Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spreekt voor zich dacht ik zo. Foto's zijn op volgorde genomen. Helaas het laatste pupje geen bevalling van kunnen fotograferen, want die was er 5 minuten na de 3e pup.....
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Altijd leuk om zo mee te kunnen kijken haha gefeliciteerd hoor...ja dat verbaast mij ook altijd weer hoe groot in verhouding de pups van kleine hondjes zijn.
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie
Wauw dat is echt geweldig om te zien! Als je kijkt heb je het idee dat je er zowat bij bent geweest.
Wat bijzonder dat je zo door het vloes kan heenkijken, wij hebben altijd donkere pups (zelfs lichte vachten zijn donker door het vruchtwater) dus dat zie je dan dus niet.
En baby Jacks zijn wel heeeel schattig. Mooie kleurtjes ook. Geniet er maar heel erg van!
Mijn pupjes zijn alweer bijna 8 weken en dit weekend gaan ze al weg
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Prachtige reportage van de bevalling van Moja, Suus!
Was mooi om mee te maken zeker?
MirandaH schreef:
Wat bijzonder dat je zo door het vloes kan heenkijken, wij hebben altijd donkere pups (zelfs lichte vachten zijn donker door het vruchtwater) dus dat zie je dan dus niet.
Dat heb ik hier inderdaad ook, dat je alleen maar een soort donkere massa ziet, en niet zoals hier zo mooi de aftekeningen en kopjes.
Wat ik heel verbazingwekkend vind is de grootte van de pups: die van Moja zijn nauwelijks kleiner dan die van Rumba maar er is toch een aanzien verschil tussen de volwassen honden.
In ieder geval van harte gefeliciteerd met dit prachtige 4-tal en ik had het toch maar mooi half goed
Wat een schitterende serie foto's! Gefeliciteerd met je prachtige nestje
En onvoorstelbaar hoe hard het straks gaat, hier zijn ze nu dik 6.5 week en echte hondjes, en pas waren het nog net zulke caviaatjes..... geniet er maar van
even een vraag (heb er totaal geen verstand van, maar dat vroeg ik me net af) maken hondjes ook geluid als ze geboren worden?? baby's huilen, maar maken hondjes ook lawaai?? (niet dat ze blaffen ofzo )
Prachtige reportage, leuk dat we mee mogen kijken. Erg mooie pups en moeder. Zodra mijn oudje er niet meer is komt er hier ook weer een JR, ik kan bijna niet wachten als ik dit zie.