Luka en ik zijn van de partij en hebben er weer zin in!

Moderator: moderatorteam
toby is de hond die aan het keffen was afgelopen zaterdag en daar loop ik mee.Carma schreef:Gezellig!lonneke schreef:ja ben er met toby
Toby is toch die snelle? En Djucko die "liever lui dan moe Jack? :N: " Ik heb Toby nog niet gezien, dus ik ben benieuwd
welke klasse loop je?marye schreef:Ja, ik ben er ook met Caja![]()
Ben al lichtelijk nerveus :N:
wij hoeven pas om 8 uur aan te rijden om daar om 8.15 uur te zijnCarma schreef:Ik las het idd, kunnen we lekker iets langer op bed blijven liggenlonneke schreef:houden jullie er rekening mee dat de manege om 8.15 uur open gaat en de wedstrijd pas om 9.30 begint.![]()
ik zou er zowiezo op tijd zijn als je met hond in de manege wilt zitten want de ruimte die je krijgt voor je spullen en honden is niet overdreven groot.marye schreef:Tot hoelaat is het secretariaat open dan?
Of moet je er wel echt rond 8.15 uur zijn?
Ach 1 stoel en evt 1 bench is er toch wel bij te proppen.lonneke schreef:ik zou er zowiezo op tijd zijn als je met hond in de manege wilt zitten want de ruimte die je krijgt voor je spullen en honden is niet overdreven groot.marye schreef:Tot hoelaat is het secretariaat open dan?
Of moet je er wel echt rond 8.15 uur zijn?
Leuk dat ze zo lekker gelopen heeftCaja heeft het heel goed gedaan.
Ze had alleen 2x een disk, omdat ze opeens dacht dat ze nog nooit van haar leven een breedtesprong had gezien.
Maar verder liep ze super, zeker voor een eerste keer
Ze liep zeker super! Jullie zijn een mooie combinatiemarye schreef:Caja heeft het heel goed gedaan.
Ze had alleen 2x een disk, omdat ze opeens dacht dat ze nog nooit van haar leven een breedtesprong had gezien.
Maar verder liep ze super, zeker voor een eerste keer.
haha je was niet de enige want ik was hem bij de jumping ook kwijt :N:Carma schreef:Ze liep zeker super! Jullie zijn een mooie combinatiemarye schreef:Caja heeft het heel goed gedaan.
Maar verder liep ze super, zeker voor een eerste keer.![]()
Ik was ook zeker niet ontevreden, baal er alleen nog van dat ik het parcours niet meer wist...