Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pension?
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Pension?
Heeft er iemand tips voor een leuk hondenpension voor mijn honden?
Aangezien het pension waar ik mijn honden altijd bracht ( dieren hotel happy holiday in balkbrug) sluit, kan ik dus weer op zoek naar een nieuwe stek. Iemand tips in omg. Drenthe / Overijssel / Groningen / Utrecht? Ik ben best bereid een endje te kachelen, als ze maar op een leuke plek opgevangen worden.
Aangezien het pension waar ik mijn honden altijd bracht ( dieren hotel happy holiday in balkbrug) sluit, kan ik dus weer op zoek naar een nieuwe stek. Iemand tips in omg. Drenthe / Overijssel / Groningen / Utrecht? Ik ben best bereid een endje te kachelen, als ze maar op een leuke plek opgevangen worden.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Fin
- Zeer actief
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Rilana en Joey
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers, Flatcoated Retriever X
Kampus dierenhotel in Ruinen.
Ik heb er een hele tijd stage gelopen.
Is er schoon, en leuk voor de honden.
Ze komen min. 4x per dag buiten.
Laatst gewijzigd door Rilana en Joey op 30 jan 2009 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Rilana &

````Joey `````````````` Morris `````````` Balou````````

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Ook wij hadden dit zelfde probleem. En zijn hier in de buurt bij een paar pensions geweest. (drente en overijssel) Wij schrokken echt van een pension hier in de buurt het was er erg smerig, koud (hokken waren niet verwarmd en het vroor 8 graden) en oud. Ook was de eigenaar niet erg eerlijk tegen ons. Hij vertelde dat hij bijna vol zat met pension honden maar later zag ikvia internet dat het honden van een bepaalde stichting waren. Is opzich niet erg maar daar kun je toch eerlijk over zijn.(vroeg me wel af of deze honden nu wel beter af waren :N: )
Wij zijn toen doorgereden naar dieren thuis "de Kluif" hier was het alsof we van de honden hel in de hemel kwamen. Het was er schoon, netjes en warm. Honden zagen er goed verschorgd uit en de mensen waren er erg aardig. Omdat we met onze vorige hond 13 jaar geleden bij dit pension goede ervaringen hadden. Hebben we direct maar geboekt voor de zomer. Of het ook echt goed bevalt moeten we dus nog zien. Wel moet ik extra betalen voor de vachtverzorging die op eigenverzoek wordt gedaan. Wat bestaat uit elke dag of om de dag even borstelen.
Wij zijn toen doorgereden naar dieren thuis "de Kluif" hier was het alsof we van de honden hel in de hemel kwamen. Het was er schoon, netjes en warm. Honden zagen er goed verschorgd uit en de mensen waren er erg aardig. Omdat we met onze vorige hond 13 jaar geleden bij dit pension goede ervaringen hadden. Hebben we direct maar geboekt voor de zomer. Of het ook echt goed bevalt moeten we dus nog zien. Wel moet ik extra betalen voor de vachtverzorging die op eigenverzoek wordt gedaan. Wat bestaat uit elke dag of om de dag even borstelen.
-
Tiuri2008
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Berner Sennen x Leonberger x New Foundlander x Duitse Herder
- Aantal honden: 1
- Suuz!
- Zeer actief
dank voor de tips tot zover... marijke is geen optie, omdat het groepshuisvesting is, en ik daar met sorbonne niet echt op zit te wachten... :N: 
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Suuz!
- Zeer actief
hebben die ook een website??Rilana en Joey schreef:Kampus dierenhotel in Ruinen.
-
wen
- Zeer actief
Misschien is dit een idee http://home.planet.nl/~dam00554/ is in Groningen.
Het is een kleinschalig hondenhotel
Ik ken haar al jaren en ze is super met honden en als je er waarde aan hecht voert ze ook gewoon vers als je het meebrengt.
Omdat ze met kleine groepjes werkt zit ze vaak vol maar je kan het altijd proberen.
Ik zou er me hond zo naartoe brengen als het nodig zou zijn
Het is een kleinschalig hondenhotel
Ik ken haar al jaren en ze is super met honden en als je er waarde aan hecht voert ze ook gewoon vers als je het meebrengt.
Omdat ze met kleine groepjes werkt zit ze vaak vol maar je kan het altijd proberen.
Ik zou er me hond zo naartoe brengen als het nodig zou zijn
- Rilana en Joey
- Actief
Nee, niet meer.P!nki schreef:hebben die ook een website??Rilana en Joey schreef:Kampus dierenhotel in Ruinen.
Ze krijgen er wel weer 1.
Maar je mag wel altijd komen kijken.
Ik weet niet hoever het voor je is, maar anders is dat mischien een optie?
Groetjes Rilana &

- Suuz!
- Zeer actief
kan jij me er iets meer over vertellen op voorhand? In de zin van is het groepsopvang, of kunnen de honden ook apart in hun roedeltje op een veld spelen. Sorbonne kan namelijk niet met alle hondenRilana en Joey schreef:Nee, niet meer.P!nki schreef:hebben die ook een website??Rilana en Joey schreef:Kampus dierenhotel in Ruinen.
Ik weet niet hoever het voor je is, maar anders is dat mischien een optie?
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Bram gaat naar www.dijkzicht.com. Ben er supertevreden over. Apart zitten is geen enkel probleem, doen ze heel vaak.

Linda, Izzie en Bram
- Suuz!
- Zeer actief
Deze ga ik iig onthouden voor als we verhuisd zijnZoek stok! schreef:Bram gaat naar www.dijkzicht.com. Ben er supertevreden over. Apart zitten is geen enkel probleem, doen ze heel vaak.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Dat is zeker omP!nki schreef:Deze ga ik iig onthouden voor als we verhuisd zijnZoek stok! schreef:Bram gaat naar www.dijkzicht.com. Ben er supertevreden over. Apart zitten is geen enkel probleem, doen ze heel vaak.... Wijk bij Duurstede is dan hopelijk wat beter aan te rijden, nu doe ik daar toch wel een behoorlijk stuk langer over. Het is vooral voor de weekenden dat ik naar delft ga bijv. of dagjes weg, en om dan eerst naar WbD te rijden is wel wat om
maar ziet er wel goed uit

Linda, Izzie en Bram
- Suuz!
- Zeer actief
Tja, ik vind het niet prettig als ze in een grote roedel in huis verblijven, omdat ik weet hoe Sorbonne op bepaalde honden reageertZoek stok! schreef:Dat is zeker omP!nki schreef:Deze ga ik iig onthouden voor als we verhuisd zijnZoek stok! schreef:Bram gaat naar www.dijkzicht.com. Ben er supertevreden over. Apart zitten is geen enkel probleem, doen ze heel vaak.... Wijk bij Duurstede is dan hopelijk wat beter aan te rijden, nu doe ik daar toch wel een behoorlijk stuk langer over. Het is vooral voor de weekenden dat ik naar delft ga bijv. of dagjes weg, en om dan eerst naar WbD te rijden is wel wat om
maar ziet er wel goed uit
Honden zitten wel in kennels he, dat vinden veel mensen niet prettig.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Rilana en Joey
- Actief
De honden zitten wel in kennels, en als je meerdere honden brengt krijgen ze vaak een dubbele kennel zodat ze lekker de ruimte hebben.P!nki schreef:kan jij me er iets meer over vertellen op voorhand? In de zin van is het groepsopvang, of kunnen de honden ook apart in hun roedeltje op een veld spelen. Sorbonne kan namelijk niet met alle hondenRilana en Joey schreef:Nee, niet meer.P!nki schreef:hebben die ook een website??Rilana en Joey schreef:Kampus dierenhotel in Ruinen.
Ik weet niet hoever het voor je is, maar anders is dat mischien een optie?... sommige gaat wel heel goed, maar sommige ook totaal niet.. vandaar dat ik dat even wil weten
voordat ik ergens ga kijken
Je kunt aangeven dat je roedeltje niet met andere honden kan, dan blijven ze alleen op het plein.
Soms proberen we wel er wat passende hondjes bij te zetten, maar als dat niet lukt is het ook niet erg.
Op het moment zit er een roedel van 7 berners, daar komen ook geen vreemde honden bij.
Er zijn in totaal 8 speelvelden, waarvan 2 zand en de rest is van tegels.
Dit ivm met de hygiene.
Wil je nog meer weten?
Groetjes Rilana &

- Yoi
- Actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Rijpickerwaard in IJsselstein (Utrecht).
Daar brengen wij de honden altijd heen. Als je buiten het hoogseizoen komt is alleen of alleen met bekende honden huisvesten geen probleem. Quasar heeft er vaak zat alleen gezeten in een ruime kennel en een ruime speelweide voor zichzelf.
Ook erg fijn: Ze hebben kennis van zaken. Ze weten met Quasar precies wat ze in huis hebben. Aan de ene kant vinden ze het een ettertje (is hij ook hoor
) en aan de andere kant zijn ze helemaal blij als hij weer komt. Meteen knuffelen etc.
Quasar gaat daar dus ook erg graag heen, zodra hij de route herkent begint hij te gillen en hij weet niet hoe snel hij daar heen moet rennen
Website is:
www.rijpickerwaard.nl
Daar brengen wij de honden altijd heen. Als je buiten het hoogseizoen komt is alleen of alleen met bekende honden huisvesten geen probleem. Quasar heeft er vaak zat alleen gezeten in een ruime kennel en een ruime speelweide voor zichzelf.
Ook erg fijn: Ze hebben kennis van zaken. Ze weten met Quasar precies wat ze in huis hebben. Aan de ene kant vinden ze het een ettertje (is hij ook hoor
Quasar gaat daar dus ook erg graag heen, zodra hij de route herkent begint hij te gillen en hij weet niet hoe snel hij daar heen moet rennen
Website is:
www.rijpickerwaard.nl
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer: