ze is "lui"/lusteloos en niet zo avontuurlijk als eerst, ook is ze minder vrolijk tegen mij...oftewel erg chagerijnig...wie weet wat ze heeft, want ze draagt zich gewoon heel "vreemd"
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Saartje is wat chagerijnig...
Moderator: moderatorteam
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
Saartje is wat chagerijnig...
...wie weet wat ze heeft ?
ze is "lui"/lusteloos en niet zo avontuurlijk als eerst, ook is ze minder vrolijk tegen mij...oftewel erg chagerijnig...wie weet wat ze heeft, want ze draagt zich gewoon heel "vreemd"
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
wanneer is ze loops geweest?Teckel_love<3 schreef:dat kan het zijn...volgens een vriendin van ons is ze het wel...Moos schreef:Schijnzwanger?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
nouwe....september....daar opterend in ieder geval, kan ook iets later zijn, maar omdat dat zo'n tijdje geleden is wist ik niet zeker of dat dat schijnzwanger wel echt klopte....malinois schreef:wanneer is ze loops geweest?Teckel_love<3 schreef:dat kan het zijn...volgens een vriendin van ons is ze het wel...Moos schreef:Schijnzwanger?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Xena hier is in december loops geweest en deze week schijnzwanger geworden, compleet met melkgift.Teckel_love<3 schreef:nouwe....september....daar opterend in ieder geval, kan ook iets later zijn, maar omdat dat zo'n tijdje geleden is wist ik niet zeker of dat dat schijnzwanger wel echt klopte....malinois schreef:wanneer is ze loops geweest?Teckel_love<3 schreef:dat kan het zijn...volgens een vriendin van ons is ze het wel...Moos schreef:Schijnzwanger?ze kan ook gewoon dikke tieten hebben
![]()
Als het september is, is het wel rijkelijk laat... heeft ze geen koorts?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
neej, en het gaat nu al stukke beter, ik heb 'r gister gewoon d'r gang laten gaan.malinois schreef:Xena hier is in december loops geweest en deze week schijnzwanger geworden, compleet met melkgift.Teckel_love<3 schreef:nouwe....september....daar opterend in ieder geval, kan ook iets later zijn, maar omdat dat zo'n tijdje geleden is wist ik niet zeker of dat dat schijnzwanger wel echt klopte....malinois schreef:wanneer is ze loops geweest?Teckel_love<3 schreef: dat kan het zijn...volgens een vriendin van ons is ze het wel...ze kan ook gewoon dikke tieten hebben
![]()
Als het september is, is het wel rijkelijk laat... heeft ze geen koorts?