Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twinkeltje schreef:nou oke dan ik heb besloten terug te komen ik kan het gewoon niet laten
ben misschien nog wel wat afwezig mijn vriend ik net uit het ziekenhuis die is weer een geopereerd om een niersteen te verwijderen maar voor de rest ben ik weer modje hoor
als ze me nog weer aannemen
Ik ben niet de hardste roeper hier...
Maar nu roep ik: HOERA!!!!!
twinkeltje schreef:nou oke dan ik heb besloten terug te komen ik kan het gewoon niet laten
ben misschien nog wel wat afwezig mijn vriend is net uit het ziekenhuis die is weer een geopereerd om een niersteen te verwijderen maar voor de rest ben ik weer modje hoor
Als ze dat niet doen ontslaan we ze gewoon
Fijn Dees
Ik ben niet zo goed met de smileys en dat soort dingen dus ik zeg maar gewoon: Dat is fijn nieuws
En ik heb respect voor de manier waarop je hiermee bent omgegaan (los van de beslissing die je hebt genomen).
Heel veel sterkte en beterschap voor je vriend overigens
Groetjes,
Marjan
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ben misschien nog wel wat afwezig mijn vriend is net uit het ziekenhuis die is weer een geopereerd om een niersteen te verwijderen maar voor de rest ben ik weer modje hoor
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10