Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond v/h Jaar. 3de van gr 5!!!
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Hond v/h Jaar. 3de van gr 5!!!
Wie van het forum doen er nog meer mee of gaan er kijken ?
Atoq mag meedoen en ik vind het reuze spannend! Verwacht niet dat we daar iets halen tussen de multiple BIS winners maar het lijkt me gewoon al gaaf om mee te doen. Ik hoop dat ie wil lopen daar. De honden lopen op een podium als ik het goed heb begrepen.
Weet iemand toevallig of de vloer glad is ?
Atoq mag meedoen en ik vind het reuze spannend! Verwacht niet dat we daar iets halen tussen de multiple BIS winners maar het lijkt me gewoon al gaaf om mee te doen. Ik hoop dat ie wil lopen daar. De honden lopen op een podium als ik het goed heb begrepen.
Weet iemand toevallig of de vloer glad is ?
Laatst gewijzigd door sirene op 22 feb 2009 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Een hele eer om daar te mogen lopen, ik hoop dat het een van mijn honden ook ooit eens gaat lukken. Er komt in ieder geval ook 1 Laekense heen.
Wat de vloer betreft heb ik geen idee, maar ik kan als je wil voor je informeren bij iemand die vorig jaar of het jaar ervoor geweest is.
Het is nog steeds op dezelfde locatie, toch?
Wat de vloer betreft heb ik geen idee, maar ik kan als je wil voor je informeren bij iemand die vorig jaar of het jaar ervoor geweest is.
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Hamilton
- Zeer actief
hier staat wat sumiere info
http://www.cynophilia.nl/Hond%20van%20h ... 0Show.html
Ik ben er jaren terug geweest en we liepen toen gewoon in de hal, met of zonder vloerbedekking, weet ik niet meer.
Heel veel succes met Atocq en alleen al om daarvoor uitgenodigd te worden, zo'n onbekend ras en dan nog zelfgefokt, toppie
Ik ben er jaren terug geweest en we liepen toen gewoon in de hal, met of zonder vloerbedekking, weet ik niet meer.
Heel veel succes met Atocq en alleen al om daarvoor uitgenodigd te worden, zo'n onbekend ras en dan nog zelfgefokt, toppie

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- little action
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, het lijkt me ook vreemd voor de meeste honden. Maar de vloer is iig niet glad begrijp ik.little action schreef:Ben er wel geweest,ligt vloerbedekking op het podiium
Maar er ligt iets een verhoging daar moet je even oppassen
Dat is naar de catwalk toe
Daar heb ik er toen eentje zien vallen
Maar super om daar in de spotlight te lopen
Wat voor sommige honden erg vreemd is
Ach, we zien wel. Ik ga wel heeeeeeel trots zijn op mijn vent daar in de spotlights met zijn naam en zijn ouders zo heel groot op een beeldscherm!
BIG bedoel je ;o)Marjoleine schreef:Ik ben er ooit geweest, met een Wetterhoun.
Je wordt uitgenodigd als je een BIS-1, BIS-2 of BIS-3 hebt gehaald.
Ik had met mijn wetter de groep gewonnen toen![]()
Dat was nog nooit eerder gebeurd, dus dat vond ik wel stoer
Niks gehaald natuurlijk, maar we waren er toch maar
Ik vind het ook al hartstikke gaaf dat ik mee mag doen hoor. Atoq was BIG-3 en een aantal podiumplaatsen als baby en pup, maar hij zit wel heel regelmatig bij de selectie van de groep maar nog nooit nr 1 van de groep. Ach, misschien ooit...hij wordt nog steeds mooier vind ik

Pumi schreef:Gefeliciteerd dat je heen mag, ook wij hopen het ooit zover te schoppen
Heel veel succes
Dankjewel!
Gaat vast eens lukken. Jullie hebben wel de grootste groep qua aantallen, da's wel een nadeel.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, die link zal ik zo nog ff bekijken. Er stond me zoiets bij dat men vorig jaar klaagde over een gladde vloer, maar misschien was dat al daarvoor.Hamilton schreef:hier staat wat sumiere info
Het is inderdaad al gaaf om er met zo'n onbekend ras en dan nog mijn eigenste Tokkie te staan.
Alle Nl honden (met Nl eigenaren) met groepsplaatsingen (1,2 en 3) op CAC shows worden uitgenodigd.Maeve schreef:Gaaf hoor, dat je mee mag doen! Wat is een reden om uitgenodigt te worden? Willekeurig gekozen op goede resultaten of goede resultaten behalen op een bepaalde show?
Nee, dat mantelpakje was toch wel heeeeeeel duurPodenji schreef:heb je je paarse mantelpakje nou nog gekocht?![]()
moet je je trouwens nog apart inschrijven voor die show? of gaan ze ervanuit dat je komt nadat je de uitnodiging gekregen hebt ?

Ik heb besloten dat ik toch maar ga zoals altijd. Hoort gewoon bij me

Je moet je wel inschrijven. Je krijgt ene uitnodiging moet moet wel laten weten of je komt.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ja, kroontje...da's wel erg veel eer voor een beginnend fokker;o)Leane schreef:Veel succes, ik denk dat het wel een kroontje is op je werk die je nu krijgt om daar met een eigen gefokt hondje te lopen..
Maar ik ben er wel heel trots op hoor dat wel. Echt zo gaaf dat precies Atoq, de eerstgeborene uit mijn eerste nestje, waar ik al meteen een klik mee had hier naar toe mag. Hij is zo speciaal, en dat laat ik graag aan iedereen zien

"zo speciaal dat hij precies nu van de bank af komt om me een knuffel te komen geven"

Ja, het is dezelfde locatie. Als ik het goed begrijp is het dus vloerbedekking. Dat zal vast niet glad zijn.LongFields schreef:Een hele eer om daar te mogen lopen, ik hoop dat het een van mijn honden ook ooit eens gaat lukken. Er komt in ieder geval ook 1 Laekense heen.
Het gaat jou vast ook een keer lukken. Je het prachtige honden (gefokt)!
Je showt zelf niet zo heel veel toch ? Ik zie je haast nooit meer.(maar we zijn ook vaak op de andere dag)
Dankjewel!Leonieke schreef:Wow spannend.
Ik ben er nog nooit geweest, dus heb geen idee hoe de vloer is.
Maarre, in elk geval heeeeeel veel succes!!!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dit jaar helaas niet, HOPELIJK volgend jaar wel, maar dat zal wel niet
jij héél veel succes met Atoq
pak ze in!!
en in je "gewone" kloffie is toch juist goed, herkenning
en opvallen moet ook, je wilt toch winnen 

jij héél veel succes met Atoq

en in je "gewone" kloffie is toch juist goed, herkenning

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, volgend jaar gaan we gewoon samen! Gezellig met je moeder!Podenji schreef:nee dit jaar helaas niet, HOPELIJK volgend jaar wel, maar dat zal wel niet![]()
![]()
jij héél veel succes met Atoqpak ze in!!
en in je "gewone" kloffie is toch juist goed, herkenningen opvallen moet ook, je wilt toch winnen
Hahaha, ik werd gisteren weer helemaal zenuwachtig toen ik foto's zag van iedereen in donkere kleding

Ach wellicht gaat volgend jaar iedereen in het wit omdat de BIS handler dat het jaar ervoor droeg

-
- Zeer actief
- Contacteer:
waar is het ergens?
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo

http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat zou wel errug leuk zijnsirene schreef: Ja, volgend jaar gaan we gewoon samen! Gezellig met je moeder!
Hahaha, ik werd gisteren weer helemaal zenuwachtig toen ik foto's zag van iedereen in donkere kleding![]()
Ach wellicht gaat volgend jaar iedereen in het wit omdat de BIS handler dat het jaar ervoor droeg![]()

enneh niet zenuwachtig worden, zoals ik al zei, als jij je juist durft te profileren met je witte pak, dan val je extra op en maak je zeker meer kans

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Hamilton
- Zeer actief
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Zie dit compliment nu pas staan, dank je wel!sirene schreef: Het gaat jou vast ook een keer lukken. Je het prachtige honden (gefokt)!
Je showt zelf niet zo heel veel toch ? Ik zie je haast nooit meer.(maar we zijn ook vaak op de andere dag)
Ik hoop inderdaad dat ik er ook ooit eens mag staan met een LongFields hond, de Laekense wordt wel steeds meer gekozen in de selectie van rasgroep 1, dat valt me de laatste jaren op.
Ik show inderdaad momenteel weinig tot niet, Nozem heeft eigenlijk alles wat er te winnen valt al gewonnen en met Sjefke showde ik al veel langer niet meer. Die ga ik overigens wel in Groningen uitbrengen, in de Veteranenklasse.
En bij ons komt de jaarlijkse Clubmatch van de rasvereniging er weer aan, daar zullen hopelijk ook meerdere LongFieldsjes rond gaan lopen.
Jij héél veel succes de 22ste, maar vooral heel veel plezier. Geniet er van, je hebt het verdiend!

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dankjewel Nicole! ;o)
Daarna ga ik lekker alle andere hondjes kijken. Ik hoop dat je er zondag bent dan kan ik je aanmoedigen bij de erering
Bedankt voor de succeswensen!
Op welke dag ben jij in Groningen ? Ik ben er zondag, dan loop ik stage.LongFields schreef: Zie dit compliment nu pas staan, dank je wel!
Ik hoop inderdaad dat ik er ook ooit eens mag staan met een LongFields hond, de Laekense wordt wel steeds meer gekozen in de selectie van rasgroep 1, dat valt me de laatste jaren op.
Ik show inderdaad momenteel weinig tot niet, Nozem heeft eigenlijk alles wat er te winnen valt al gewonnen en met Sjefke showde ik al veel langer niet meer. Die ga ik overigens wel in Groningen uitbrengen, in de Veteranenklasse.
En bij ons komt de jaarlijkse Clubmatch van de rasvereniging er weer aan, daar zullen hopelijk ook meerdere LongFieldsjes rond gaan lopen.
Jij héél veel succes de 22ste, maar vooral heel veel plezier. Geniet er van, je hebt het verdiend!
Daarna ga ik lekker alle andere hondjes kijken. Ik hoop dat je er zondag bent dan kan ik je aanmoedigen bij de erering

Bedankt voor de succeswensen!
- Hamilton
- Zeer actief
- briardke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer: