Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat mag jouw hond allemaal wat eigenlijk niet hoort?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Sonnie1983 schreef:
Frederique schreef:
Moos schreef:
Wolvin schreef:haha een mensenpoep leek :smile:
nu weet ik tenminste wat er bedoeld wordt :mrgreen:
Eigenlijk moet je het zelf ervaren, dan weet je het helemaal :mrgreen: :mrgreen:
Voor degenen die nog willen gaan vragen "hoe weet je dan dat het mensenpoep is?"
Geloof me, dat weet je :N: :N: :wink:
Precies, binnen 2 seconden :kotz:
Moet wel lachen dat er mensen zich afvragen hoe ze mensenpoep kunnen eten :mrgreen:
nou zo raar is dat niet hoor... want hier geen mensenpoep. Hier wonen alleen nette mensen die allemaal een toilet hebben en niet in de bosjes hoeven te gaan zitten. :pffff:
Wacht maar, ooit vindt hij het wel ergens :F:

(bekende plekken zijn plekken waar mensen vissen bijvoorbeeld, of in een echt recreatiegebied waar mensen die hele dag met het gezin rondhangen. In een klein bosje of parkje in een gemiddelde woonwijk zal het nogal meevallen ja :wink: ).
Afbeelding
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Tijd terug met warm weer naar visvijver geweest met gezinnen hele dag aan het water en mensen die aan het vissen waren maar ook niks gevonden.

Ik woon gewoon in een nette gemeente :P hihi

nee ik hoop dat Diego zoiets nooit zal doen yak
Moos
Zeer actief

Sonnie1983 schreef:Tijd terug met warm weer naar visvijver geweest met gezinnen hele dag aan het water en mensen die aan het vissen waren maar ook niks gevonden.

Het is ook niet elke keer raak natuurlijk he? Godzijdank niet :N: :smile:

Ach, ik heb nu 6 jaar honden, en het went hoor :mrgreen: Ik heb er nu eentje (Vera) die terug te roepen is als ze mensenpoep gevonden heeft, daar ben ik al meeeeeer dan tevreden mee (Saar moet ik stampvoetend weg gaan trekken :mrgreen: ).
Afbeelding
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Moos schreef:
Sonnie1983 schreef:Tijd terug met warm weer naar visvijver geweest met gezinnen hele dag aan het water en mensen die aan het vissen waren maar ook niks gevonden.

Ach, ik heb nu 6 jaar honden, en het went hoor :mrgreen: Ik heb er nu eentje (Vera) die terug te roepen is als ze mensenpoep gevonden heeft, daar ben ik al meeeeeer dan tevreden mee (Saar moet ik stampvoetend weg gaan trekken :mrgreen: ).
gelukkig is het volgens jullie wel altijd ergens met water in de buurt, dus meteen de hond het wate rin sturen als dit gebeurd ;-)
Moos
Zeer actief

Sonnie1983 schreef:
Moos schreef:

gelukkig is het volgens jullie wel altijd ergens met water in de buurt, dus meteen de hond het wate rin sturen als dit gebeurd ;-)
Neee, nee, nee, neeee, dat zie je helemaal fout :neenee: :mrgreen:

Mensenpoep wordt standaard gevonden als je op de terugweg bent van het watertje, noooit als je onderweg bent ernaartoe of er al rondhangt. En dan het liefste als je al halverwege bent, en dus net zo snel thuis als weer terug bij het water :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Sonnie1983 schreef:nee ik hoop dat Diego zoiets nooit zal doen yak
wees gerust - áls hij het vindt eet hij het - gegarandeerd :mrgreen: .
Offff, hij rolt erin :smile:

Ik vind de optie 'eten' beter persoonlijk :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef:
Inge O schreef:
Sonnie1983 schreef:nee ik hoop dat Diego zoiets nooit zal doen yak
wees gerust - áls hij het vindt eet hij het - gegarandeerd :mrgreen: .
Offff, hij rolt erin :smile:

Ik vind de optie 'eten' beter persoonlijk :mrgreen:
hij eet ervan én hij rolt erin, want niet van eten? nee, daar geloof ik niet in :mrgreen: .
Nee, dat zou kunnen. Want als ze helemaal bruin gerold zijn valt die bruine bek natuurlijk niet extra op :smile:
Afbeelding
Nicaaa!
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Nicaaa! »

Sonnie1983 schreef:
nou zo raar is dat niet hoor... want hier geen mensenpoep. Hier wonen alleen nette mensen die allemaal een toilet hebben en niet in de bosjes hoeven te gaan zitten. :pffff:

Ahum, het is helaas niet zo dat mensen die slechts ontlasten op de daarvoor bestemde plek ( het toilet) ook per definitie nette mensen zijn.
Maar das offtopic.

Nikkie plast trouwens ook weleens in de tuin, meestal na het het slapen in bed vind ik eigenlijk ook niet mogen.
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Sonnie1983 schreef:
Frederique schreef:
Moos schreef:
Wolvin schreef:haha een mensenpoep leek :smile:
nu weet ik tenminste wat er bedoeld wordt :mrgreen:
Eigenlijk moet je het zelf ervaren, dan weet je het helemaal :mrgreen: :mrgreen:
Voor degenen die nog willen gaan vragen "hoe weet je dan dat het mensenpoep is?"
Geloof me, dat weet je :N: :N: :wink:
Precies, binnen 2 seconden :kotz:
Moet wel lachen dat er mensen zich afvragen hoe ze mensenpoep kunnen eten :mrgreen:
Je kunt het overal vinden hoor, er zijn een flink aantal leden
hier die daar ervaringen mee hebben. :wink:
Zelf die die in nette buurten wonen :pffff:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

yak ja mensenpoep... vond het ook in de duinen althans.. Farah vond het en dat is een poep eter.. mijn hond vind dat vies .. die gaat zelfs voor zijn eigen poep op de loop.. en oh wee als hij dan het balletje net naast zijn eigen hoop heeft laten vallen... haha dat zou ik eigenlijk eens moeten filmen hoe hij dan via omwegen dat balletje gaat pakken.... :mrgreen:
Bluf eet volgens mij ook geen poep.. die ging echter vorige keer in de ganzenstront rollen.. ik dacht nog wat doet ze nou dan.. die rolt nl niet vaak .. bij thuiskomst dacht ik wat meurt het hier.. toen was het kwartje gevallen bij het zien van haar vacht :pffff:

En ik weet niet wat ze hier mogen wat eigenlijk niet normaal toegestaan is.. Finn mag eigenlijk vrij weinig geloof ik.. niet bedelen, niet overdreven aanslaan voor ieder wissewasje.. niet met vreemde honden kennismaken omdat hij een kort lontje heeft..
tsja.. hij mag wel zo veel mogelijk los omdat hij gewoon goed luistert, ook als ik hem terug roep omdat er een andere hond komt... :mrgreen:
hij mag voor me lopen aan de lijn, hij mag bijten op het veld :wink:
ze mogen ten alle tijden het water in mits er geen ijs ligt, ze mogen door de modder rennen ook al heb ik net mijn schone broek aan en is me huis net aan kant.. uitschudden met natte vacht in een schoon huis :roll: tsja had ik ze maar niet door het water moeten laten rennen denk ik dan...
En Bluf.. tsja die mag wel naar de honden die ik ken en stabiel zijn.. en verder dendert ze ook op hondjes soms af die ik niet ken.. dan is ze net een fractie sneller.. en dan weet ik dat Hier roepen geen optie meer is.. dus roep ik maar niet.. en loop er maar op af.. en verontschuldig me.. zeggende dat ze nog zeer jong is.. (bijna 3... ) zeker als het honden zijn die toch wat angstig zijn voor haar.. overigens moge duidelijk zijn dat ik daar ook aan aan het werken ben.. gecontroleerder kennismaken.. ik ga zodirect dan ook naar de plaatselijke honden club zodat ik wat mensen en andere honden tref en ik geloof dat ze vanavond behendigheid hebben dus ik ben benieuwd..
verder mag ze op de bank.. deed ze bij de vorige eigenaar ook, maar het valt me op omdat Finn het niet doet zij ook veel meer de grond verkiest boven de bank.. :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”