http://link.marktplaats.nl/226086661
Verder vind ik het ook wel een rare advertentie
Moderator: moderatorteam
Ik vind die advertentie nogal stuitend. Hij trekt bewust een bepaald soort kopers, zeg maar.hildevdburg schreef:Het lijkt me niet. Een hond die 900 kg trekt? Beetje heel veel. Maar misschien heb ik het echt helemaal fout hoor.
inderdaad.iones schreef:Foute fokker, foute advertentie en daar komt fout volk op af. In ieder geval geen hondenliefhebbers. Dit zou marktplaats nooit toe moeten laten.

der staat toch niks mis in die advertentie en ik ken heel veel nederlanders die naar belgie gaan voor weight pulling te doenMuk schreef:Vertel...Nanna schreef:Omar. Dan weet ik alweer genoeg....
Ik heb een klacht ingediend over deze advertentie bij MP, alleen jammer dat er te weinig ruimte is om de klacht goed te omschrijven.
het is zeker wel een sport. maar als je er ook echt sportief mee bezig bent zet je dat niet zo neer omdat je wéét dat dat randdebielen aantrektTrippell schreef:Dat kan zeker. Malamuten trekken ook soms 1200kg of meer.
Ik begrijp niet goed wat er fout is aan de advertentie. Het is misschien helaas slechte fok, maar deze persoon prijst zijn hond ook enkel aan onder het mom van een hondensport '("weight pulling"). Net zoals fokkers op hun website zetten dat er pups geworen worden uit een bepaalde CH. of Multi BISS CH. combinatie.
Het is natuurlijk in het midden te laten of dit wel een sport kan genoemd worden. ()