Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie doet er nog meer IPO

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Chiki schreef:
malinois schreef:
Chiki schreef:
malinois schreef:oke wat uitgebreider:

Ik train bij HSV de Duiventoren
[/img]
is dat in Roosendaal bij Peter, Kees, Dave, Ad e.a.? Zo ja dan grappig, staat al een poos in de planning dat wij een keer bij jullie komen trainen, zitten een paar nakomelingen van onze reu op die vereniging. Maar omdat het niet echt bij de deur is vergt het enige organisatie :wink: .
yep Dave is mijn instrukteur :mrgreen: Kees traint niet meer bij ons, die is naar Medio.
Wie zijn die nakomelingen??? (ben niet nieuwsgierig natuurlijk!) :mrgreen:
je hebt een pb'tje
owwwwwwwwwww jullie zijn van die sloot in Hoogkerk :smile: :smile: :smile: heb me ff laten informeren :smile2: :smile2: zeg dat dan!!!!!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

malinois schreef:
Chiki schreef:
malinois schreef:
Chiki schreef: is dat in Roosendaal bij Peter, Kees, Dave, Ad e.a.? Zo ja dan grappig, staat al een poos in de planning dat wij een keer bij jullie komen trainen, zitten een paar nakomelingen van onze reu op die vereniging. Maar omdat het niet echt bij de deur is vergt het enige organisatie :wink: .
yep Dave is mijn instrukteur :mrgreen: Kees traint niet meer bij ons, die is naar Medio.
je hebt een pb'tje
owwwwwwwwwww jullie zijn van die sloot in Hoogkerk :smile: :smile: :smile: heb me ff laten informeren :smile2: :smile2: zeg dat dan!!!!!
niet zo geringschattend daarover :wink:
Jan
Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik train bij VDH kringgroep Terneuzen, in.... Terneuzen :wink:

Leentje heeft VZH, IPO VZH en UV ( uithoudingsvermogen )

Kenji is nog in opleiding

Ga over een paar wkn examen doen met beide honden Leentje IPO 1 A& B certificaat en Kenji gaat voor t VZH
malinois
Zeer actief
Contacteer:

janinca2002 schreef:
malinois schreef:
Chiki schreef:
malinois schreef: yep Dave is mijn instrukteur :mrgreen: Kees traint niet meer bij ons, die is naar Medio.
je hebt een pb'tje
ik was dr bij dus ik weet dr alles van :N: :smile: :smile: ik zat vast in het prikkeldraad nl.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie

Ongelezen bericht door Chiki »

malinois schreef:
janinca2002 schreef:
malinois schreef:
Chiki schreef: je hebt een pb'tje
ik was dr bij dus ik weet dr alles van :N: :smile: :smile: ik zat vast in het prikkeldraad nl.
:engel:
Toevallig waren wij wel een van de eerste vdh-ers die zich onder het ngb-volk durfden te mengen :pffff:

En ja, dat is erg goed bevallen. Van dat sloot verhaal komen we ook nooooiiiit meer af vrees ik hahahaha :pig: . (my god, zelden zo dronken geweest...) :oeps:

Maar dan zouden we elkaar dus moeten kennen, grappig dat het africhtingswereldje zo klein is. Zeker nu alles gelijk is getrokken maakt dat er alleen maar leuker op (ook goede ervaringen opgedaan afgelopen seizoen met de nbg k.m. trouwens :mrgreen: ) .

Het lijkt me leuk dit seizoen nog een keer een wedstrijd mee te draaien bij jullie, (bv Hoogkerk :lol: ) misschien dat ik dat nog inpas in de wedstrijdplanning.

Doe ze de groetjes van ons op je club en dat gasttrainen houden we er in :ok: .
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chiki schreef:
malinois schreef:
janinca2002 schreef:
malinois schreef: owwwwwwwwwww jullie zijn van die sloot in Hoogkerk :smile: :smile: :smile: heb me ff laten informeren :smile2: :smile2: zeg dat dan!!!!!
:engel:
Toevallig waren wij wel een van de eerste vdh-ers die zich onder het ngb-volk durfden te mengen :pffff:

En ja, dat is erg goed bevallen. Van dat sloot verhaal komen we ook nooooiiiit meer af vrees ik hahahaha :pig: . (my god, zelden zo dronken geweest...) :oeps:

Maar dan zouden we elkaar dus moeten kennen, grappig dat het africhtingswereldje zo klein is. Zeker nu alles gelijk is getrokken maakt dat er alleen maar leuker op (ook goede ervaringen opgedaan afgelopen seizoen met de nbg k.m. trouwens :mrgreen: ) .

Het lijkt me leuk dit seizoen nog een keer een wedstrijd mee te draaien bij jullie, (bv Hoogkerk :lol: ) misschien dat ik dat nog inpas in de wedstrijdplanning.

Doe ze de groetjes van ons op je club en dat gasttrainen houden we er in :ok: .
doe ik.... :ok:
en nee daar kom je echt niet meer vanaf :smile2: :smile2:

(kennen geen idee... maar ik liep er een stukje voor tot ik het prikkeldraad tegenkwam op een hek... toen ik daar vast in zat toen gebeurde dat slootverhaal achter me) :mrgreen:
Afbeelding
Chiki
Zeer actief

In de toekomst nemen we der een keer samen eentje. Ik moet tenslotte wel mijn image in stand houden :mrgreen: .
Hmmm, ben blij dat het seizoen bijna weer begint, tis weer eens hoog tijd voor een feestje 8)
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

ik train ook IPO, bij hsv hillegom
Met Finn die ik overgenomen had met alles erop ben ik eigenlijk in de sport beland, van hem heb ik veel geleerd haha hij wist het spelletje wel.. en ik trachtte de regie in handen te krijgen want hij voelde feilloos mijn onzekerheid aan op sommige momenten :pffff:
1 leuk examen mee gelopen en de verenigingsbokaal, wat een ervaring was, maar vanwege medische dingen heb ik besloten met hem niet meer het programma te trainen
Finn
Afbeelding
En nu met Bluffie train ik voor VZH en IPO, en het is leuk werken met haar :mrgreen:
Afbeelding
Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

blondie schreef: Afbeelding
Ah Jerry :mrgreen:
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Chezzies schreef:
blondie schreef: Afbeelding
Ah Jerry :mrgreen:
haha ja dit is niet onze `eigen` pw voor de duidelijkheid.. deze was als gast hier en voor ons een mooie gelegenheid de honden `vreemd`te laten bijten.. :mrgreen:
Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

Wist ik wel hoor :wink:
Afbeelding
angelique1702
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door angelique1702 »

en ik maar denken, wie zijn jullie nou. Ik was ook in Hoogkerk ...

Angelique
Chiki
Zeer actief

angelique1702 schreef:en ik maar denken, wie zijn jullie nou. Ik was ook in Hoogkerk ...

Angelique
Ook op de feestavond geweest?? :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chiki schreef:
angelique1702 schreef:en ik maar denken, wie zijn jullie nou. Ik was ook in Hoogkerk ...

Angelique
Ook op de feestavond geweest?? :mrgreen:
ong. 2 jaar geleden :mrgreen:
Afbeelding
angelique1702
Vaste gebruiker

2 jaar geleden niet, maar wel afgelopen jaar. Dit jaar ga ik natuurlijk ook !!
Chiki
Zeer actief

Dan heb je het beste gemist blijkbaar :roll: :wink:

Dit jaar proberen wij ook zeker weer aanwezig te zijn, zij het als deelnemer zij het als supporter!
en Angelique, vergeet je tent niet, de feestavond is een absolute must :mrgreen:

edit: weigerende toetsen
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Ik bn er dan wel niet geweest maar dat slootverhaal ken ik wel..... :mrgreen:
blondie
Zeer actief

Charles vd B schreef:Ik bn er dan wel niet geweest maar dat slootverhaal ken ik wel..... :mrgreen:
Ik heb ook eens van een slootverhaal gehoord volgens mij... of dat hetzelfde verhaal was.... :denken:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Charles vd B schreef:Ik bn er dan wel niet geweest maar dat slootverhaal ken ik wel..... :mrgreen:
:smile2: :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:
Ik heb ook eens van een slootverhaal gehoord volgens mij... of dat hetzelfde verhaal was.... :denken:
hoe ging dat verhaal? :mrgreen: als het in Hoogkerk heeft plaatsgevonden klopt het :mrgreen:
Afbeelding
angelique1702
Vaste gebruiker

jaa, vertel, je kan nu niet achterblijven. De feestavond ga ik altijd heen, altijd stikgezellig, maar meestal is er wel een bob die terugrijdt en kunnen we de sloot rechts (geloof ik ?) laten liggen.

Dus, vertel:

Trouwens, welke wedstrijden staan er nog meer op jullie schema voor 2009.

Groetjes,

Angelique
Chiki
Zeer actief

blondie schreef:
Welja, jullie ook al... :oeps:

*werpt een strenge blik op Charles en houdt haar mond verder stijf dicht*

:sst:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”