Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twinkeltje schreef:.........het is gewoon een op 1 stapeling van dingen
Ontzettend jammer. Juist jij bent iemand die zo'n op1stapeling prachtig kan relativeren met een kwinkslag.
Met een rake opmerking haal je heel vaak de spanning uit een topic, grappig of wijs en altijd vriendelijk. Dat zie ik andere modjes eigenlijk nooit doen.
Even een weekje afstand nemen en dan gewoon modje blijven, dat lijkt me het beste
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Desiree, niet weggaan. Niet om wat er nu speelt.
Want dat is niet nodig. Als het de laatste druppel is, wat ik me ook wel kan voorstellen, neem dan gewoon een time-out, ga gewoon even een paar dagen wat anders doen en denk er even rustig over. Want ik weet dat jij veel op je bordje telkens krijgt, omdat je veel online bent en dus ook bij allerhande dingen de eerste bent die er iets mee moet. En ik vind dat je het eigenlijk altijd goed doet. OK, laatste dingetje ging misschien niet vlekkeloos, maar laat je niet opnaaien door ons. Is echt niet de moeite waard, terwijl wij jou wel de moeite waard vinden om als modje lekker te blijven.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Desi, laat je niet gek maken. gewoon even rust, 6 keer ademen en je taak weer opnemen waar je hem heb laten liggen.
Eigenlijk telt dit voor Hilje net zo.
Komop meiden, laat de spanning even voor wat het is.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
tekkel schreef:
Ontzettend jammer. Juist jij bent iemand die zo'n op1stapeling prachtig kan relativeren met een kwinkslag.
Met een rake opmerking haal je heel vaak de spanning uit een topic, grappig of wijs en altijd vriendelijk. Dat zie ik andere modjes eigenlijk nooit doen.
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ook. Ik schik hiervan en vind het verschrikkelijk jammer. Ik hoop dat je je nog bedenkt
Hilje, je uitleg is begrijpelijk en ik vind eigenlijk wel dat je nog gelijk hebt ook. Van mij mag je nite blijven, nee je MOET blijven dus.
En dat zelfde geldt ook voor Twinkel. Je doet het goed als mod en je weet vaak de angel uit de verhitte discussies te halen met een kwinkslag of wat dan ook. Kortom, neem even vakantie en blijf gewoon lekker als mod.
Ik begrijp het wel, maar ik vind dit het slechtst denkbare scenario met betrekking tot het gedoe de laatste tijd. Goeden die het met de kwaden moeten vergelden enzo
Het vrolijke slaan van spijkers op de kop door Twink vind ik juist altijd bijzonder verfrissend.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:Ik begrijp het wel, maar ik vind dit het slechtst denkbare scenario met betrekking tot het gedoe de laatste tijd. Goeden die het met de kwaden moeten vergelden enzo
Het vrolijke slaan van spijkers op de kop door Twink vind ik juist altijd bijzonder verfrissend.
Precies, zo voel ik het nou ook.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Als je ongesteld geweest bent,kom je ons dan weer plagen?
Dank je wel Desi,voor alle leuke malle grappen en opmerkingen die precies opt tijd kwamen,bij behoorlijk hysterisch opgelopen topics
Ik hoop nog vaak je snedige en rake meningen te kunnen lezen.
Laatst gewijzigd door Jojoke op 16 jan 2009 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer Twink, ik heb van je genoten als moderator. Ik hoop dat je je bedenkt want iemand als jij is erg nodig in deze soms licht ontvlambare tent.
Maar mocht je je niet bedenken dan wil ik je in ieder geval heel erg bedanken voor je inzet, je tijd, je humor, je behulpzaamheid maar vooral je vermogen om te relativeren.