hoe hou je in godesnaam overzicht op open terrein op 10 honden,met daarbij dus ook dat je andere honden en andere mensen tegen komt?waarom regelen de uitlaters zoals jullie niet een groot afgezet veld waar je die honden naar hartelust los kan gooien en waar de gewone hondenwandelaar geen last heeft van jullie en nog beter waar er dus niks engs kan gebeuren met de hond van een ander zoals er hier beschreven is.ik heb meer dan genoeg van die uitlaatservice's:laatst ook weer zo'n mafkees die geen controle heeft over de honden waardoor er een schnauzer die voor de 2de keer mee was weggelopen was,en niet een klein stukje maar zowat de hele noordkop door.ik vindt dat totaal niet verantwoord en ook erg slordig staan tegen over je klanten die vaak met veel vertrouwen hun allerliefste mee geven.
ik snap ook werkelijk niet dat de "belangen vereniging" er totaal niks mee doet als alleen mail sturen naar de service's waar klachten over zijn(heb zelf genoeg geklaagt daar)regels opstellen over de groepen en de juiste aangewezen plekken om te gaan lopen lijken mij niet overbodig,dus niet met 3 verschillende groepen in een klein dorpspark gaan lopen etc.
zo en dat wou ik er over kwijt