Sita schreef:Border colliemarye schreef:Wat voor ras was dat dan Yvette?Sita schreef:Ik kreeg linkje van een fokker met een hele leuke combi. Maar het is nu gewoon niet handig. Sita en Taro zitten qua leeftijd al heel dichtbij elkaar. Als zij een jaartje of zes zijn, dan wil ik er wel een hondje bij. Dan zit er genoeg leeftijdsverschil tussen. En kan ik genoeg tijd in de pup investeren. En dan zullen er vast ook wel hele leuke combi's zijn
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hebben jullie dat ook wel eens
Moderator: moderatorteam
- Maartje
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Beetje andere mensen uitlachen heMaartje schreef:Sita schreef:Border colliemarye schreef:Wat voor ras was dat dan Yvette?Sita schreef:Ik kreeg linkje van een fokker met een hele leuke combi. Maar het is nu gewoon niet handig. Sita en Taro zitten qua leeftijd al heel dichtbij elkaar. Als zij een jaartje of zes zijn, dan wil ik er wel een hondje bij. Dan zit er genoeg leeftijdsverschil tussen. En kan ik genoeg tijd in de pup investeren. En dan zullen er vast ook wel hele leuke combi's zijn
Heb jij nog puppynieuws dan toevallig

- Maartje
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maartje
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
He Maartje vertel eens... concrete pupplannen?? Border collie?? Vertel, vertelMaartje schreef:Ik zal die link niet meer aan jou doorsturenSita schreef:Klopt, wil je dat niet meer doenMaartje schreef:Was de link die ik doorgestuurd hadmarye schreef: Beetje andere mensen uitlachen he![]()
Heb jij nog puppynieuws dan toevallig
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
- Rosa
- Zeer actief
Tja hier is al een pup opkomst dus nee op dit moment wordt ik niet hebberig van andere combinaties. Ik heb nog wel toekomst wensen maar eerst deze pup opvoeden en dan eens kijken hoe en wat verder. Ik weet ook niet of vriend over een paar jaar dan akkoord gaat met een derde hond. Eerst heb ik al een erg leuk vooruitzicht dus nee geen verliefdheden hier op andere koppeltjes.
Maarre Marye, Caja vind een maatje wel leuk hoor! Tja en straks heeft Bram een Izzie dus... wordt het voor Caja een ..... erbij
Maarre Marye, Caja vind een maatje wel leuk hoor! Tja en straks heeft Bram een Izzie dus... wordt het voor Caja een ..... erbij
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos