Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het was weer zo ver
Moderator: moderatorteam
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat is wel waarZoek stok! schreef:Op de een of andere manier lijkt het mij wel goed als de eigenaren achteraf nog even horen wat er gebeurd is. Dat nog meer dan vanwege de kosten. Nu denken ze 'ach niks gebeurd', volgende keer gewoon weer los. Snap je wat ik bedoel?marye schreef:Ach, hij is toch ook verzekerdZoek stok! schreef:Ja, misschien toch maar doen heDingo schreef:Misschien de volgende keer (hoop het niet) toch het adres vragen van de mensen. Kun je in ieder geval de kosten verhalen.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ze zijn daar nog voorzichtiger met hem dan ik benMirri schreef:Hoe is het gegaan met je mannetje vandaag op de opvang Linda?

Linda, Izzie en Bram
- Mirri
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Je zou het dan zelfs kunnen aanvoeren als excuus voor je hardrijden. De politie kan het dan ook verifieren bij de tegenpartij.Zoek stok! schreef:Ja, misschien toch maar doen heDingo schreef:Misschien de volgende keer (hoop het niet) toch het adres vragen van de mensen. Kun je in ieder geval de kosten verhalen.
Ik deed het eerst ook niet hoor, maar na 3 bijtincidenten vond ik het wel goed.

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Zo, vandaag weer bij Reeuwijk gelopen en geen gaten
Er kwam direct een bruine labrador op Bram afgerend (die liep aangelijnd op de parkeerplaats). Ik moet eerlijk zeggen dat mijn hartslag even omhoog ging, maar ik zag al snel dat het een enthousiast teefje was.
Het was erg rustig, ik kon heel makkelijk andere honden omzeilen. Aan het eind van de wandeling op het grote strand zag ik achter me iemand lopen met honden. Ik liep even flink door zodat de afstand groter zou worden. Kijk ik nog eens om, zie ik dat het Suzan van dit forum is met Celtic, Fenja en Miura
Het vertrouwen in de wandelplek is nu wel weer terug.
Het was erg rustig, ik kon heel makkelijk andere honden omzeilen. Aan het eind van de wandeling op het grote strand zag ik achter me iemand lopen met honden. Ik liep even flink door zodat de afstand groter zou worden. Kijk ik nog eens om, zie ik dat het Suzan van dit forum is met Celtic, Fenja en Miura

Linda, Izzie en Bram
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Heel begrijpelijk dat je nog wel wat gespannen wasZoek stok! schreef:Zo, vandaag weer bij Reeuwijk gelopen en geen gatenEr kwam direct een bruine labrador op Bram afgerend (die liep aangelijnd op de parkeerplaats). Ik moet eerlijk zeggen dat mijn hartslag even omhoog ging, maar ik zag al snel dat het een enthousiast teefje was.
Het was erg rustig, ik kon heel makkelijk andere honden omzeilen. Aan het eind van de wandeling op het grote strand zag ik achter me iemand lopen met honden. Ik liep even flink door zodat de afstand groter zou worden. Kijk ik nog eens om, zie ik dat het Suzan van dit forum is met Celtic, Fenja en MiuraHet vertrouwen in de wandelplek is nu wel weer terug.
Gelukkig dat je nu weer wat vertrouwen hebt, dat loopt prettiger
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
daar doen ze niks mee helaas... toen de vingertop van manlief afgeten was heb ik 3 bekeuringen gehad, elke bekeuring aangevochten met ziekenhuisverklaring, doktersverklaring dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest komen, foto's etc. Gewoon betalen, want ik was een gevaar op de wegDingo schreef:Je zou het dan zelfs kunnen aanvoeren als excuus voor je hardrijden. De politie kan het dan ook verifieren bij de tegenpartij.Zoek stok! schreef:Ja, misschien toch maar doen heDingo schreef:Misschien de volgende keer (hoop het niet) toch het adres vragen van de mensen. Kun je in ieder geval de kosten verhalen.
Ik deed het eerst ook niet hoor, maar na 3 bijtincidenten vond ik het wel goed.
Overigens had ik dus 80 gereden waar je 50 mocht... op een hele overzichtelijk rechtdoorgaande voorrangsweg. Helaas stonden daar dus 2 vaste flitsers en 1 mobiele...
ik was een kapitaal kwijt

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Was eigenlijk helemaal vergeten te vragen hoe het met Bram ging, toen ik doorliep dacht ik er eigenelijk pas aan. Maar gelukkig gaat het allemaal goed met hem. Het was ook wel heel erg rustig, ik heb het er nog niet zo stil meegemaakt. Ik kwam wel een zwarte labrador reu tegen, gelukkig een hele lieve maar had Celtic toch maar even bij me gehouden. Weet jij nog hoe de eigenaar van die labrador die Bram gegrepen had eruit zag? Ik zoek met mijn honden ook liever niet dat soort honden op, dan loop ik liever een andere kant op.
Mooi dat je er zelf ook weer wat vertrouwen in hebt om met Bram daar te lopen, ik vind het er zelf ook altijd wel lekker lopen daar. Alleen was het er vandaag wel errug blubberig en nat
Mooi dat je er zelf ook weer wat vertrouwen in hebt om met Bram daar te lopen, ik vind het er zelf ook altijd wel lekker lopen daar. Alleen was het er vandaag wel errug blubberig en nat
- Zoek stok!
- Zeer actief
Nee dat is nou juist zo lastig, ik weet niet eens meer zeker of het een bruine of zwarte lab was. Stom he. Het was een heel 'gemiddelde' vrouw. Er is niks bijzonders blijven hangen bij me. De mechelmeneer herken ik nog wel omdat ik daar even kort mee gesproken heb. Maar ik denk niet dat die Mechelaar zomaar honden grijpt.suzan25 schreef:Was eigenlijk helemaal vergeten te vragen hoe het met Bram ging, toen ik doorliep dacht ik er eigenelijk pas aan. Maar gelukkig gaat het allemaal goed met hem. Het was ook wel heel erg rustig, ik heb het er nog niet zo stil meegemaakt. Ik kwam wel een zwarte labrador reu tegen, gelukkig een hele lieve maar had Celtic toch maar even bij me gehouden. Weet jij nog hoe de eigenaar van die labrador die Bram gegrepen had eruit zag? Ik zoek met mijn honden ook liever niet dat soort honden op, dan loop ik liever een andere kant op.
Ik had je al gewaarschuwd, het was bijzonder modderig haha. Brams buik is nog steeds zwart. Wil me niet voorstellen hoe het witje van jou er uit zag

Linda, Izzie en Bram
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Jammer dat je het niet meer weet, maar ik zou het waarschijnlijk ook niet op gelet hebben hoor
. Ik hoop dat de eigenaar nu zo verstandig is om haar hond daar niet meer zomaar los te gooien.
Mijn 'witje' was niet wit meer aan het einde van de wandeling
Fenja en Celtic zijn aan het einde van de wandeling nog het water in gegaan, handig honden die ballen leuk vinden in het water, en waren weer helemaal schoon. Miura heb ik thuis onder de warme douche gezet en daarna gefohnt dus die is nu weer schoon. Als ik dat niet doe dan blijft ze het koud hebben ook al is het warm in huis en dat wil ik niet ivm haar rug, ze gaat anders verkrampt liggen trillen.
Bram houdt toch ook wel van water? Ik vind dat zo ideaal aan Reeuwijk aan het einde van de wandeling nog even schoon spoelen in de plassen.
Mijn 'witje' was niet wit meer aan het einde van de wandeling
Fenja en Celtic zijn aan het einde van de wandeling nog het water in gegaan, handig honden die ballen leuk vinden in het water, en waren weer helemaal schoon. Miura heb ik thuis onder de warme douche gezet en daarna gefohnt dus die is nu weer schoon. Als ik dat niet doe dan blijft ze het koud hebben ook al is het warm in huis en dat wil ik niet ivm haar rug, ze gaat anders verkrampt liggen trillen.
Bram houdt toch ook wel van water? Ik vind dat zo ideaal aan Reeuwijk aan het einde van de wandeling nog even schoon spoelen in de plassen.