Heerlijk vind ik dat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Haha, da's gezellig thuiskomen.
Moderator: moderatorteam
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ha,ha
Buster kan ook zo nonchalant doen. moet echt 4 uur van huis zijn wil die echt vrolijk gaan begroeten.
als hij ligt te pitten (wat meestal zo is ) richt hij alleen zijn ogen op (zonder zijn kop) en als ik wat zeg gaat hij lui kwispelen.
loopt hij toevallig iets rond dan komt hij wel gedag zeggen.
ben ik langer weg dan begroet hij wel echt, maar dat komt omdat hij dan weet dat hij uit gaat
ga ik op de bank zitten met wat eten dan komt meneer wel kijken
maar het is geen hieperdepiep blij, blij, blij begroeter.
soms wel teleurstellend, maar beter zo dan andersom. want dan vind hij alleen zijn ook niet heel erg.
voorheen hadden we een poedel die wel een hele voorstelling deed als je thuis kwam. en die verdroeg het alleen zijn wel maar vond het geen feest.
Buster vind het wel eens lekker ook ff rust.
Buster kan ook zo nonchalant doen. moet echt 4 uur van huis zijn wil die echt vrolijk gaan begroeten.
als hij ligt te pitten (wat meestal zo is ) richt hij alleen zijn ogen op (zonder zijn kop) en als ik wat zeg gaat hij lui kwispelen.
loopt hij toevallig iets rond dan komt hij wel gedag zeggen.
ben ik langer weg dan begroet hij wel echt, maar dat komt omdat hij dan weet dat hij uit gaat
ga ik op de bank zitten met wat eten dan komt meneer wel kijken
maar het is geen hieperdepiep blij, blij, blij begroeter.
soms wel teleurstellend, maar beter zo dan andersom. want dan vind hij alleen zijn ook niet heel erg.
voorheen hadden we een poedel die wel een hele voorstelling deed als je thuis kwam. en die verdroeg het alleen zijn wel maar vond het geen feest.
Buster vind het wel eens lekker ook ff rust.
- Moos
- Zeer actief
Het moet niet gekker worden!
Kom ik vanmiddag thuis van boodschappen doen, loer even door de voordeur en zie Saar, heel vertrouwd, op de poef liggen. Alleen geen Vera ernaast op het kleed. Nah ja, misschien ligt ze in de slaapkamer?
Ik doe de sleutel in het slot, kijk nog eens door de deur, nog geen Vera.
Kom ik binnen, deur dicht, nog geen Vera...........Tas in de gang neergezet, en potverdorie, nog geen Vera! (Saar lag me vanaf de poef aan te kijken). In de slaapkamer gekeken, geen Vera. Gang weer in, en daar ook nog steeds geen Vera.
En dan ga je je dan toch zorgen maken of er niet wat gebeurt is ofzo :N: , dus ik ren zo ongeveer, toch een klein beetje in paniek, de huiskamer in. Ligt, om de hoek van de deur, in die hoek van de bank, ja hoor, Vera. Me ongeveer zo
aan te kijken waarom ik in godsnaam met zo'n vaart de kamer ingesjeest kwam.
Stomme honden

Kom ik vanmiddag thuis van boodschappen doen, loer even door de voordeur en zie Saar, heel vertrouwd, op de poef liggen. Alleen geen Vera ernaast op het kleed. Nah ja, misschien ligt ze in de slaapkamer?
Ik doe de sleutel in het slot, kijk nog eens door de deur, nog geen Vera.
Kom ik binnen, deur dicht, nog geen Vera...........Tas in de gang neergezet, en potverdorie, nog geen Vera! (Saar lag me vanaf de poef aan te kijken). In de slaapkamer gekeken, geen Vera. Gang weer in, en daar ook nog steeds geen Vera.
En dan ga je je dan toch zorgen maken of er niet wat gebeurt is ofzo :N: , dus ik ren zo ongeveer, toch een klein beetje in paniek, de huiskamer in. Ligt, om de hoek van de deur, in die hoek van de bank, ja hoor, Vera. Me ongeveer zo
Stomme honden

- Moos
- Zeer actief
JaInge O schreef:rustig alleen thuis kunnen blijven was toch één van de criteria voor een hond in jouw geval - of vergis ik me nu![]()
![]()
?
Maar zooo rustig is geheel nieuw voor mij :N:
Ik ben er wel heel blij mee hoor uiteraard