Oh man, je hebt nog best een organisatievermogen nodig voor drie honden :N:
Vanochtend dacht ik snel een plas en poeprondje te doen met alledrie tegelijk, en natuurlijk kwamen we toen cleo het -loslopende hysterisch blaffende kruisingmonster- tegen. Mijn god, zie dan maar eens 80 kilo hond te houden als je er zelf maar 70 weegt. Maar het ging goed, ik kon de honden in de lift houden terwijl ik de man toesiste zijn hond aan te lijnen
Vanmiddag heb ik dat dus maar anders gedaan. Gaia was als eerste aan de beurt (waar gol het niet mee eens was :N: ) en Juno en Gol moesten even thuisblijven. Ik heb Gaia lekker moe gemaakt met balletjes gooien en het was een heerlijke wandeling, fijne hond. Toen we weer thuiskwamen kwam Juno me enthousiast begroeten met mijn beha in zijn bek en had hij zijn kussen wat opgevuld met versnipperde watten. Dat was dus nog het enige wat ik op het aanrecht was vergeten, de watten om Gol's ogen mee schoon te maken
Ik heb nog fijn gewandeld met Juno en Gol, die hebben elkaar onwijs moe gemaakt

En nu ligt alles in diepe rust. Word er zelf bijna moe van
Hier nog wat portretjes van het span:
Juno:
Gaia:
Gollum:
Ik kon Juno en Gol helaas niet samen op de foto krijgen, steeds wanneer ik op m'n hurken ging zitten om een foto te maken moest één van de twee de boel saboteren door in mijn oor te gaan likken
Waar was ik ook alweer aan begonnen?