Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dringende vraag omtrent zogend teefje

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

liljebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door liljebo »

bedankt voor de leuke reacties.
Ennuh ja... de spikkeltjesneus blijft. Is overigens idd de enige met lang haar. (en nu al net zo eigenwijs als papa :N: )
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

:I: Wauw! Ze zien er prachtig uit! Die met black en tan is ook mooi, zeg!

Ze zijn allemaal leuk.......Fijn dat het zo goed gaat en dat je ons mee laat genieten van de hummeltjes! :ok:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
liljebo
Zeer actief

'Ik zal regelmatig blijven spammen :mrgreen:

Overigens wil ik hem wel laten castreren. Hij is toch niet bedoeld voor de fok (ook niet per ongelukl...jaja... ik heb toch geleerd :wink: ) en ik hoop daarmee de kans op concurrentiestrijd tussen de heren te voorkomen.

Volgende week donderdag gaan ze naar de da voor vacc.chip en keuring en vrijdag daarna vertrekt de eerste.
Gelukkig komen de nieuwe baasjes goed verdeeld. Dat lijkt me prettiger voor mams.
Vrijdag eentje, zaterdag eentje en zondag eentje (de black en tan... die gaat helemaal naar stockholm) en dan 1 week later weer eentje, want die nieuwe baasjes hadden net een wintersportvak geboekt die week.
Vond ik verder geen enkel probleem.
liljebo
Zeer actief

Volgens mij heeft ze nog een beetje melk. In het begin mochten de puppies even niet in de buurt komen van de tepels, maar na een paar dagen mochten ze weer sabbelen en dat doen ze nu nog steeds regelmatig, dus ik verwacht dat ze nog een klein beetje melk heeft.
Nooit veel, want ze hebben een zeeeeeeeeer gezonde eetlust wat vast voedsel betreft.
liljebo
Zeer actief

ja, dat dacht ik ook al. Bovendien schiet slurpen aan lege tepels ook niet op voor een stel boeven wat verder nergens tijd voor heeft :mrgreen:

(ze hebben altijd zoveeeeel te doen :N: )
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”