Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Luduvudu...
Moderator: moderatorteam
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Rhiannon
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Geweldig geschreven!!!!
Ik had net ook een gebroken hartje... de hoogloopse dwergpincher buurhond kwam mijn reu des huizes weer verleiden.. het lukte ook, ze werd vol enthousiastme begroet en haar verleidingen leken doel te raken.. ware het niet dat ik zijn "eigen" net loopse teefje aan de andere kant van de lijn had
Finn moest dus kiezen... links de kleine Tanja... die gewillig was en alles deed om zijn aandacht vast te houden.. rechts de Bluf die wel kwispelde naar de kleine Tanja maar ... ook iets in Finn zijn oor fluisterde volgens mij...
Finn keerde Tanja de rug toe en hobbelde met zijn neus onder Bluffie's staart naar het uitrenveld 
Ik had net ook een gebroken hartje... de hoogloopse dwergpincher buurhond kwam mijn reu des huizes weer verleiden.. het lukte ook, ze werd vol enthousiastme begroet en haar verleidingen leken doel te raken.. ware het niet dat ik zijn "eigen" net loopse teefje aan de andere kant van de lijn had
Finn moest dus kiezen... links de kleine Tanja... die gewillig was en alles deed om zijn aandacht vast te houden.. rechts de Bluf die wel kwispelde naar de kleine Tanja maar ... ook iets in Finn zijn oor fluisterde volgens mij...
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Mickie schreef:Moon schreef:Als sprookje klopt het niet zo erg hoor; aan het eind wordt de boze heks (baas) altijd overwonnen en leefden ze nog lang en gelukkig
Marre wil inmiddels niks meer van de Boomer weten. Wat haar betreft was de liefde van korte duur. Ze keurt hem werkelijk geen blik meer waardig![]()
Dus wie is de feeks nu in dit verhaal...![]()
Zo is het.
Wat een prachtverhaal