Dit gaat een prachtig nestje worden met 5 teefjes
Hier beginnen de dames ook de verschijnselen te vertonen, dus.....
heb [nog] geen fokplannen.
Moderator: moderatorteam
Spannend, spannend, spannendLongFields schreef:Nadat sinds gisterochtend Sjefke haar dochter mocht "dekken" had ik al het vermoeden dat het de goede kant uitging, en dat vermoeden werd net bevestigd door de uitslag van de progesterontest, die nu op 10.2 stond.
Vanmiddag rijd ik naar België en hoop ik dat de eerste dekking een feit zal gaan zijn. Jullie duimen worden dus zeer gewaardeerd!

jep. minimaal 6 weken en soms nog langer.ranetje schreef:Is Australië nog strenger dan Engeland? :N:LongFields schreef:Niet eerder dan met een maand of 10 volgens mij.
En dan moeten ze in Australië zelf ook nog 6 weken in quarantaine.
Ik hoop dat de dekking succesvol is geweest

Die gedachte is bij mij ook flink vaak opgekomen de afgelopen 2 dagen Inge.Inge O schreef:![]()
aahh, suzanne, een kopie van sette's verhaal bij de dekpogingen van de eerste reu 1,5 jaar geleden
.
Nee. Hij heeft 2x eerder een teefje gedekt, dit was 2x hetzelfde teefje. De eerste keer lukte het helemaal niet, een half jaar later hebben ze wel gekoppeld gestaan maar heeft het teefje niet opgenomen.Inge O schreef:had de reu voordien al (geslaagd) gedekt?