Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

We kunnen het niet...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik dacht dat ik ook rasvast was en dat de boxer de enige hond voor mij zou zijn.
Maar daar ben ik dus van teruggekomen. :mrgreen:
Ik vind herders nu geweldig en ook die blijken bij mij te passen. Maar ik sluit helemaal niet uit dat er ooit weer een ander ras komt.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
GoldenRetrieverLover

Ongelezen bericht door GoldenRetrieverLover »

Heerlijk toch als je zo in luv kunt zijn voor 1 ras?Ik ben zelf niet zo erg rasvast,ik hoop dat ik lang genoeg leef om nog een paar rassen waar ik gek op ben te mogen bezitten.Maar als ik eerlijk ben vind ik iedere hond eigenlijk wel leuk,ik vind het hebben van een hond gewoon heel erg fijn en of er dan nu een Golden of een vuilnisbakkie woont dat maakt dan eigenlijk niet uit.Het wandelen,verzorgen,en knuffelen vind ik allemaal leuk! :cheer:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Het is inmiddels weer een tijdje later, en ik ben twee onwijs geweldige Tollers tegen gekomen.
Hoe gek het misschien ook klinkt, maar mijn hart smolt bij deze honden en ik weet nu toch bijna zeker dat er hierna wel een Toller komt.

De eerste hond was een reu, heel gefocust op zijn baasje die steentjes in een grote plas gooide en de hond dook ze op en bracht ze terug naar de baas.
Deze hond had totaal geen interesse in mij of aandacht voor mij.
Alleen maar voor zijn baas en de steentjes.
Hij had een geweldige blik in zijn ogen, en een heel mooie uitdrukking en ik was op slag verliefd. :I:

De tweede kwam ik van de week tegen, Duckie heette ze.
Een jong Toller teefje waarvan ik de eigenaresse al had 'gesproken' op een Tollerforum.
Wat een schatje!! Ze kroop zowat in me, heel knuffelig.

En wederom helemaal verliefd...

De Amstaff heeft echt mijn hart veroverd, maar de Toller heeft een plekje ingenomen naast ze.
En ik weet nu heel zeker wat ik wil, doordat ik deze twee honden heb mogen ontmoeten en hun karakter en uitstraling me echt iets doet.
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Je kunt ook best verliefd zijn op meerdere rassen..
ik zelf riep altijd heel hard dat er bij mij alleen maar een whippet in huis zou komen..
Vriendlief wou dat nooit en dus kwam er een mechelaar die mijn hart direct gestolen had, maar toch blijft de whippet in mijn achterhoofd..
Een duitse dog is ook nog steeds een ras waar ik smoor op ben maar die zijn een maatje te groot voor mij dus blijf ik daar maar vanaf..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”