Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ouwe, lieve, 'debiele' vlammetje :-)
Moderator: moderatorteam
-
tineke
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
chrico
- Zeer actief
Poeh ik ken dat gevoel, je hart staat toch even stil. Je weet dat het er ooit aankomt maar elke keer toch weer blij als er niets aan de hand blijkt te zijn. Waarom komt ouderdom dan ook met gebreken he. Je word je steeds bewuster dat zij ouder worden maar gelukkig was er niets aan de hand 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: ouwe, lieve, 'debiele' vlammetje :-)
Prachtig hoe de rollen zijn verdeeld....tot Sette net zo oud is als Vlammetje, dan krijgt ze Crunch in d'r nekInge O schreef:het feit dat ik ongerust was en haar uit het bos ging roepen, daar reageerden ze dan weer veel duidelijker op : vooral sette moest zich weer heel erg inhouden om haar eens goed in te peperen dat dit not done was.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
Gos
- Zeer actief
Hoe herkenbaar is dit mooie stukje van je Inge! Met meneer Max heb ik regelmatig hetzelfde, die hoort ook niet veel meer en gaat hard richting erg oud mannetje, maar heeft nog steeds z'n supermaxmomenten.
Hij gaat vaak bij de achterdeur zitten als hij blijkbaar m'n auto heeft gehoord, en blijft dan strak naar de deur staren, wachtend tot ik van buiten naar binnen kom, terwijl ik gewoon voorom gekomen ben en achter hem sta. En elke ochtend ben ik weer blij als hij zich toch weer gaat bewegen bij het wakker maken, want meneertje slaapt zoveel vaster dan vroeger.
Hij heeft van de week een paar dagen erg slecht gegeten, dan slaat de schrik je weer om het hart, maar na een hele korte aanval zaterdag is hij weer helemaal het vreetmonster van altijd en is hij ook weer vrolijker.
Je weet dat het in de pijplijn zit, maar dat het nog maar ff lang mag duren! Hij is in veel dingen een draak van een hondje, maar hij is zo helemaal mijn draakje, ik moet er niet aan denken hem te moeten missen.
Hij gaat vaak bij de achterdeur zitten als hij blijkbaar m'n auto heeft gehoord, en blijft dan strak naar de deur staren, wachtend tot ik van buiten naar binnen kom, terwijl ik gewoon voorom gekomen ben en achter hem sta. En elke ochtend ben ik weer blij als hij zich toch weer gaat bewegen bij het wakker maken, want meneertje slaapt zoveel vaster dan vroeger.
Hij heeft van de week een paar dagen erg slecht gegeten, dan slaat de schrik je weer om het hart, maar na een hele korte aanval zaterdag is hij weer helemaal het vreetmonster van altijd en is hij ook weer vrolijker.
Je weet dat het in de pijplijn zit, maar dat het nog maar ff lang mag duren! Hij is in veel dingen een draak van een hondje, maar hij is zo helemaal mijn draakje, ik moet er niet aan denken hem te moeten missen.
-
Gos
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
miekmiek
- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
- Aantal honden: 3
hier woont ook zo'n oude doos
Blind als een mol, oostindisch-doof (tja benne en blijve setter
).
Roepen voor een plasje komen er 3 aan geraced, behalve blinde doos, die lig nog zwaar in dromenland, nog een keer roepen, weer nix.
Voorzichtig naar haar toe lopen ( :N: beweegt haar borstkas nog wel)
JOEY PLASSEN!!!!!!
en ja hoor reactie, ook zo'n scheve-slaap-smoel,
, heerlijk met haar grijs smoeltje.

Blind als een mol, oostindisch-doof (tja benne en blijve setter
Roepen voor een plasje komen er 3 aan geraced, behalve blinde doos, die lig nog zwaar in dromenland, nog een keer roepen, weer nix.
Voorzichtig naar haar toe lopen ( :N: beweegt haar borstkas nog wel)
JOEY PLASSEN!!!!!!
en ja hoor reactie, ook zo'n scheve-slaap-smoel,

rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012