Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verzekering
Moderator: moderatorteam
-
Fin
- Zeer actief
Voor één hond zou ik het doen. Maar ik heb drie honden en twee katten. En dan zijn heupen en ellebogen ongeacht de oorzaak volledig uitgesloten bij alle verzekeringen. Dus ook bij een ongeval!
En voor chemotherapie moet je je bijverzekeren. En dan is het voor mij nog de vraag of ik ooit aan chemotherapie zou willen doen.
Een ongevallenverzekering voor hond of kat, daar zou ik wel voor gaan. Vooropgesteld dat heupen en ellebogen daarbij inbegrepen zouden zijn.
En voor chemotherapie moet je je bijverzekeren. En dan is het voor mij nog de vraag of ik ooit aan chemotherapie zou willen doen.
Een ongevallenverzekering voor hond of kat, daar zou ik wel voor gaan. Vooropgesteld dat heupen en ellebogen daarbij inbegrepen zouden zijn.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
teveel gedokter oke maar dan moet je wel eerst weten wat teveel zou kunnen zijn.Ennath schreef: En aan een Biopt en beenmerg punctie begin ik niet.
Ik doe dat gewoon niet en dat heeft ook een principieel puntje.
Verder moet je je ook bedenken dat ik:
D
Principieel ben ik tegen teveel gedokter.
Oók bij mensen (inclusief mijzelf)
als onderzoek en behandeling nog meerwaarde voor het leven zou kunnen betekenen dan ga ik daar wel voor...voor mens en dier, heb genoeg ervaring op dit gebied om dat in te kunnen schatten
Maar je hebt wel een diagnose nodig
De diagnose was na de onderzoeken van mijn hond bekend en met een simpel pilletje tegen niet werkend schildklier en uitgesloten dat ze Leishmnia heeft heeft wel een diagnose van autoimmuumziekte, zodat je dan veel dingen achter wege moet laten..geen vaccinatie's meer ect ect..leeft ze nu toch al 6 jaar langer dan wij voor mogelijk gehouden zouden hebben en een volwaardig optimaal leven leidt

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
K heb Zarah bij Proteq verzekerd.
Bevalt tot nu toe prima, vergoeden vrij veel, en kan altijd alles met ze bespreken en afhandelen.
Bevalt tot nu toe prima, vergoeden vrij veel, en kan altijd alles met ze bespreken en afhandelen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Ik heb mijn honden ook niet verzekerd. Zou voor twee honden op iets van ruim 40 euro per maand uitkomen, vind ik best veel geld. Ik heb tot nu toe het geluk dat ik bij al mijn honden tot nu toe niet veel meer kosten heb gehad dan de entingen en af en toe iets kleins. Als ik daar verzekering voor had gehad had ik ontzettend veel premie betaalt voor nop. En ja, ik weet ook dat dierenarts kosten heel snel heel hoog op kunnen lopen. Ik neem dat risico dan maar, ik vind verzekeringen veel te duur en er wordt best een hoop uitgesloten...
-
Neeltje
Bij Proteq is dat €3500 per jaar.matthijs schreef:In principe betaal je altijd teveel voor je verzekering, immers betaal je ook de winst en kosten van de verzekeringsmaatschappij. Is je geldvoorraad oneindig dan zou verzekeren dus altijd dom zijn. Of je moet verzekeren hangt puur af van je eigen geldvoorraadje. Ze keren maar uit tot een max van iets van 2000 per jaar, als je niet zo wakker ligt van 2000 euries moet je niet verzekeren, anders wel.
Zo simpel is het
- Berty
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Boerboel, Engelse bulldog,
Mastino Napoletano - Locatie: Rotterdam
Ook bij Proteq verzekerd.
Voor mijn vorig jaar overleden Engelse Bulldog, moest ik 2 jaar terug ineens meer dan 100% extra gaan betalen en ze werd uitgesloten voor heel veel aandoeningen, toen heb ik haar uit de verzekering gehaald.
Vergeleken met 10 jaar geleden is het wel veel duurder geworden en kijkt men nu ook naar het ras en is het een reu of teef (vroeger alleen naar het gewicht van de hond).
Verder nooit problemen gehad met Proteq, voor mijn vorige hond heb ik in de loop der jaren zeker voor 4000 euro gedeclareerd en dit is altijd zonder problemen uitbetaald.
Voor mijn vorig jaar overleden Engelse Bulldog, moest ik 2 jaar terug ineens meer dan 100% extra gaan betalen en ze werd uitgesloten voor heel veel aandoeningen, toen heb ik haar uit de verzekering gehaald.
Vergeleken met 10 jaar geleden is het wel veel duurder geworden en kijkt men nu ook naar het ras en is het een reu of teef (vroeger alleen naar het gewicht van de hond).
Verder nooit problemen gehad met Proteq, voor mijn vorige hond heb ik in de loop der jaren zeker voor 4000 euro gedeclareerd en dit is altijd zonder problemen uitbetaald.

-
ayla
Ik heb mijn honden niet verzekerd, ik heb wel gehoord dat je zelf nog veel moet betalen en bij protec zit je er jaren aan vast heb ik gehoord ik ken iemand die in de problemen was geraakt en de dure verzekering niet meer kan betalen maar dan moet ze een bewijs opsturen dat ze de hond heeft weg gedaan en adres van de nieuwe eigenaars voor ze er van af kan.
ze wil haar hond niet kwijt maar kan gewoon de verzekering niet meer betalen.
-
Neeltje
Ze kan hem altijd opzeggen aan het einde van de looptijd, dit moet je dan wel op tijd doen, en bij wijzigingen in 'n polis, zoals verhogingen e.d. kun je volgens mij ook opzeggen.ayla schreef:Ik heb mijn honden niet verzekerd, ik heb wel gehoord dat je zelf nog veel moet betalen en bij protec zit je er jaren aan vast heb ik gehoord ik ken iemand die in de problemen was geraakt en de dure verzekering niet meer kan betalen maar dan moet ze een bewijs opsturen dat ze de hond heeft weg gedaan en adres van de nieuwe eigenaars voor ze er van af kan.
-
Neeltje
Volgens mij zijn toen heel veel premies van rashonden verhoogd. Voor Tirsa ging het ook an €150 per jaar naar €250 per jaar. Maar als ik dan allemaal lees hoe we met dit ras massaal naar de dierenarts gaan voor echt wel serieuze aandoeningen, kan ik het me wel voorstellen. Niet leuk, maar ja, het is nog steeds geen liefdadigheidsinstelling.Berty schreef:Ook bij Proteq verzekerd.