Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo sneu...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Zo sneu...
Ik woon in een flat waar ook meerdere honden zitten, heb daar ook geen enkel probleem mee. Maar al een poosje is er regelmatig een hond die langere tijd (meer dan een uur regelmatig) onafgebroken aan het blaffen is... Doet me gelijk weer aan mn kleine Yore denken, maar goed. Ik ben net dus maar eens een verdieping lager langs de deuren gegaan om te luisteren.
En tot mijn schrik (en verdriet) blijkt het de Stabijpup te zijn, waar ik regelmatig met de eigenaren heb gekletst buiten (en ook al had gezegd dat als het nodig was, ik rustig eens wilde oppassen)... Is ook gelijk de enige hond in de flat dat ik weet waar die precies woont, en die was het dus ook...
Ik heb nu dus maar een briefje aan de eigenaren geschreven (je zal nl net zien dat ik ze de komende tijd niet zie), niet om te klagen over het geluid, maar om aan te geven dat de pup zoveel blaft en echt over de toeren is... Hopen dat ik iets voor het kleine ding kan betekenen...
En tot mijn schrik (en verdriet) blijkt het de Stabijpup te zijn, waar ik regelmatig met de eigenaren heb gekletst buiten (en ook al had gezegd dat als het nodig was, ik rustig eens wilde oppassen)... Is ook gelijk de enige hond in de flat dat ik weet waar die precies woont, en die was het dus ook...
Ik heb nu dus maar een briefje aan de eigenaren geschreven (je zal nl net zien dat ik ze de komende tijd niet zie), niet om te klagen over het geluid, maar om aan te geven dat de pup zoveel blaft en echt over de toeren is... Hopen dat ik iets voor het kleine ding kan betekenen...

You'll be in my heart... Always...
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Fin
- Zeer actief
-
doggy
- Jacksel
- Zeer actief
Ik ben even langsgeweest, pupje kon eerst wel (4 uur!) alleen zijn, maar hij heeft vakantie gehad en nu gaat het niet meer goed. Ze komen vanavond misschien even samen langs (hij en vriendin, nu was alleen hij thuis) en dan kijken of ik pupje halverwege de 4 uur even wat aandacht zal gaan geven oid...
Pup is overigens iets van 4 of 5 maanden oud. Maar baas had iets van: hij kon eerder ook 4 uur alleen zijn, dus moet ie het nu ook gewoon kunnen, het blaffen leek hij eerder voor ons vervelend te vinden dan voor pupje zelf...
Pup is overigens iets van 4 of 5 maanden oud. Maar baas had iets van: hij kon eerder ook 4 uur alleen zijn, dus moet ie het nu ook gewoon kunnen, het blaffen leek hij eerder voor ons vervelend te vinden dan voor pupje zelf...

- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
Sportief dat je gaat luisteren welke hond er nu blaft. Minder leuk als dat natuurlijk een bekende is. Als ik uit de woorden van de eigenaar begrijp zal hij er ook wel iets aan doen. Hebben er nog meer buren last van?
Wij hebben ook op een flat gewoond, maar boven de 5e verdieping waren daar verder geen honden, behalve op onze de 10e.
Ik heb buren er ook nooit over gehoord dat ze zaten te blaffen als wij we waren. Als we een pup kregen ging ik wel een aantal buren af om dit even te zeggen. Dan weten ze dat er wat meer geluid kan zijn.
De buren die onder ons woonden hebben wel eens gezegd dat ze 1 a 2 nachten slecht konden slapen als we net een pup hadden. Last hadden ze er niet van. We zijn daar al 18 jaar weg en hebben nog steeds kontakt met ze.
Gewoon over praten dan komt het goed.
Wij hebben ook op een flat gewoond, maar boven de 5e verdieping waren daar verder geen honden, behalve op onze de 10e.
Ik heb buren er ook nooit over gehoord dat ze zaten te blaffen als wij we waren. Als we een pup kregen ging ik wel een aantal buren af om dit even te zeggen. Dan weten ze dat er wat meer geluid kan zijn.
De buren die onder ons woonden hebben wel eens gezegd dat ze 1 a 2 nachten slecht konden slapen als we net een pup hadden. Last hadden ze er niet van. We zijn daar al 18 jaar weg en hebben nog steeds kontakt met ze.
Gewoon over praten dan komt het goed.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

- Jacksel
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
Net een telefoontje gehad van de eigenaren, heb het forum doorgegeven en nogmaals aangeboden op te passen, zodat het alleen zijn weer opnieuw opgebouwd kan worden. Ze gingen er nog over nadenken, morgen gaan ze iets proberen met de uitlaatservice, maar anders was ik ook een optie... Ik wacht dus af...

-
Properi
- Zeer actief
ze zijn misschien gewoon zo koppig dat ze het niet doen...Jacksel schreef:Net een telefoontje gehad van de eigenaren, heb het forum doorgegeven en nogmaals aangeboden op te passen, zodat het alleen zijn weer opnieuw opgebouwd kan worden. Ze gingen er nog over nadenken, morgen gaan ze iets proberen met de uitlaatservice, maar anders was ik ook een optie... Ik wacht dus af...
- Jacksel
- Zeer actief
Ik vind ze tot nu toe erg aardig en geschikt overkomen echt wel met hart naar dieren, maar in de veronderstelling dat de hond het 'vanzelf afleert als er geen aandacht aan geschonken wordt'.Properi schreef:ze zijn misschien gewoon zo koppig dat ze het niet doen...Jacksel schreef:Net een telefoontje gehad van de eigenaren, heb het forum doorgegeven en nogmaals aangeboden op te passen, zodat het alleen zijn weer opnieuw opgebouwd kan worden. Ze gingen er nog over nadenken, morgen gaan ze iets proberen met de uitlaatservice, maar anders was ik ook een optie... Ik wacht dus af...
Ik heb dus ook opgemerkt dat blaffen zelfbelonend is omdat er endorfines vrijkomen. Ooit ergens gelezen/gehoord. Daar schrok ze wel van...

- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer: