Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

loopse teef gezocht!!!!! (en gevonden!)

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

monica schreef:hahahaha toevallig heb ik het anderhalve week geleden gezien bij een reu hoe hij werd afgetr.....n maar jah dit was ook met Maisey ervoor toen ze hoog loops was :smile: :smile: dus vandaar dat het zo snel ging... :mrgreen:
huh, jij had toch een natuurlijke dekking? :denken: .

affijn, het gaat niet altijd zo snel, maar het is wel zo prettig als het wel zo is :mrgreen: . ik ben wel benieuwd hoe kief het doet, hij laat zich niet heel snel de kop gekmaken. straks pikt hij het niet :eek: :N: :smile: .
Afbeelding
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's

Ongelezen bericht door monica »

Vrijdag is het KI geweest omdat het niet lukte met de natuurlijke dekking... Maisey vond hem niet zo charmant zegmaar en de reu snapte het ook niet echt...
Zaterdag zijn we weer die kant opgereden en toen was het binnen 10 minuten raak :ok: dus zaterdag was het een natuurlijke dekking. :cheer:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Komt vast helemaal goed :ok:
Hutsje
Zeer actief

monica schreef:Vrijdag is het KI geweest omdat het niet lukte met de natuurlijke dekking... Maisey vond hem niet zo charmant zegmaar en de reu snapte het ook niet echt...
Zaterdag zijn we weer die kant opgereden en toen was het binnen 10 minuten raak :ok: dus zaterdag was het een natuurlijke dekking. :cheer:
ah, vandaar. mooi! :ok:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

ik heb kief trouwens 1 kilo minder gegeven, normaal krijgt hij 3 kilo voor zijn vastendag maar het gaat vast beter op een niet zo'n volle maag :smile:
Afbeelding
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

En Kiefer die ook nog vader wordt (zij het dan op afstand :wink: ). Veel succes met de 'hele toestand' :mrgreen:
Gr. Marijke
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Succes! :mrgreen:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Succes :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
monica
Zeer actief

Hutsje schreef:ik heb kief trouwens 1 kilo minder gegeven, normaal krijgt hij 3 kilo voor zijn vastendag maar het gaat vast beter op een niet zo'n volle maag :smile:
hahahahhaha.. vast wel ja...

wie wordt de gelukkige dame als ik vragen mag ?
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ga je straks een pup van Kiefer nemen Jessica? :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Hutsje
Zeer actief

monica schreef:
Hutsje schreef:ik heb kief trouwens 1 kilo minder gegeven, normaal krijgt hij 3 kilo voor zijn vastendag maar het gaat vast beter op een niet zo'n volle maag :smile:

dit is puur voor ""just in case" ;). het wordt dus niet direct gebruikt maar ingevroren en opgeslagen. het gaat uiteindelijk wel naar zweden en wordt dan daar opgeslagen maar voorlopig kan het hier nog een jaar liggen ;).
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

wendy71 schreef:Ga je straks een pup van Kiefer nemen Jessica? :wink:
dat is wel de bedoeling, van zijn eerste nest, het teefje is een dochter van een reu die ik voor pien op het oog gehad heb, uit frankrijk ;).
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Hutsje schreef:
wendy71 schreef:Ga je straks een pup van Kiefer nemen Jessica? :wink:
dat is wel de bedoeling, van zijn eerste nest, het teefje is een dochter van een reu die ik voor pien op het oog gehad heb, uit frankrijk ;).
Joh, dan moet het voorbestemd zijn, erg leuk! :ok: :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

En hoe is het allemaal gegaan?
Hutsje
Zeer actief

chaotisch! ik was eerst bij marion in doetinchem geweest, daarna zijn we naar de edese hei geweest waar kiki ook meegelopen heeft. marion moest terug omdat saar nog te lekker rook voor kiefer. toen kiki en ik terugkwamen bij de auto bleek mijn ruit ingetikt en is mijn tas gestolen met paspoort erin. ik had dus wel mijn portemonnee bij me, gelukkig maar anders kon ik niet eens betalen bij de kliniek. affijn, hoop gedoe en dus redelijk laat bij fernhout aangekomen waar marjolein en catootje al stonden te wachten. het is daar allemaal heel goed gegaan, heel rustig. ik had niet het idee dat hij het heel erg vond of zo heel erg in de gaten had. hij was eigenlijk zijn eigen kalme relaxte zelf de hele tijd. heerlijk jong is het toch ook :I: . ik word nog gebeld over de kwaliteit en het aantal rietjes. hij had al gebeld maar mij niet te pakken gekregen. hij gaat nl ook een rietje invriezen en ontdooien en dan kijken wat de kwaliteit nog is. wat ik er zelf van heb gezien is dat er veel zaadcellen warn en veel beweeglijkheid. maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen.
Afbeelding
monica
Zeer actief

Hutsje schreef:
monica schreef:

dit is puur voor ""just in case" ;). het wordt dus niet direct gebruikt maar ingevroren en opgeslagen. het gaat uiteindelijk wel naar zweden en wordt dan daar opgeslagen maar voorlopig kan het hier nog een jaar liggen ;).
Oke :ok: Laat het wel even weten hé, als zijn sperma gebruikt gaat worden... ben erg benieuwd..
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Fijn dat het goed is gegaan met Kiefer. Relaxed en lief ventje is het toch.
Maar wat ontzettend l*llig dat er ingebroken is in je auto. Ik dacht dat dit soort dingen alleen hier in het westen gebeurden maar blijkbaar zijn je spullen in het hele land niet meer veilig. :roll:
Hutsje
Zeer actief

Inge O schreef:
Hutsje schreef: ik had niet het idee dat hij het heel erg vond of zo heel erg in de gaten had.
dan moet hij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel relax zijn geweest :smile: .
:pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

nou, 2 middagen op het politieburo gezeten en tig telefoontjes verder. zit ik net weer in de auto toen ik van het politieburo kwam, wordt ik gebeld door de politie ede wageningen. ze hebben mijn tas gevonden (met ws alles er nog in, iig de 30 euro :roll: ) met dus ook mijn paspoort. pfieuw, dat scheelt me een hoop toestanden. alleen moet ik het wel zelf ophalen. ze weten ws ook wie de daders zijn alleen kunnen ze zo weinig. de tad is bij dorwert (?) gevodnen en niet echt in de buurt dan waar het gebeurd is. naja, ik rij er zaterdag wel weer heen.

ook heb ik vandaag ktak gehad met fernhout en die meldde dat de kwaliteit uitstekend was en dat er 12 (!!!) :eek: rietjes overgebleven zijn (6 tot 8 is dus al veel).
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Hutsje schreef:nou, 2 middagen op het politieburo gezeten en tig telefoontjes verder. zit ik net weer in de auto toen ik van het politieburo kwam, wordt ik gebeld door de politie ede wageningen. ze hebben mijn tas gevonden (met ws alles er nog in, iig de 30 euro :roll: ) met dus ook mijn paspoort. pfieuw, dat scheelt me een hoop toestanden. alleen moet ik het wel zelf ophalen. ze weten ws ook wie de daders zijn alleen kunnen ze zo weinig. de tad is bij dorwert (?) gevodnen en niet echt in de buurt dan waar het gebeurd is. naja, ik rij er zaterdag wel weer heen.

ook heb ik vandaag ktak gehad met fernhout en die meldde dat de kwaliteit uitstekend was en dat er 12 (!!!) :eek: rietjes overgebleven zijn (6 tot 8 is dus al veel).
:ok:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

goed gedaan jochie :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Hutsje schreef:nou, 2 middagen op het politieburo gezeten en tig telefoontjes verder. zit ik net weer in de auto toen ik van het politieburo kwam, wordt ik gebeld door de politie ede wageningen. ze hebben mijn tas gevonden (met ws alles er nog in, iig de 30 euro :roll: ) met dus ook mijn paspoort. pfieuw, dat scheelt me een hoop toestanden. alleen moet ik het wel zelf ophalen. ze weten ws ook wie de daders zijn alleen kunnen ze zo weinig. de tad is bij dorwert (?) gevodnen en niet echt in de buurt dan waar het gebeurd is. naja, ik rij er zaterdag wel weer heen.

Valt achteraf nog allemaal mee voor vrijdag de 13de.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Hutsje
Zeer actief

Belle schreef:

Valt achteraf nog allemaal mee voor vrijdag de 13de.
:mrgreen: en het was zeker dankzij catootje! (en jou, natuurlijk :ok: :ok: :ok: )
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”