Gister is ze naar Rotterdam gegaan. Hier zag zij een schat van een Stafford teefje, 1 jaar oud. Mijn moeder vroeg of ze met katten overweg kon. Een meisje pakte een kat uit de opvang en liep hiermee langs het hek van het teefje
Die begon te blaffen en te grommen. Conclusie van dit meisje... Deze hond kan niet met katten en u krijgt haar absoluut niet mee.
Beetje vreemd om dit zo te testen, hond achter hek en dan maar met een kat voorbij lopen. Ik weet eigenlijk niet wat een normale manier is maar dit lijkt mij van niet.
Vandaag zijn we naar Krimpen gegaan. Mijn moeder werd verliefd op de grootste. Hij heet Fong-Kee (vraag me niet hoe en waarom maar het past wel bij hem) Hij is nu anderhalf jaar en hij kan met katten. Nu nog even kijken of de kat met hem kan
Het is een kruising met een Duitse Dog en is ook nog niet volgroeid. Hij Heeft sinds zijn 6e maand in het asiel gezeten en het wordt ook geen makkie. Hij heeft last van verlatingsangst (gaat slopen), nog niet helemaal zindelijk werd er gezegd, hij springt tegen mensen op alsof het een Pekinees is.. Maar mijn moeder gaat heel haar hart en ziel erin steken en wij gaan haar daarbij helpen.
Hopelijk gaat het met Raya ook goed, daar zie ik nog wel tegenop wat nou als..... Ze hebben beide dezelfde leeftijd en Fong-Kee is een reu en zij een teefje. We zullen zien.... Eerst mag hij gaan acclimatiseren met de kat (die zit nu in de woonkamer in zijn reismand) en zijn nieuwe huis.
Voor degene die willen weten hoe Fong-Kee eruit ziet, er staat nog een foto van op de site: Dierenopvang.com Krimpen a/d/ Ijssel, helemaal onderaan.

Allway's in my heart