Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stomme domme hond!
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
stomme domme hond!
INtussen heb ik weer een ongelukje gehad! Bobbes is op mijn kop gevallen!
Ze liep op de hooizolder op zoek naar beestjes maar ik wilde verder en ik riep haar. Het duurde me allemaal te lang en ik riep "EN NOU OPSCHIETEN!!" En wat doet die stomme hond??? I.p.v. dat ze terug naar achteren loopt om via de strobalen weer naar beneden te springen, springt ze vanaf het hooi op de hooizolder zo BOEM op het dak van de trailer!
MAar ja, trailer is natuurlijk te hoog om naar beneden te springen. Achter de trailer stonden echter een paar voordroogbalen. Daar kon ze wel op springen en dan zo op de grond. Dus ik zeg "hier" en klop op zo'n baal. Probeert die stomme hond weer omhoog terug op de hooizolder te springen! Dat haalt ze dus niet en ze stort naar beneden. Gelukkig stond ik er om haar op te vangen maar ik kreeg wel een poot in mijn gezicht en hield er een diepe snee aan over en waarschijnlijk is morgen mijn jukbeen bont en blauw.
Ik wist niet wat ik met die snee aan moest. Ik was eigenlijk op weg naar mijn schoonmoeder, maar onderweg stopte ik maar even bij de dierenarts (ben ik bevriend mee, dierenarts is óók een arts). DIe overwoog om het te lijmen maar uiteindelijk heeft ze het gedesinfecteerd en met zwaluwpleistertjes dicht geplakt. En nou zie ik er dus niet uit.......
Toen ze vroegen wat er gebeurd was zei ik dat ik ruzie met mijn schoonmoeder heb gehad.
Ze liep op de hooizolder op zoek naar beestjes maar ik wilde verder en ik riep haar. Het duurde me allemaal te lang en ik riep "EN NOU OPSCHIETEN!!" En wat doet die stomme hond??? I.p.v. dat ze terug naar achteren loopt om via de strobalen weer naar beneden te springen, springt ze vanaf het hooi op de hooizolder zo BOEM op het dak van de trailer!
MAar ja, trailer is natuurlijk te hoog om naar beneden te springen. Achter de trailer stonden echter een paar voordroogbalen. Daar kon ze wel op springen en dan zo op de grond. Dus ik zeg "hier" en klop op zo'n baal. Probeert die stomme hond weer omhoog terug op de hooizolder te springen! Dat haalt ze dus niet en ze stort naar beneden. Gelukkig stond ik er om haar op te vangen maar ik kreeg wel een poot in mijn gezicht en hield er een diepe snee aan over en waarschijnlijk is morgen mijn jukbeen bont en blauw.
Ik wist niet wat ik met die snee aan moest. Ik was eigenlijk op weg naar mijn schoonmoeder, maar onderweg stopte ik maar even bij de dierenarts (ben ik bevriend mee, dierenarts is óók een arts). DIe overwoog om het te lijmen maar uiteindelijk heeft ze het gedesinfecteerd en met zwaluwpleistertjes dicht geplakt. En nou zie ik er dus niet uit.......
Toen ze vroegen wat er gebeurd was zei ik dat ik ruzie met mijn schoonmoeder heb gehad.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Jannie Tilly
- Actief
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
- Fiepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
- Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: stomme domme hond!
Hoe waren de reacties?iones schreef: Toen ze vroegen wat er gebeurd was zei ik dat ik ruzie met mijn schoonmoeder heb gehad.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
neej lekker ben jij ! :N:iones schreef:INtussen heb ik weer een ongelukje gehad! Bobbes is op mijn kop gevallen!
of had je al ruzie met haar?
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

- iones
- Zeer actief
Ze moesten allemaal lachen, incl mijn schoonmoeder die zei "maar ik ben er beter vanaf gekomen!".moosje schreef:Hoe waren de reacties?iones schreef: Toen ze vroegen wat er gebeurd was zei ik dat ik ruzie met mijn schoonmoeder heb gehad.
Ze weten allemaal wel hoe mijn schoonmoeder is: heel zachtaardig waar je geen ruzie mee kunt krijgen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen