Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw tijdschrift: Hondenleven

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Sita schreef:Ga straks even kijken bij de boekhandel.
Ben erg benieuwd. Heb net mijn abonnement op Onze Hond opgezegd. En ben op zoek naar iets anders.
ik heb het nog niet opgezegd maar dat ga ik wel doen, ben onze hond na 4 jaar een beetje beu...

ik ga eens kijken wat dit voor blad is :ok:
Afbeelding
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

ik heb het gekocht en ook de hondenmanieren en vindt het hard op elkaar lijken qua reclame voor gadgets
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Inge schreef:Ook een blad van Sacha Gaus, zie ik, net als de Hondenmanieren.
Wat is het verschil tussen beide bladen?
Sacha is niet meer betrokken bj hondenamanieren, vandaar dat ze nu weer zlef een blad uit brengt
Jan
Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Beetje laat, goede verhalen over gehoord van degene die hier in de dierenspeciaalzaak werkt. Heb het nr voorjaar 2009 gekocht en vind het echt een gezellig leuk mooi blad.

Andere bladen zijn inderdaad glossy *wraf* of staan vol kynolgische of rasinfo. Dit blad is heel gezellig, leesbaar, verhaaltjes en veel tips en handige te gebruiken dagelijkse info.
Af en toe iets uitgediept over bijvoorbeeld hondengedrag mag van mij, vind ik leuk.
De artikelen over bv het sledehondrijden en de mogelijkheid om daar aan mee te doen, en info over bv het landelijke dierenambulancenummer en de ehbo kit of een handig heuptasje vind ik ook erg leuk om te lezen en te weten.
Denk erover een tweejarig abonnement te nemen, het boek over de levensfasen van de hond boeit me wel. Twee jaar is wel wat lang misschien maar ik denk wel dat ik het doe.

Wat mij betreft dus een aanrader :ok:

Hebben veel mensen hier een abo erop???
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door ChantalBos »

AnneMarie schreef:Beetje laat, goede verhalen over gehoord van degene die hier in de dierenspeciaalzaak werkt. Heb het nr voorjaar 2009 gekocht en vind het echt een gezellig leuk mooi blad.

Andere bladen zijn inderdaad glossy *wraf* of staan vol kynolgische of rasinfo. Dit blad is heel gezellig, leesbaar, verhaaltjes en veel tips en handige te gebruiken dagelijkse info.
Af en toe iets uitgediept over bijvoorbeeld hondengedrag mag van mij, vind ik leuk.
De artikelen over bv het sledehondrijden en de mogelijkheid om daar aan mee te doen, en info over bv het landelijke dierenambulancenummer en de ehbo kit of een handig heuptasje vind ik ook erg leuk om te lezen en te weten.
Denk erover een tweejarig abonnement te nemen, het boek over de levensfasen van de hond boeit me wel. Twee jaar is wel wat lang misschien maar ik denk wel dat ik het doe.

Ik heb ruim een jaar geleden een 2 jarig abonnement genomen en die ga ik straks opzeggen. Ik vind het echt niets aan. Valt mij zwaar tegen.
Maar smaken verschillen!
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

ChantalBos schreef:
AnneMarie schreef:Beetje laat, goede verhalen over gehoord van degene die hier in de dierenspeciaalzaak werkt. Heb het nr voorjaar 2009 gekocht en vind het echt een gezellig leuk mooi blad.

Ik heb ruim een jaar geleden een 2 jarig abonnement genomen en die ga ik straks opzeggen. Ik vind het echt niets aan. Valt mij zwaar tegen.
Maar smaken verschillen!
Hey... 2 honden in je onderschrift, heb ik wat gemist of er gewoon overheen gekeken :)
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
ChantalBos
Zeer actief

Bons schreef:
ChantalBos schreef:

Maar smaken verschillen!
Hey... 2 honden in je onderschrift, heb ik wat gemist of er gewoon overheen gekeken :)
Ik denk dat je er overheen hebt gekeken :wink:
Zal je van de week ff mailen voor een afspraak
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Chantal, wat zou jij dan in een honden tijdschrift willen zien?

Ik vind juist de verhaaltjes honden op vakantie, alle tips hierover, gadgets die bruikbaar zijn, sledehonden tochten etc maar vooral ook veel internetadressen erg leuk.
Dit nummer tenminste.. :denken:
Marianne4u
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marianne4u »

Ik heb het blad zelf nog niet gezien maar ik weet dat een gedeelte van ons wandelcluppie er in staan met dog en breakfast. Het is ons vaste vakantie adres in de ardennen. Ik ga het blad zeker nog kopen om de rest eens te bekijken.
De vriendelijke groeten van Marianne
ChantalBos
Zeer actief

AnneMarie schreef:Chantal, wat zou jij dan in een honden tijdschrift willen zien?

Ik vind juist de verhaaltjes honden op vakantie, alle tips hierover, gadgets die bruikbaar zijn, sledehonden tochten etc maar vooral ook veel internetadressen erg leuk.
Dit nummer tenminste.. :denken:
Hoi Anne Marie

Ik vind het een blad om even tussen neus en lippen door te nemen. Ik steek er zeg maar niets van op. (Klinkt wel een beetje arrogant... :roll: )
Ik heb liever meer diepgang.

Gr.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ik ga hem voor de eerste keer kopen deze maand, t schijnt dat Cy erin staat en ook al is het een klein fotootje tis toch wel leuk :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik ben lid van dit blad, mis alleen het 1e nummer! :mrgreen:
Fan vanaf het 1e uur, vind er leuke bruikbare tips in zitten. Zoals de vakanties, losloopgebieden enzo. :wink:
Beetje jammer dat ik nooit een boek bij mijn abonnement heb gekregen maar daar zit ik niet zo mee hoor haha! :ok:
Verder leuk blad, OVERZICHTELIJK, en erg leuke rubrieken.
En Geer je schrijft enorm grappig haha! :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”