Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gaat goed, mijn startlicensienummer is binnen! Ik was even een klein moment bang dat deze niet op tijd zou zijn, niet dat ik nou gelijk verwacht van alles te gaan presteren hoor
Ik kom wel kijken hoor dus wel een Utje dat kan knuffelbeer wel
En neem Cooper mee
Elsbeth schreef:Ook ik heb me ingeschreven!!! Juul is de halfzus van Caja en er loopt nog een halfzus mee die haar debuut gaat maken!! Ivy
Het is eigenlijk een kleine familie reunie!!!
Dat gaat zussenconcurrentie worden
Hier beginnen de zenuwen weer een beetje te komen.
Morgenavond nog eerst maar even trainen en dan zien we het zaterdag wel.
Moet trouwens vroeg op, want Caja moet voor de wedstrijd gemeten worden.
Gaat goed, mijn startlicensienummer is binnen! Ik was even een klein moment bang dat deze niet op tijd zou zijn, niet dat ik nou gelijk verwacht van alles te gaan presteren hoor
En neem Cooper mee
Ahum,.....maar het vrouwtje maakt nog wel eens domme foutjes :N:
Allemaal heel veel succes zaterdag! Ben benieuwd naar jullie resultaten. Startlicentie voor Sita is aangevraagd, dus binnenkort komt ze jullie gezelschap houden
Sita schreef:Allemaal heel veel succes zaterdag! Ben benieuwd naar jullie resultaten. Startlicentie voor Sita is aangevraagd, dus binnenkort komt ze jullie gezelschap houden
Als ik het niet vergeet, dan neem ik trouwens mijn camera mee om te filmen.
Dus dan kunnen diegene die ik erop krijg hun presaties terug zien.
En dan kunnen we ook goed bepalen of er mensen moeten trakteren
Als ik het niet vergeet, dan neem ik trouwens mijn camera mee om te filmen
Hey, leuk foto's en filmpjes
Heb er een beetje een dubbel gevoel over de wedstrijd. Heb er ontzettend veel zin in, maar aan de andere kant ook niet omdat het Celtic zijn laatste wedstrijd is. Gelukkig gaat Fenja nu best lekker op de training dus dan kan die het van de zomer van hem overnemen. Jullie zijn nog niet van me af op de wedstrijden
Dat is wel het lekkere van een hond, hij beseft het niet (gelukkig). Naar zijn zin zal ie het zeker hebben hij vind het altijd prachtig op zo'n wedstrijd. Hij zal wel helemaal in zijn nopjes zijn als hij ziet dat Caja ook mee doet
suzan25 schreef:Dat is wel het lekkere van een hond, hij beseft het niet (gelukkig). Naar zijn zin zal ie het zeker hebben hij vind het altijd prachtig op zo'n wedstrijd. Hij zal wel helemaal in zijn nopjes zijn als hij ziet dat Caja ook mee doet
Zal Caja influisteren dat ze een beetje lief tegen hem moet zijn.
Sita schreef:Allemaal heel veel succes zaterdag! Ben benieuwd naar jullie resultaten. Startlicentie voor Sita is aangevraagd, dus binnenkort komt ze jullie gezelschap houden
Volgens mij gaat Sita hele snelle tijden neerzetten
marye schreef:Als ik het niet vergeet, dan neem ik trouwens mijn camera mee om te filmen.
Vergeet je dan ook niet het toestel goed op te laden
Oh,...en als ik het niet vergeet zal ik dit keer echt je boek even meenemen
Als ik het niet vergeet, dan neem ik trouwens mijn camera mee om te filmen
Hey, leuk foto's en filmpjes
Heb er een beetje een dubbel gevoel over de wedstrijd. Heb er ontzettend veel zin in, maar aan de andere kant ook niet omdat het Celtic zijn laatste wedstrijd is. Gelukkig gaat Fenja nu best lekker op de training dus dan kan die het van de zomer van hem overnemen. Jullie zijn nog niet van me af op de wedstrijden
Ik kan het me erg goed voorstellen. Ik hoop dat je, net als Celtic, wel een hele leuke dag zult hebben!
marye schreef:Als ik het niet vergeet, dan neem ik trouwens mijn camera mee om te filmen.
Vergeet je dan ook niet het toestel goed op te laden
Oh,...en als ik het niet vergeet zal ik dit keer echt je boek even meenemen
Ook ik zal er zijn met Hutch.
Hopelijk gaat het hem nu wat makkelijker af in de manege, de laatste keer was hij erg onder de indruk van al het geluid en de echo's
Is er misschien iemand die zaterdag wat aktiefoto's wil maken van mijn meissie, want die ontbreken er nog. Ik neem zelf mijn camera mee dus misschien is er iemand die daar wat leuke foto's mee kan maken.
En neem Cooper mee
Ahum,.....maar het vrouwtje maakt nog wel eens domme foutjes :N:
vrouwtje moet gewoon goed verkennen en als je het niet meer weet nr's tellen in je hoofd
SimoneA schreef:Ik ben nr 196, de laatste A large uit de 2e groep
da's mooi daar loopt een vriendin van me ook in.
Als het goed is ben benieuwd want haar hond moet nog worden gemeten en dit is echt een twijfel geval.
Zij heeft nr 150
Deborah schreef:Is er misschien iemand die zaterdag wat aktiefoto's wil maken van mijn meissie, want die ontbreken er nog. Ik neem zelf mijn camera mee dus misschien is er iemand die daar wat leuke foto's mee kan maken.
Ik zeg nooit toe dat ik van iemand foto's maak, want het kan zomaar zijn dat ik dan net zelf met (de voorbereiding) van een parcours bezig ben. Maar ik wil het wel proberen. Welk startnummer heb je? Je zit in de small? Medium fotograferen gaat sowieso niet lukken voor mij namelijk.