honden snap ik die schop zelfs ook nog wel, maar leuk zal ik het niet vinden. Wegduwen, desnoods met kracht, desnoods met een knietje, oke. Maar echt een schop verkopen vind ik niet leuk.
Ach ja, schoppen. Het is zo beladen he. Gezien het feit dat de hond niet gewond is, zal het niet hard geweest zijn. Als je een hond afweert met je voet/been, wordt het al snel als schoppen gezien. Terwijl het een stuk veiliger is dan met je handen aan een hond gaan zitten. Als je echt met kracht een hond voor z'n kop schopt, loopt die niet fluitend weer weg. Maar goed, ik ben ook weleens woest geworden omdat iemand een schopbeweging naar Bram maakte (die nota bene gewoon voorbij liep), dus ik kan me het gevoel goed voorstellen. Het ziet er gewoon heel naar uit.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Moos schreef:
Dat weet je inderdaad niet, vandaar dat ik graag even de andere kant belicht :F: Een opspringende hond kan voor sommige mensen behoorlijk bedreigend zijn. Zeker als dat ook nog gepaard gaat met flink blaffen (gezien de avatar ga ik daar gemakshalve even vanuit hihi).
:mrgreen: :mrgreen:

Maar het is inderdaad zo dat een hond die op wil gaan springen erg naar kan overkomen, zeker voor mensen die bang zijn voor honden. Vanochtend stuitte Vera, in het hondenbos, toevallig op iemand die in mantelpakje zonder hond de bocht om kwam lopen. In het hondenbos is ze sowieso gewend dat iedereen een hond heeft, en dat ze erheen mag, dus ze huppelde er blij op af. Ik kon haar met dat Veraaaa Vera Vera Veraaaa en op en neer huppelen wel terugroepen, maar dan heeft ze dus wel al een paar keer even een natte neus in een hand gestoken (springen dan dus gelukkig niet), en aan de reactie van die mevrouw te zien vond ze dat echt vervelend. En dat vind ik dan ook weer vervelend, want ik wil niet dat mensen last hebben van mijn honden, ook al vind ik het 'overdreven' wat soms al als last beschouwd wordt :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Moos schreef:En als je panisch bent van honden snap ik die schop zelfs ook nog wel, maar leuk zal ik het niet vinden. Wegduwen, desnoods met kracht, desnoods met een knietje, oke. Maar echt een schop verkopen vind ik niet leuk.
Ach ja, schoppen. Het is zo beladen he. Gezien het feit dat de hond niet gewond is, zal het niet hard geweest zijn. Als je een hond afweert met je voet/been, wordt het al snel als schoppen gezien. Terwijl het een stuk veiliger is dan met je handen aan een hond gaan zitten. Als je echt met kracht een hond voor z'n kop schopt, loopt die niet fluitend weer weg. Maar goed, ik ben ook weleens woest geworden omdat iemand een schopbeweging naar Bram maakte (die nota bene gewoon voorbij liep), dus ik kan me het gevoel goed voorstellen. Het ziet er gewoon heel naar uit.
Vandaar mijn nuance ook even dat ik met kracht of een knietje wegduwen niet onder schoppen vind vallen :F: :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Moos schreef: En dat vind ik dan ook weer vervelend, want ik wil niet dat mensen last hebben van mijn honden, ook al vind ik het 'overdreven' wat soms al als last beschouwd wordt :wink:
De vorige keer dat ik met Tara (plus buuf) en Bram liep, deed een hardloopster behoorlijk hysterisch mbt Tara die naar haar toe liep. Ik had op dat moment ook echt zoiets van 'mens doe normaal'. Maar achteraf vind ik dat geen juiste gedachte. Iemand die bang is, doet gewoon gek in de ogen van iemand die deze angst totaal niet heeft. De angst is vaak niet iets rationeels, vandaar dat 'ze doet niks hoor' geen klap helpt.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Moos schreef: En dat vind ik dan ook weer vervelend, want ik wil niet dat mensen last hebben van mijn honden, ook al vind ik het 'overdreven' wat soms al als last beschouwd wordt :wink:
De vorige keer dat ik met Tara (plus buuf) en Bram liep, deed een hardloopster behoorlijk hysterisch mbt Tara die naar haar toe liep. Ik had op dat moment ook echt zoiets van 'mens doe normaal'. Maar achteraf vind ik dat geen juiste gedachte. Iemand die bang is, doet gewoon gek in de ogen van iemand die deze angst totaal niet heeft. De angst is vaak niet iets rationeels, vandaar dat 'ze doet niks hoor' geen klap helpt.
Precies :wink: Op het moment zelf denkt iets in me ook wel hoor van "jee zeg, je kan ook overal een probleem van maken" :mrgreen: , maar mijn gevoel over mijn (natuurlijk vreselijke lieve en fantastische) honden even buiten beschouwing latend snap ik ook wel dat je erg overdreven, in andermans ogen, kan reageren als je dus echt bang bent.
Wat je dan in het specifieke hondenbos doet vraag ik me ook wel een beeeetje af, maar oke, ze krijgen dan het voordeel van de twijfel (wellicht wist ze het niet) :mrgreen:
Afbeelding
L@nghaar
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
wendy71 schreef:
Zoek stok! schreef:

Ik denk dat je het nu door elkaar haalt, TS (ik dus) had dat probleem niet.
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Mensen zonder honden weten vaak niet dat ergens een hondenbos is.
En ik ben ook eens boos geworden om een oude vrouw die met haar wandelstok naar Bruno ging meppen, klein hondje aan de lijn en Bruno (toen net pup-af) wilde spelen.Later sprak ik diezelfde vrouw zonder dat de honden erbij waren en toen bleek dat haar vorige hondje voor haar ogen door een andere hond was verscheurd.Dus dan stel je je oordeel wel bij :wink:
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

ik heb bij Ragyo ook wel eens dat ie juist extra uitvalt wanneer ik me groot maak en een hond verbaal wegstuur. zo van, als jij het ook doet dan mag ik meedoen.

ik heb trouwens van het weekend nog een kalf van een pup tegen me op gehad, die sprong zo hoog dat zijn kop op mijn ooghoogte kwam! nou doet mij dat verder niks, maar als je bang van honden bent, ben je daar echt niet blij mee. ik zeg dan wel op lage, strenge toon iets tegen zo'n hond maar ben vriendelijk tegen de eigenaren, dan weten ze dat ik er verder niet mee zit.
Zoek stok!
Zeer actief

Langhaar schreef: Ik denk dat je het nu door elkaar haalt, TS (ik dus) had dat probleem niet.
:roos: :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
L@nghaar
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Langhaar schreef: Ik denk dat je het nu door elkaar haalt, TS (ik dus) had dat probleem niet.
:roos: :wink:
Mooi bloempie, bedankt :ok:
Afbeelding
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door mon doesie »

deze mevr had zelf een hond bij zich...
ze zei tegen mij ,dat mijn hond tegen haar opwilde springen en was bang dat haar broek vies werd.
geloof mij,iemand die bang is voor honden laat niet op deze plek ook haar hondje uit.
ik bedoel,ze komt zekers meerdere honden tegen.

mijn man verbaasde zich over mij dat ik alleen maar naar haar geschreeuwd had.

het bleef mij vanacht bezig houden,kon er niet van slapen.
als ik haar kenteken had kunnen noteren,had ik ermee naar de politie kunnen gaan voor dierenmishandeling.???
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
L@nghaar
Zeer actief

mon doesie schreef:deze mevr had zelf een hond bij zich...
ze zei tegen mij ,dat mijn hond tegen haar opwilde springen en was bang dat haar broek vies werd.
geloof mij,iemand die bang is voor honden laat niet op deze plek ook haar hondje uit.
ik bedoel,ze komt zekers meerdere honden tegen.
mijn man verbaasde zich over mij dat ik alleen maar naar haar geschreeuwd had.

het bleef mij vanacht bezig houden,kon er niet van slapen.
als ik haar kenteken had kunnen noteren,had ik ermee naar de politie kunnen gaan voor dierenmishandeling.???
Maar het is niet zo dat alle honden opspringen.
Eigenlijk is het te gek dat die mevrouw daar dus dan maar niet moet gaan lopen als ze geen vieze broek wil???
Het is moeilijk.
Als de hond in mijn verhaal dichter bij was gekomen had hij/zij van mij ook kennis mogen maken met schoenmaat 38.
Natuurlijk probeer je het eerst verbaal.

En ik denk dat als je naar de politie gaat dat je dan te horen krijgt dat jij je hond bij je moet houden.
Laatst gewijzigd door L@nghaar op 13 jan 2009 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

mon doesie schreef:het bleef mij vanacht bezig houden,kon er niet van slapen.
Is je hond dan echt geraakt of was het een schopbeweging?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Re: Zo kan het dus ook.......

Ongelezen bericht door Rami »

Langhaar schreef: En ik vond het heel knap dat Nilsson naast mij bleef staan terwijl hij gezien de afstand normaal gesproken zou uitvallen.
Dat uitvallen gaat al een heel stuk beter maar dit had ik nooit verwacht.
Zou het ook komen doordat ik zo "stoer" was?

Lang verhaal geworden, ben benieuwd naar jullie mening.
Misschien is het toch ook afhankelijk van het karakter van je hond. Ik heb al een paar keer gemerkt dat als ik een hond (meestal een dominantie reu die blijft plakken en waarvan ik niet wil dat mijn honden het zelf oplossen) weg joeg, dit voor mijn reu Bill juist een sein was om - samen met mij, dus 'samen met de baas' - in de aanval te gaan. :N:
Hier helpt weglopen uit de situatie en de aanstormende of achtervolgende hond totaal negeren het best. Mijn honden letten op mij, gaan met mij mee en de vreemde hond druipt vanzelf af.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Nanna schreef:
Nanna schreef:Het gaat niet altijd zo...
Een vriendin van me liet vanmorgen haar Galgo uit en meteen kwamen er een Boxer en een Ambull grommend op afgevlogen. Galgo raakt in paniek en begint te springen, en de Ambull hapt. Vriendin maakt schoppende beweging naar Ambull en krijgt meteen een enorme vuistslag in haar nek en er werd haar toegevoegd dat ze een vieze vuile smerige teringhoer is en dat ie wel wist waar ze woonde...
Tsja, zulke aso's lopen óók rond... :roll:
The story continues.
Ze heeft aangifte gedaan tegen deze aso (uiteraard met strafblad) en zijn tegenbeweging was om aangifte tegen haar te doen wegens dierenmishandeling :smile: Ben je dan een kneus of niet?
Maar goed, die hond is nooit geraakt dus hij heeft geen zaak. ZIJ daarentegen heeft een attest van de huisarts dat haar nek zwaar gekneusd is.
Wat een sneue loser, die vent.
Die vent een sneue loser, maar vriendin zit met de gebakken peren :?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Nanna schreef:
Een vriendin van me liet vanmorgen haar Galgo uit en meteen kwamen er een Boxer en een Ambull grommend op afgevlogen. Galgo raakt in paniek en begint te springen, en de Ambull hapt. Vriendin maakt schoppende beweging naar Ambull en krijgt meteen een enorme vuistslag in haar nek en er werd haar toegevoegd dat ze een vieze vuile smerige teringhoer is en dat ie wel wist waar ze woonde...
The story continues.
Ze heeft aangifte gedaan tegen deze aso (uiteraard met strafblad) en zijn tegenbeweging was om aangifte tegen haar te doen wegens dierenmishandeling :smile: Ben je dan een kneus of niet?
Maar goed, die hond is nooit geraakt dus hij heeft geen zaak. ZIJ daarentegen heeft een attest van de huisarts dat haar nek zwaar gekneusd is.
Mooi :ok: Hopen dat deze kwallebal mooi wat centjes gaat betalen. En als ze ziek thuis komt te zitten kan hij ook mooi betalen voor het feit dat ze niet kan werken. Leegtrekken die zak. Beterschap voor de vriendin :ok:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Nanna schreef:
The story continues.
Wat ben je toch een heerlijk hypocriet mens, he.

Je hebt er zelf totaal geen moeite mee om kleine kinderen te slaan wanneer zij een rotje richting je honden gooien en wanneer hondenbezitters in het algemeen, fysieke maatregelingen nemen ter bescherming van hun hond(en) en nu gaan janken om dat iets dergelijks bij een vriendin van je gebeurd. Afbeelding

Het zou mij overigens ook he-le-maal niets verbazen wanneer jouw vriendin, al dan niet onder invloed van jouw haat zaaierij jegens bepaalde honden, bij voorbaat de honden al begon te schoppen en de man vervolgens haar sloeg ter bescherming van zijn honden. Iets waar jij andersom totaal geen moeite mee hebt.

Wellicht is dit een tragisch mooi voorbeeld van waar jouw haatzaaieritus ( zoek maar niet op, het woord bestaat niet :wink: ) toe kan lijden.

Ter info, ik ben absoluut geen voorstander van dit soort geweld en vind de actie van de man absoluut niet fraai. Net zo min als ik 'haat zaaien' fraai vind.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”