Kai is inderdaad mijn hond. Gaat snel gaan zo te zien, gewoonlijk zijn er nog een hoop poedels voor de leeuwhondjes.
Moderator: moderatorteam
Komt ie:Mirri schreef:Iemand vroeg aan mij of iemand van jullie in de catalogus willen kijken welke dwergpinschers er mee doen. Weet ik het gelijk ook
Zondag mevr Blaha uit Oostenrijk:leolover schreef:Zou er iemand in de catalogus willen kijken naar de ring waarin mevrouw Blaha uit Oostenrijk keurt op zondag. Welke ring en wat is de ringindeling? Alvast bedankt!!
Heel erg bedankt voor de infotekkel schreef:Zondag mevr Blaha uit Oostenrijk:leolover schreef:Zou er iemand in de catalogus willen kijken naar de ring waarin mevrouw Blaha uit Oostenrijk keurt op zondag. Welke ring en wat is de ringindeling? Alvast bedankt!!
ring 9 (en dit is ook de indeling):
2 mastins de los pirineos, 6 fila brasileiro's, 47 engelse bulldoggen, 26 bordeaux doggen.
Ach Chantal, als je zo leuk aan het typen bentChantalBos schreef:Komt ie:Mirri schreef:Iemand vroeg aan mij of iemand van jullie in de catalogus willen kijken welke dwergpinschers er mee doen. Weet ik het gelijk ook
reu pup:
Hitch van de Doelaar
reu open:
Pablo vn de Vinkenburcht
reu jonge hond:
Musky-Mijaggy van Majori's Donk
reu kampioen:
Gabber van Majori's Donk
teef open:
Lizzy van Majori's Donk
teef jeugd:
Diva v. Tilburgs Roem
teef jonge hond:
Midnight Mover's Lever du Soleil
teef kampioen:
Aurra Sing Whispering Wings
Je moet gewoon met de meute meewandelenLinsey schreef:Ik had nog wat vraagjes. De parking is die heel ver van de hal? Ik heb een showkar bij (nogal zwaar) en ik hoor van alle kanten dat het ver wandelen is? En hoe weet je dan waar je naartoe moet wandelen, ben helemaal niet bekend in Eindhoven, is de eerste keer dat ik mee doe met de showEn waar mag je in de hal de kar met bench op (is ook trimtafel ineen) zetten? Is ook de eerste keer dat ik mee doe met een Nederlandse show, dus weet niet of het ongeveer hetzelfde is als in België.
Ben al superzenuwachtig :N:
Wij betaalde 5euro bij 't eindje voor heel de dagNanna schreef:Parkeergeld is in Eindhoven schrikbarend hoog. Ik meen iets van 15 euro.MirandaH schreef:Dat moet wel lukken, ik ben er vrijdag.
Heeft er iemand vergelijkende ervaringen met trein of auto?
Ik rijd een leaseauto (ok,mijn man) en ik herinner me dat het best een eindje lopen is van de parkeerplaats naar de hal toe. Maar met de trein is voor ons flink duurder en ik denk dat het maar de vraag is of het wel korter lopen is?
Ik ga dus altijd met de trein. Vanaf het CS is het ongeveer 5 minuten lopen.
Ga ik doen.Rosita Compagner schreef:Ach Chantal, als je zo leuk aan het typen bentChantalBos schreef:Komt ie:Mirri schreef:Iemand vroeg aan mij of iemand van jullie in de catalogus willen kijken welke dwergpinschers er mee doen. Weet ik het gelijk ook
reu pup:
Hitch van de Doelaar
reu open:
Pablo vn de Vinkenburcht
reu jonge hond:
Musky-Mijaggy van Majori's Donk
reu kampioen:
Gabber van Majori's Donk
teef open:
Lizzy van Majori's Donk
teef jeugd:
Diva v. Tilburgs Roem
teef jonge hond:
Midnight Mover's Lever du Soleil
teef kampioen:
Aurra Sing Whispering Wingszet dan de inschrijvingen en uitslagen voor zover bekend ook op de waterhondenlijst?
Fijn dat Yenthe weer zoveel beter was dat je haar kon showen!
Er doen 25 bullmastiffs mee. Voordat hun aan de beurt zijn komen er eerst 7 tibetaanse mastiffs en 16 shar pei's in de ring.Brigitte30 schreef:Ik zou heel graag willen weten in welke ring de bullmastiff moet en hoe de indeling is.
Dit bepaalt mijn uurtjes slaap vanacht
Harstikke bedankt voor het nakijken!ChantalBos schreef:Er doen 25 bullmastiffs mee. Voordat hun aan de beurt zijn komen er eerst 7 tibetaanse mastiffs en 16 shar pei's in de ring.Brigitte30 schreef:Ik zou heel graag willen weten in welke ring de bullmastiff moet en hoe de indeling is.
Dit bepaalt mijn uurtjes slaap vanacht
En je moet in ring 2 zijn.
Oke thankxss...ChantalBos schreef:Beide in ring 13. Volgens mij is dit boven.Maria schreef:Weet iemand waar (welke ring en beneden of boven) morgen de Tibetaanse spaniels en lhasa gekeurd worden??
gr Maria
Gefeliciteerd!!!!! Ik heb uiteraard foto's, die ga ik je mailen!ikekim schreef:nou yes hoor wat een dag voor ons...dit had ik alleen durven dromen..
onze bruut is 1u jeugd-cac en res-cac met al 1punt voor het ned.kampschap...de reu met t cac was al kamp dan schuift t punt door..dat wist ik niet maar wel mooi meegenomen!! onze puberende spruit!!![]()
dankje!! ik was en ben nog erg verbaasd!! maar wel super natuurlijk!!Brigitte30 schreef:Gefeliciteerd!!!!! Ik heb uiteraard foto's, die ga ik je mailen!ikekim schreef:nou yes hoor wat een dag voor ons...dit had ik alleen durven dromen..
onze bruut is 1u jeugd-cac en res-cac met al 1punt voor het ned.kampschap...de reu met t cac was al kamp dan schuift t punt door..dat wist ik niet maar wel mooi meegenomen!! onze puberende spruit!!![]()