en nu merk ik veel verschillen met toen ze klein was :
de oren lijken wat groter enzo...en ik heb wat dwergjes gezien en vindt saartje daar toch te groot voor
ik vroeg het me gewoon zo af of dat t wel juist is dat ze zo groot is etc.
Moderator: moderatorteam

oke ff testen....ik heb net gemeten en....41 cm...dus ong. 7 cm te groot....Nanna schreef:Het is heel makkelijk om te bepalen of ze wel of niet te groot is.
Trek een meetlint rondom haar borst (achter haar voorpoten langs omhoog naar haar schoft). Goed strak meten.
Als die borstomvang tussen de 30-35 cm ligt, is ze een keurige dwerg. Daaronder is ze kaninchen, daarboven standaard.

Gefeliciteerd met je standaard teckelTeckel_love<3 schreef:oke ff testen....ik heb net gemeten en....41 cm...dus ong. 7 cm te groot....Nanna schreef:Het is heel makkelijk om te bepalen of ze wel of niet te groot is.
Trek een meetlint rondom haar borst (achter haar voorpoten langs omhoog naar haar schoft). Goed strak meten.
Als die borstomvang tussen de 30-35 cm ligt, is ze een keurige dwerg. Daaronder is ze kaninchen, daarboven standaard.
dankjeweldaan! schreef:Gefeliciteerd met je standaard teckelTeckel_love<3 schreef:oke ff testen....ik heb net gemeten en....41 cm...dus ong. 7 cm te groot....Nanna schreef:Het is heel makkelijk om te bepalen of ze wel of niet te groot is.