yak ja mensenpoep... vond het ook in de duinen althans.. Farah vond het en dat is een poep eter.. mijn hond vind dat vies .. die gaat zelfs voor zijn eigen poep op de loop.. en oh wee als hij dan het balletje net naast zijn eigen hoop heeft laten vallen... haha dat zou ik eigenlijk eens moeten filmen hoe hij dan via omwegen dat balletje gaat pakken....
Bluf eet volgens mij ook geen poep.. die ging echter vorige keer in de ganzenstront rollen.. ik dacht nog wat doet ze nou dan.. die rolt nl niet vaak .. bij thuiskomst dacht ik wat meurt het hier.. toen was het kwartje gevallen bij het zien van haar vacht
En ik weet niet wat ze hier mogen wat eigenlijk niet normaal toegestaan is.. Finn mag eigenlijk vrij weinig geloof ik.. niet bedelen, niet overdreven aanslaan voor ieder wissewasje.. niet met vreemde honden kennismaken omdat hij een kort lontje heeft..
tsja.. hij mag wel zo veel mogelijk los omdat hij gewoon goed luistert, ook als ik hem terug roep omdat er een andere hond komt...
hij mag voor me lopen aan de lijn, hij mag bijten op het veld
ze mogen ten alle tijden het water in mits er geen ijs ligt, ze mogen door de modder rennen ook al heb ik net mijn schone broek aan en is me huis net aan kant.. uitschudden met natte vacht in een schoon huis

tsja had ik ze maar niet door het water moeten laten rennen denk ik dan...
En Bluf.. tsja die mag wel naar de honden die ik ken en stabiel zijn.. en verder dendert ze ook op hondjes soms af die ik niet ken.. dan is ze net een fractie sneller.. en dan weet ik dat Hier roepen geen optie meer is.. dus roep ik maar niet.. en loop er maar op af.. en verontschuldig me.. zeggende dat ze nog zeer jong is.. (bijna 3... ) zeker als het honden zijn die toch wat angstig zijn voor haar.. overigens moge duidelijk zijn dat ik daar ook aan aan het werken ben.. gecontroleerder kennismaken.. ik ga zodirect dan ook naar de plaatselijke honden club zodat ik wat mensen en andere honden tref en ik geloof dat ze vanavond behendigheid hebben dus ik ben benieuwd..
verder mag ze op de bank.. deed ze bij de vorige eigenaar ook, maar het valt me op omdat Finn het niet doet zij ook veel meer de grond verkiest boven de bank..