Maar er zit ook wel heel veel kaf tussen het korenRamona25 schreef:Kwebbelende wijven? Nou sorry, maar ik loop over het algemeen alleen en soms kom je weleens een bekende tegen die een stukje mee oploopt, maar toch ben je constant aan het opletten. Poeh, kan wel verder gaan uitleggen maar wil hier toch echt niet mee vergeleken worden. Daarvoor werken we niet elke dag keihard door weer en wind om alles in goede banen te leiden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond is dood door uitlaatservice.
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
wat verschrikkelijk als je zoiets te horen krijgt zeg! Onze honden gaan ook met een uitlaatservice mee, maar die weet ook heel goed waar ze mee bezig is. Vorige keer was bella niet helemaal lekker geworden bij de wandeling....ze heeft mij gelijk gebeld, en bood al aan om bij mij thuis te wachten tot ik er zelf was...Ben uiteraard naar huis gevlogen en was blij dat ze gebeld had.
In het gebied waar zij loopt, loopt ook nog een andere uitlaatservice...die mogen van mij part echt gelijk stoppen...elke keer laten ze een berner achter op een veld..helemaal alleen...op mijn vraag waarom..."dat stomme beest vind het niet leuk"
Van de zomer heb ik een jackie uit t water moeten vissen...beesie kon er door de hoge kant niet uitkomen..een visser zat te roepen dat het beesie al een paar keer koppie onder was gegaan...en wat deed de uitlaatservice....die liepen gewoon door...doof voor al het geroep...Dan vraag je je toch af waarom mensen een uitlaatservice beginnen...
In het gebied waar zij loopt, loopt ook nog een andere uitlaatservice...die mogen van mij part echt gelijk stoppen...elke keer laten ze een berner achter op een veld..helemaal alleen...op mijn vraag waarom..."dat stomme beest vind het niet leuk"
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
-
Fin
- Zeer actief
Je weet zelf ook wel dat het een vrij beroep is. Met idd dus veel kaf onder het koren. Er was er hier één die dus echt met zo'n twintig, dertig honden gerust een half uur bij de hondenvijver bleef rondhangen. Ondertussen mochten die honden zich vermaken met die van mij.Ramona25 schreef:Kwebbelende wijven? Nou sorry, maar ik loop over het algemeen alleen en soms kom je weleens een bekende tegen die een stukje mee oploopt, maar toch ben je constant aan het opletten. Poeh, kan wel verder gaan uitleggen maar wil hier toch echt niet mee vergeleken worden. Daarvoor werken we niet elke dag keihard door weer en wind om alles in goede banen te leiden.
Ik zie haar nu niet meer, en vind dat dus géén gemis.
- Ramona25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhond
- Aantal honden: 2
Kwam zij met een vrachtwagen dan?christo schreef:Je weet zelf ook wel dat het een vrij beroep is. Met idd dus veel kaf onder het koren. Er was er hier één die dus echt met zo'n twintig, dertig honden gerust een half uur bij de hondenvijver bleef rondhangen. Ondertussen mochten die honden zich vermaken met die van mij.Ramona25 schreef:Kwebbelende wijven? Nou sorry, maar ik loop over het algemeen alleen en soms kom je weleens een bekende tegen die een stukje mee oploopt, maar toch ben je constant aan het opletten. Poeh, kan wel verder gaan uitleggen maar wil hier toch echt niet mee vergeleken worden. Daarvoor werken we niet elke dag keihard door weer en wind om alles in goede banen te leiden.
Ik zie haar nu niet meer, en vind dat dus géén gemis.Er zullen wel meer klachten zijn geweest.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die er wel een potje van maken, maar ik denk dat dat met elk beroep zo is.. Het zou leuk zijn eens te lezen dat niet iedereen zo is..
-
Fin
- Zeer actief
Ramona25 schreef:Kwam zij met een vrachtwagen dan?christo schreef:Je weet zelf ook wel dat het een vrij beroep is. Met idd dus veel kaf onder het koren. Er was er hier één die dus echt met zo'n twintig, dertig honden gerust een half uur bij de hondenvijver bleef rondhangen. Ondertussen mochten die honden zich vermaken met die van mij.Ramona25 schreef:Kwebbelende wijven? Nou sorry, maar ik loop over het algemeen alleen en soms kom je weleens een bekende tegen die een stukje mee oploopt, maar toch ben je constant aan het opletten. Poeh, kan wel verder gaan uitleggen maar wil hier toch echt niet mee vergeleken worden. Daarvoor werken we niet elke dag keihard door weer en wind om alles in goede banen te leiden.
Ik zie haar nu niet meer, en vind dat dus géén gemis.Er zullen wel meer klachten zijn geweest.
hoe bedoel je?
- Ramona25
- Zeer actief
ik vraag me af hoe ik 20 tot 30 honden in mijn busje zou moeten proppenchristo schreef:Ramona25 schreef:Kwam zij met een vrachtwagen dan?christo schreef:Je weet zelf ook wel dat het een vrij beroep is. Met idd dus veel kaf onder het koren. Er was er hier één die dus echt met zo'n twintig, dertig honden gerust een half uur bij de hondenvijver bleef rondhangen. Ondertussen mochten die honden zich vermaken met die van mij.Ramona25 schreef:Kwebbelende wijven? Nou sorry, maar ik loop over het algemeen alleen en soms kom je weleens een bekende tegen die een stukje mee oploopt, maar toch ben je constant aan het opletten. Poeh, kan wel verder gaan uitleggen maar wil hier toch echt niet mee vergeleken worden. Daarvoor werken we niet elke dag keihard door weer en wind om alles in goede banen te leiden.
![]()
hoe bedoel je?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik weet niet wat voor bus jij hebt,maar ik heb weleens 30 honden uit een bus zien komen.Groot en klein door elkaar en zelf geteld.Ramona25 schreef:ik vraag me af hoe ik 20 tot 30 honden in mijn busje zou moeten proppen![]()
Ik keek ook verbaasd,maar het kon blijkbaar.

-
Fin
- Zeer actief
Ik ken er één die met zo'n grote groep loopt. Ik ken er geen één die het bij een overzichtelijke groep van acht honden houdt.Ramona25 schreef:ik vraag me af hoe ik 20 tot 30 honden in mijn busje zou moeten proppenchristo schreef:Ramona25 schreef:Kwam zij met een vrachtwagen dan?christo schreef: Je weet zelf ook wel dat het een vrij beroep is. Met idd dus veel kaf onder het koren. Er was er hier één die dus echt met zo'n twintig, dertig honden gerust een half uur bij de hondenvijver bleef rondhangen. Ondertussen mochten die honden zich vermaken met die van mij.
![]()
hoe bedoel je?![]()
- Ramona25
- Zeer actief
Dus dat bestaat echtmarian* schreef:Ik weet niet wat voor bus jij hebt,maar ik heb weleens 30 honden uit een bus zien komen.Groot en klein door elkaar en zelf geteld.Ramona25 schreef:ik vraag me af hoe ik 20 tot 30 honden in mijn busje zou moeten proppen![]()
Ik keek ook verbaasd,maar het kon blijkbaar.
Ik heb zelf een Hyundai H200 en als je gaat proppen zouden er misschien 15 honden in kunnen
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
dit is allemaal natuurlijk verschrikkelijk en helemaal voor de eigenaren.
van de uitlaatservice's in het algemeen heb ik geen hoge pet op,ze mogen wat dat betrefd het beleid bij de hus wel is aanpakken:grote groepen,niet oplettende uitlaters,achtergebleven honden,mensen zoals ik met 1 of 2 hondjes het stuipen op het lijf jagen door dat de hele groep op je af komt geraced,en nog recenter hardlopers in de benen bijten.van die hele hus heb ik totaal geen hoge pet op en als mensen uitlaters willen dat de gewone hondeneigenaar en de gewone mens meer begrip voor hun krijgen omdat ze zulk goed werk doen dan moeten ze daar zelf wat aan doen en een aantal regels in werk stellen zoals met kleinere groepen lopen,meer inzicht en meer rekening houden met andere mensen.er lopen hier in het losloop park wat de grote heeft van 20 minuten lopen(als je een enkel rondje loopt)3 van die uitlaatgroepen en daar loop je dan tussen met 2 honden :N: ik doe dat dus niet meer en niet omdat mijn honden zo vreselijk zijn maar omdat er totaal geen controle is over de groepen en ik het redden van mijn honden wel is een beetje zat ben als er van de andere kant totaal geen respons komt.en ja ze zijn alle bij de hus aangesloten..........top instelling
van de uitlaatservice's in het algemeen heb ik geen hoge pet op,ze mogen wat dat betrefd het beleid bij de hus wel is aanpakken:grote groepen,niet oplettende uitlaters,achtergebleven honden,mensen zoals ik met 1 of 2 hondjes het stuipen op het lijf jagen door dat de hele groep op je af komt geraced,en nog recenter hardlopers in de benen bijten.van die hele hus heb ik totaal geen hoge pet op en als mensen uitlaters willen dat de gewone hondeneigenaar en de gewone mens meer begrip voor hun krijgen omdat ze zulk goed werk doen dan moeten ze daar zelf wat aan doen en een aantal regels in werk stellen zoals met kleinere groepen lopen,meer inzicht en meer rekening houden met andere mensen.er lopen hier in het losloop park wat de grote heeft van 20 minuten lopen(als je een enkel rondje loopt)3 van die uitlaatgroepen en daar loop je dan tussen met 2 honden :N: ik doe dat dus niet meer en niet omdat mijn honden zo vreselijk zijn maar omdat er totaal geen controle is over de groepen en ik het redden van mijn honden wel is een beetje zat ben als er van de andere kant totaal geen respons komt.en ja ze zijn alle bij de hus aangesloten..........top instelling

jemble 5 maanden
- Yoi
- Actief
- Contacteer:
Als ik het lees is mijn 1ste reaktie ook zeker: hoe kunnen ze een hond achterlaten en pas na een uur weer terugkomen om te gaan zoeken? De hond is wellicht in die tijd druk op zoek geweest naar hun, dat moet toch vreselijk zijn en zeker hoe hij aan z'n einde is gekomen. Voor de hond zelf en zeker ook voor de eigenaar, die z'n hond toevertrouwd aan de uitlaatservice.
Maar in dit soort gevallen vind ik het altijd wel heel moeilijk om echt eerlijk een mening te vormen omdat je inderdaad maar 1 kant van het verhaal hoort. Zou graag de kant van de uitlaatservice willen horen om een goed beeld te kunnen vormen en daar een mening op te baseren. Mocht dit verhaal werkelijk zo in elkaar steken, dan zou naar mijn mening deze mens(en) geen uitlaatservice meer mogen hebben. Je kunt niet een hond achterlaten
dan had je de eigenaar moeten bellen of iemand anders die de andere honden had weg kunnen brengen, maar er moet dan wel iemand achterblijven om verder te zoeken of te wachten totdat de hond terugkomt, want die zoekt vaak zelf wel de plek weer op waar de auto staat.
Maar in dit soort gevallen vind ik het altijd wel heel moeilijk om echt eerlijk een mening te vormen omdat je inderdaad maar 1 kant van het verhaal hoort. Zou graag de kant van de uitlaatservice willen horen om een goed beeld te kunnen vormen en daar een mening op te baseren. Mocht dit verhaal werkelijk zo in elkaar steken, dan zou naar mijn mening deze mens(en) geen uitlaatservice meer mogen hebben. Je kunt niet een hond achterlaten
Groetjes Yvonne

http://weimaranerforum.phpbb3.nl/index.php

http://weimaranerforum.phpbb3.nl/index.php
-
mirandazina
- geregistreerd lid
Jammer dat de uitlaatservice als schuldige word bestempeld, erg makkelijk ook, de meeste zijn slecht zoals jullie schrijven.
Wie zegt dat het artikel klopt aan het begin van deze topic?
Oordeel niet voordat je er zelf bij bent geweest wat er ook staat geschreven.
Internet is een machtig medium wat heel veel schade kan aanrichten.
Internet is een machtig medium wat heel veel schade kan aanrichten.
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Ik liet vroeger met een vriendin onze honden en de honden van vrienden uit.Ramona25 schreef:Dus dat bestaat echtmarian* schreef:Ik weet niet wat voor bus jij hebt,maar ik heb weleens 30 honden uit een bus zien komen.Groot en klein door elkaar en zelf geteld.Ramona25 schreef:ik vraag me af hoe ik 20 tot 30 honden in mijn busje zou moeten proppen![]()
Ik keek ook verbaasd,maar het kon blijkbaar.daar sta ik echt van te kijken! Ik ken (hier in de buurt) ook geen collega die daartoe in staat is. Dat vind ik zelf ook niet normaal..
Ik heb zelf een Hyundai H200 en als je gaat proppen zouden er misschien 15 honden in kunnenmaar gelukkig is dat niet van toepassing hier
We hadden soms wel 15 honden bij ons.
In een Fiat Panda.
Kwestie van commando "stil zitten en koppen dicht"
Zeg maar: een beetje met de Nanna zweep dus.
En ja, als wij dan vervolgens een half uurtje langs het Veerse Meer heen en weer liepen, kon je met een andere hond ook niet bij het water komen.
Dwz wat ons betreft kon het prima: die ene klierende hond die wij dan bij ons hadden liet ernstig kliergedrag maar mooi uit zijn hoofd.
Maar op één of andere manier schijnen andere hondeneigenaren dan nooit meer in de buurt te durven komen
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Het lijkt wel alsof jij de betreffende uitlaatservice heel goed kent of hem zelf hebtmirandazina schreef:Jammer dat de uitlaatservice als schuldige word bestempeld, erg makkelijk ook, de meeste zijn slecht zoals jullie schrijven.
Er zijn inderdaad jammergenoeg heel veel slechte services die het helaas voor de goede bederven.

-
mirandazina
- geregistreerd lid
marian* schreef:Het lijkt wel alsof jij de betreffende uitlaatservice heel goed kent of hem zelf hebtmirandazina schreef:Jammer dat de uitlaatservice als schuldige word bestempeld, erg makkelijk ook, de meeste zijn slecht zoals jullie schrijven.
Oordeel niet voordat je er zelf bij bent geweest wat er ook staat geschreven.![]()
Er zijn inderdaad jammergenoeg heel veel slechte services die het helaas voor de goede bederven.
ik heb zelf niet deze uitlaatservice.
gelukkig zijn er ook genoeg goede uitlaatservices als we van het postieve uitgaan.
- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 3
Ik ben heel tevreden over mijn uitlaatservice in Zwolle. Ben ze ook een keertje tegengekomen toen ik met mijn honden liep. Hoe groter de groep, hoe meer begeleiders. Per 10 honden loopt er minimaal 1 begeleider.
En...er passen 7 RR's in een Volkswagen Golf met de achterbank plat, waaronder 4 reuen. En twee baasjes op voorstoelen. Als ze vervelend worden, even remmen
Groetjes Marja
En...er passen 7 RR's in een Volkswagen Golf met de achterbank plat, waaronder 4 reuen. En twee baasjes op voorstoelen. Als ze vervelend worden, even remmen
Groetjes Marja
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

-
doggy
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
doggy
Er word gesproken van minimaal 1, maar hoeveel zijn het er dan?Maryanne schreef:Ik ben het met je eens. 1 begeleider op 10 honden is echt te weinig. Volgens mij heb je er dan geen controle meer over.doggy schreef:Ik vind dat eerlijk gezegd weinig.MarjaV schreef: Per 10 honden loopt er minimaal 1 begeleider.
Maar het kan, natuurlijk.
Verder niet negatief bedoeld.![]()
Ik vind 1 persoon op 2 tot 4 honden denk ik genoeg.
Ook voor het overzicht erop.
-
Ennath
- Zeer actief
Maar ik had zelf al zeven honden, nam ik die van mijn van mijn vriendin ook nog mee (die waren zo wie zo groot gedeelte van de tijd bij mij) dan had ik er tien.doggy schreef:Er word gesproken van minimaal 1, maar hoeveel zijn het er dan?Maryanne schreef:Ik ben het met je eens. 1 begeleider op 10 honden is echt te weinig. Volgens mij heb je er dan geen controle meer over.doggy schreef:Ik vind dat eerlijk gezegd weinig.MarjaV schreef: Per 10 honden loopt er minimaal 1 begeleider.
Maar het kan, natuurlijk.
Verder niet negatief bedoeld.![]()
Ik vind 1 persoon op 2 tot 4 honden denk ik genoeg.
Ook voor het overzicht erop.
En daar ging ik iedere dag mee fietsen en/of wandelen.
Nooit iets mee meegemaakt aan gedonder ofzo
Ik denk niet dat je het aan verhoudingen op moet hangen.
Ik zie op zondagmiddag in het bos bosjes wandelaars die niet eens hun ene hond (meestal modelletje retriever) onder controle kunnen houden.
- op zondagmiddag wandel ik niet, dan is het bos vol met gezinnetjes die Oma en de hond komen luchten -
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Er zullen best goede uitlaatservices zijn maar deze schaar ik daar niet onder, een ongeluk kan gebeuren klaar maar je laat een hond niet alleen achter dan zorg je dat een collega of iemand daar blijft en contact houdt en maakt met eigenaren de hele tijd dat de hond vermist is. Een uitlaatservice die een hond achterlaat heeft niet dezelfde opvatting over verantwoordelijkheid als dat ik die heb en dan ben je voor mij geen stuiver meer waard. Ik zie over het algemeen ook meer uitlaatservices waar ik mijn twijfels bij heb dan uitlaatservices waar ik vertrouwen in zou kunnen hebben en dat heeft niets te maken met negatieve publiciteit, dat is een feit wat ik zelf vast heb gesteldmirandazina schreef:marian* schreef:Het lijkt wel alsof jij de betreffende uitlaatservice heel goed kent of hem zelf hebtmirandazina schreef:Jammer dat de uitlaatservice als schuldige word bestempeld, erg makkelijk ook, de meeste zijn slecht zoals jullie schrijven.
Oordeel niet voordat je er zelf bij bent geweest wat er ook staat geschreven.![]()
ik heb zelf niet deze uitlaatservice.
gelukkig zijn er ook genoeg goede uitlaatservices als we van het postieve uitgaan.
Lopen echt teveel 'kwebbelende wijven' tussen idd

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Marjon-Sarah
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Wat ik heb begrepen van de berichtgeving over deze eigenaren, dat ze de 2e dag aan het zoeken waren de hond hebben gezien op een afstand. Ze hebben de hond geroepen, maar kwam niet
.
Ligt het dan aan de opvoeding of aan de uitlaatservice? Jammer is dat er geen commentaar is van de uitlaatservice, ik verwacht dat deze echt wel haar best heeft gedaan om de hond te pakken te krijgen, ze heeft ook nog mee helpen zoeken.
Zelf zou ik bellen en wachten tot de eigenaren er zijn, maar ik weet niet wat ik zou doen als de eigenaren niet kunnen komen.
Andere honden moeten ook naar huis. Het lijkt mij een nachtmerrie als dit zou gebeuren..
Wat de discussie betreft over hoeveel honden per persoon mee kan, kan ik zeggen uit ervaring dat het per groep verschillend is. Ik kan met 8 honden mijn handen vol hebben en de volgende keer besluiten dat er minder meegaan maar er zijn ook samenstellingen dat ik met 10 honden fluitend door het bos loop en me afvraag of het nog wel werk is wat ik doe
Bij mij is 8 honden wel de max meestal, maar het kunnen er soms door omstandigheden wel 10 zijn. Het gaat erom dat je je honden kent en weet waar ze op reageren en hoe ze op elkaar reageren. Het moet vooral leuk zijn voor de honden en het gaat niet om geld verdienen.
Als ik de groepen tot 4 zou beperken zouden mensen algauw 20 euro per wandeling moeten gaan betalen, ik denk dat dan veel hussers uitgewerkt zijn! Zelfs met 20 euro zou ik dan nog steeds alleen werken voor een bijstand norm, de belastingdienst bezig houden en geen handje op hoeven te houden, maar daar houdt het dan ook mee op.
Maargoed, er zijn in de huswereld ook rotte appels te vinden, het zou gek zijn (wenselijk wel!) als ze er niet zouden zijn.
Ligt het dan aan de opvoeding of aan de uitlaatservice? Jammer is dat er geen commentaar is van de uitlaatservice, ik verwacht dat deze echt wel haar best heeft gedaan om de hond te pakken te krijgen, ze heeft ook nog mee helpen zoeken.
Zelf zou ik bellen en wachten tot de eigenaren er zijn, maar ik weet niet wat ik zou doen als de eigenaren niet kunnen komen.
Wat de discussie betreft over hoeveel honden per persoon mee kan, kan ik zeggen uit ervaring dat het per groep verschillend is. Ik kan met 8 honden mijn handen vol hebben en de volgende keer besluiten dat er minder meegaan maar er zijn ook samenstellingen dat ik met 10 honden fluitend door het bos loop en me afvraag of het nog wel werk is wat ik doe
Bij mij is 8 honden wel de max meestal, maar het kunnen er soms door omstandigheden wel 10 zijn. Het gaat erom dat je je honden kent en weet waar ze op reageren en hoe ze op elkaar reageren. Het moet vooral leuk zijn voor de honden en het gaat niet om geld verdienen.
Als ik de groepen tot 4 zou beperken zouden mensen algauw 20 euro per wandeling moeten gaan betalen, ik denk dat dan veel hussers uitgewerkt zijn! Zelfs met 20 euro zou ik dan nog steeds alleen werken voor een bijstand norm, de belastingdienst bezig houden en geen handje op hoeven te houden, maar daar houdt het dan ook mee op.
Maargoed, er zijn in de huswereld ook rotte appels te vinden, het zou gek zijn (wenselijk wel!) als ze er niet zouden zijn.
-
Neeltje
Wie hier de schuldige is weet ik niet, maar ben het er verder wel helemaal mee eens. Je geeft je hond mee met iemand die nog meer honden bij zich heeft, die jij niet eens kent, dus niet weet of dat allemaal wel met elkaar kan en dan worden ze en masse losgelaten. Niet mijn idee.Martijn schreef:Absoluut de schuld van de eigenaar zelf.
Het hele systeem groepsgewijze uitlaatservice deugt niet. Daar kies je als denkende, goedwillende eigenaar gewoon niet voor.
Als je hond door iemand anders uitgelaten moet worden dan regel je dat privé voor alleen jouw honden.
Maar nee, het moet weer net zo makkelijk als een pizza bestellen zijn..en dat maakt het dus de schuld van de eigenaar. Gemakzucht van de baas is voor veel honden een probleem.
-
Ennath
- Zeer actief
Nou Martijn, als er hier een uitlaatservice zou zitten die de mogelijkheid zou bieden om de honden loslopend een leuke wandeling te geven.Martijn schreef:Absoluut de schuld van de eigenaar zelf.
Het hele systeem groepsgewijze uitlaatservice deugt niet. Daar kies je als denkende, goedwillende eigenaar gewoon niet voor.
Als je hond door iemand anders uitgelaten moet worden dan regel je dat privé voor alleen jouw honden.
Maar nee, het moet weer net zo makkelijk als een pizza bestellen zijn..en dat maakt het dus de schuld van de eigenaar. Gemakzucht van de baas is voor veel honden een probleem.
-Maar die is er niet... -
Dan zou ik daar wekelijks een afspraak voor Eva voor maken.
Gewoon omdat ze dan in iedergeval één keer per week lol kan maken met andere honden.
Ze zou zo graag met een andere hond willen spelen.
Maar mijn andere honden willen dat niet.
En nou kan ik zelf wel lange wandelingen met haar maken.
Maar dat maakt nog steeds niet dat ze speelcontacten heeft.
Dus ik zou graag een uitlaatservice willen..
En dan niet omdat ik te lui ben om zelf met mijn hond te lopen.
-
youknow
- Vaste gebruiker
-
Fin
- Zeer actief
Ik heb mijn hond vroeger aan een hondenuitlaatservice meegegeven. Maar wel pas nadat ik een keer of drie zelf mee was gelopen. Bovendien wist ik precies waar hij met zijn groep liep.Martijn schreef:Absoluut de schuld van de eigenaar zelf.
Helaas voor hem is hij een keer met Christo ergens anders gaan lopen, zonder dat tegen me te zeggen. En toen ik erachter kwam, was het einde verhaal. Niet dat het waar hij liep onveilig was voor mijn hond, maar het vertrouwen was weg.
Een goede, verantwoordelijke hondenuitlaatdienst is een uitkomst. Er zijn daar jammer genoeg gewoon te weinig van.
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
stomme mensen ook !
en mensen zijn stom omdat 2 redenen :
1. zonder mensen hoefde de hond niet uitgelaten te worden etc.
2. zonder mensen waren er geen auto's !
ow en nog een
3. zonder mensen waren er geen stomme mensen gekomen : D.
maar ik weet niet goed wiens schuld 't nou echt is...
Groetjes en dikke kus
en mensen zijn stom omdat 2 redenen :
1. zonder mensen hoefde de hond niet uitgelaten te worden etc.
2. zonder mensen waren er geen auto's !
ow en nog een
3. zonder mensen waren er geen stomme mensen gekomen : D.
maar ik weet niet goed wiens schuld 't nou echt is...
Groetjes en dikke kus
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

- Ramona25
- Zeer actief
Ik snap het probleem niet zo van op een andere plek gaan wandelenchristo schreef:Ik heb mijn hond vroeger aan een hondenuitlaatservice meegegeven. Maar wel pas nadat ik een keer of drie zelf mee was gelopen. Bovendien wist ik precies waar hij met zijn groep liep.Martijn schreef:Absoluut de schuld van de eigenaar zelf.
Helaas voor hem is hij een keer met Christo ergens anders gaan lopen, zonder dat tegen me te zeggen. En toen ik erachter kwam, was het einde verhaal. Niet dat het waar hij liep onveilig was voor mijn hond, maar het vertrouwen was weg.
Een goede, verantwoordelijke hondenuitlaatdienst is een uitkomst. Er zijn daar jammer genoeg gewoon te weinig van.
- Ramona25
- Zeer actief
Vele honden genieten van het uitje van de dag, heerlijk met soortgenoten mogen rennen en spelen, snap je probleem niet..Martijn schreef:Absoluut de schuld van de eigenaar zelf.