Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

sterke labrador

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

sterke labrador

Ongelezen bericht door flamme »

Ik was vanmorgen bij mijn oom in huis, zie ik tot mijn schrik een blinde labradorheer over de straat hhenrenne. Nou heb ik de hond vaker gezien dus ik wist waar hij thuishoorde. Tussen de bedreijven door naar buiten om hondlief te vangen. Mijn oom woont aan een drukke straat waar behoorlijk gejakkerd wordt dus enige haast was geboden :N:

Gelukkig kwam net een vriend langs met , jawel, zijn loopse hondje :mrgreen: Laat ik nu toevallig weten dat die labrador een akelig actief libido heeft. Hond geleent en achter de lab aan. Een keertje gefloten en ja hoor, daar kwam meneer aangedenderd. Vriend heeft eigen hond weer gepakt, ik de lab en op naar de lab zijn huis.
Nou had ik dus geen riem bij me (ook geen hond), maar ik kan je vertellen dat het best lastig is om een volwassen labradorreu, behoorlijk aan de dikke kant, aan zijn halsband naar huis te slepen. Uiteraard wilde hij niet mee want buiten de poort rook het erg lekker 9dat was ws mijn eigen schuld :roll: .
Maar na 5 minuten krom lopen aan een lompe labrador heb ik hem toch thuis af kunnen leveren. Tja, het hek stond wagenwijd open. mensen waren niet thuis. Heb er dus niks van kunnen zeggen. meneer lab vond me toch wel lief , want ik kreeg nog een dikke lik na afloop :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

die lebber maakte alles weer goed :cheer: :smile: ik snap niet dat mensen zo achteloos met hun dieren om kunnen gaan :denken:
wel fijn dat je hem hebt thuis gebracht :ok:
Jannie Tilly
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jannie Tilly »

Het hoeft toch niet zo te zijn dat die mensen wisten dat de poort open stond. Dus vind ik het antwoord nergens op slaan dat mensen zo met hun hond omgaan. Hebben we niet allemaal weleens gehad dat we dachten dat de deur dicht was terwijl hij nog wagenwijd openstond :denken: :denken: . Wij wonen aan een dijk en daar word als ook wel redelijk hard gereden. Daarom mogen onze honden niet de voordeur uit. Alleen aan de riem. Maar dit geeft geen garantie dat ze het nooit doen. Het blijven honden. Hoe goed ze ook onder appel staan.
Baasje van Trix Ranie Spot en Xena
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Daar heb je gelijk in op zich. In dit geval niet trouwens want de hond is al minstens 20 keer weggelopen. Toen hebben ze hem gecastreerd en is het ietsjes minder geworden maar hij vind de teefjes nog steeds errug leuk.

Zijn op zich aardige mensen maar helaas erg laks wat het hun hond aangaat. Nu was het papa zelf die het hek open had laten staan (hoorde ik net). Tja, dan mag je toch wel een keer gaan nadenken vind ik. maar dat kon jij niet weten :ok:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Gelukkig dat het weer goed gekomen is! Slimme actie om een hond te gebruiken haha! Niet blond zeker? :mrgreen:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

nope :mrgreen: :mrgreen:
hildevdburg
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door hildevdburg »

Mooi dat het goed gekomen is. Enne...labradors kunnen zeker weten enorm sterk zijn.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Fijn dat je hem thuis hebt gebracht :ok:

En ja ze kunnen erg sterk zijn!
De mijne is niet eens zo heel groot, en al helemaal niet dik, maar wel heel sterk!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Gelukkig is het goed afgelopen :ok:

Die twee van mij zijn ook sterk, vooral Ivan en die is erg slank voor een labrador en gek ook :mrgreen: . Moet vaak even de hakken in het zand steken hoor als ze beiden tekeer gaan aan de riem.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”