Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wedstrijdplanning 2009

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

angelique1702
Vaste gebruiker

wedstrijdplanning 2009

Ongelezen bericht door angelique1702 »

Hallo medeafrichters,

Ben benieuwd, welke wedstrijdplanning hebben jullie in gedachte voor dit jaar ? Ik zag in de beschrijvingen dat er best een aantal wedstrijdlopers / wedstrijdbezoekers tussen de medeschrijvers zijn, dus ben benieuwd waar ik jullie kan gaan ontmoeten.

groetjes,

Angelique
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Aantal honden: 2

Re: wedstrijdplanning 2009

Ongelezen bericht door Chiki »

angelique1702 schreef:Hallo medeafrichters,

Ben benieuwd, welke wedstrijdplanning hebben jullie in gedachte voor dit jaar ? Ik zag in de beschrijvingen dat er best een aantal wedstrijdlopers / wedstrijdbezoekers tussen de medeschrijvers zijn, dus ben benieuwd waar ik jullie kan gaan ontmoeten.

groetjes,

Angelique
Aanwezig ben ik op eigenlijk alle VDH hoofdevenementen, ook de wedstrijden mits niet belachelijk ver voor ons uit de buurt (en daar vallen dan limburg, brabant en zeeland onder ;-)). Ik hoop zelf mee te doen aan de Kringgroep Kampioenschappen, Provinciale Kampioenschappen en 2 wedstrijden: Hedde Heidingabokaal en IJsselmeerbokaal. En als dat allemaal een beetje gunstig loopt met genoeg punten.... :mrgreen:

Van de NBG wedstrijden hoop ik ook een paar evenementen te kunnen bezoeken, altijd gezellig daar :mrgreen: , in ieder geval de alle rassen Harderwijk, Hoogkerk en als het meezit de Wolstad (laatste 2 inclusief tent :cheer: ).
angelique1702
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door angelique1702 »

Nou dan zullen wij elkaar niet zo vaak tegen komen, ik doe mee met de CWH NK alle rassen in Apeldoorn (hoop ik, moet je je voor kwalificeren), de regio in Zuid Holland, Verenigingsbokaal, Hoogkerk, Maasroutebokaal, NK Belgische herders, Spijkercup en Mierlo, dus vrijwel allemaal NBG wedstrijden. Omdat ik zelf al bijna iedere maand een wedstrijd loop ga ik eigenlijk nooit kijken naar andere wedstrijden; ben ik ook nog eens thuis :smile: .

Groetjes,

Angelique
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

voor mij begint het wedstrijd seizoen, mijn eerste wedstrijd ervaring trouwens, op de NBG regio 3 wedstrijd, dan de kruiken bokaal, de 3 gewesten en de Piet Hein bokaal en afhankelijk daarvan het WK. De laatste 4 wedstrijden zijn uitsluitend rottweiler wedstrijden en als afsluiter dit jaar de Nederlandse wederom een rottweiler evenement.

Erg spannend allemaal....
Afbeelding
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Voor ons is het nog net te vroeg nu al een wedstrijdplanning te maken.

Met de jonge honden is de eerste doel eind maart IPO-2 te doen.
Gaat dat goed dan doen we misschien mee aan het provinciaal kampioenschap op 2 nivo.
Dan gaan we naar de fokgeschiktheidskeuring en daarna natuurlijk IPO-3.

Pas daarna wordt het tijd eens te kijken welke wedstrijd we kunnen gaan doen.

Maar in de tussentijd staat ook een nestje op de planning
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Als het goed is doe ik mee met de regio (5).
Voor de rest hebben we nog geen wedstrijdplanning gemaakt, dit doen we altijd samen met de hele vereniging.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chiki »

malinois schreef:Als het goed is doe ik mee met de regio (5).
Voor de rest hebben we nog geen wedstrijdplanning gemaakt, dit doen we altijd samen met de hele vereniging.
Wij ook :wink:, trekken we een extra avond vergaderen voor uit met alle wedstrijdlopers eind januari. Aan de hand daarvan komt er een lijst te hangen in de kantine wie waar en wanneer aan meedoet, altijd handig voor de supporters :mrgreen: . Overigens proberen we als club ook zoveel mogelijk mee te doen aan dezelfde wedstrijden, das wel zo gezellig.
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”