Dit is mijn hond kiba,vaak aangezien voor 'husky'
Mams is half alaskan malamute,half witte herder (geen idee wat voor type witte herder),en paps is half siberische husky,half witte herder (weer geen idee of het een canadese of een zwitserse was). Wij zien bij Kieb heel duidelijk de herder erin terug maar er zijn mensen die hem zelfs voor volbloed alaskan malamute of zelfs een wolfhond aanzien.
Ik weet verder niet waar zijn zusjes naartoe zijn gegaan maar zijn broertje lijkt totaal niet op hem,staat veel korter op zijn pootjes,stompere snuit en kleinere oortjes,ook donkerder van kleur. Lijkt qua bouw meer op een hus.
Mams woont hier in de buurt maar de baasjes van paps zijn verhuist dus die zien we helaas nog zelden.
Ik vind het best een aparte en ook mooie uitkomst voor zo'n rasecht vuilnisbakkie
Veel foto's heb ik niet van mama maar hier staat Kiba op als pupje terwijl hij bij haar drinkt (met zijn broertje en zusjes)

hier is hijzelf als kleine opdonder (de kleur is heel erg bijgetrokken,hij is nu helemaal grijs inplaats van creme,met op zijn dijen en schouders nog een vage creme achtige waas. Wolfsgrijs?)

hier is hij al iets ouder en is hij al wat grijzer aan het worden

hier was hij precies 5 maanden oud,en al helemaal op kleur:

en dit is een filmpje wat ik heb gemaakt vlak na zijn eerste verjaardag toen hij voor het eerst weer zijn moeder zag. Zoek de verschillen,ze zijn er in overvloed
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=52485