Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

22 februari FHN Wedstrijd Boerakker

Moderator: moderatorteam

poembaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door poembaa »

Ik vond het super gezellig weer!
Ene hond heeft super gelopen (2, 2 en 3), de ander was stout (maar toch nog 3, Disc en 2).
We hadden ook boertje Chasin' mee voor de eerste keer. Die mocht debutanten lopen. Hihi, loopt hij in het spelletje paaltjes rechts en foutloos. Bij zowel jumping als VP paaltjes "gewoon" links en mist hij telkens de insteek. haha, baasje gaat meer trainen!!
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx
http://www.sportingk9.nl

Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Wij hebben ook gisteren onze eerste ervaring mee gemaakt. Met het spel deed ik niet de toestellen met de hoogste punten, maar de gene waarvan ik ze nog even wilde oefenen, we werden daar 4e. Daarna twee discs, maar ondanks dat vond ik het voor een eerste keer niet slecht gaan.
Fellow lette goed op mij en bleef bij mij, sommige honden renden alle kanten op. Je hoeft niet te winnen om toch een goed gevoel er aan over te houden :wink: Ik zie het eerste jaar als een oefen jaar, het is allemaal zo nieuw voor ons beiden.
Ik was nog nooit op een wedstrijd geweest, dus ik weet ook niet of het normaal is dat er zo veel kinderen mee doen, bij mij zat een meisje van hooguit 7 jaar die mee deed, ik keek er nog al van op.
Bij ons op de kc mag je pas vanaf je 12e meedoen met behendigheid.
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

poembaa schreef:Ik vond het super gezellig weer!
Ene hond heeft super gelopen (2, 2 en 3), de ander was stout (maar toch nog 3, Disc en 2).
We hadden ook boertje Chasin' mee voor de eerste keer. Die mocht debutanten lopen. Hihi, loopt hij in het spelletje paaltjes rechts en foutloos. Bij zowel jumping als VP paaltjes "gewoon" links en mist hij telkens de insteek. haha, baasje gaat meer trainen!!
Hier 2 stouterds (goh, maar die ene vond jij toch zo leuk LOL) en 2 braverds (2e op VP en 3e op JP en de andere 5e op VP) en verder een super leuke dag gehad. Fijn om zoveel mensen eindelijk weer te zien!~
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Githa schreef:Mèn, wat een lange dag :80: , maar wat was het leuk!! Tobi heeft het enorm naar zijn zin gehad, heeft zich keurig gedragen in de drukte en in zijn bench en is nu moe maar ontzettend vrolijk.

De paaltjes bleek voor ons (lees: mij :oeps:) nog wel een verbeterpunt, een weigering op het VP en een disk op de jumping, maar verder ging het heel goed. Tobi had veel aandacht voor het spelletje en voor mij, dus ik ben blij. Op naar de volgende :bounce: .
Wat goed dat Tobi zich zo keurig heeft gedragen! :ok:
Afbeelding
poembaa
Zeer actief
Contacteer:

Hier 2 stouterds (goh, maar die ene vond jij toch zo leuk LOL)
Tsja, ik hou nu eenmaal wel van stout. Tenminste, ondeugend stout. "zoutzak" stout vind ik weer niks.
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx

Afbeelding
Sasja-agility
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Sasja-agility »

hey,, ik ben niet gegaan :jank:
Sasja was loops, gelukkig heb ik zondag finale van de band in nieuw wetering en ik ga ook naar haaksbergen;)
De enigste fout die een hond kan maken is dat hij geen 100 jaar word!!
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Ik heb ons ook ingeschreven voor haaksbergen, er zijn maar twee ringen dus hopelijk hoeft er niet geloot te worden.

Groetjes, Noëlle.
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

Ik ga niet naar Haaksbergen, ik heb cursus op die dag. Maar ik hoop wel te kunnen inschrijven op de wedstrijd daarna in Zevenhuizen.
Afbeelding
poembaa
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben ook weer in Nieuwe wetering en ik hoop in Haaksbergen. Ik woon er ver vandaan, dus als het loten wordt .... :(
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx

Afbeelding
Sasja-agility
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Sasja-agility »

poembaa schreef:Ik ben ook weer in Nieuwe wetering en ik hoop in Haaksbergen. Ik woon er ver vandaan, dus als het loten wordt .... :(
ik heb me nog niet ingeschreven voor haaksbergen maar dat ga ik dus toch maar snel doen;) het is voor mij hooguit een halfuur rijden :cheer:
De enigste fout die een hond kan maken is dat hij geen 100 jaar word!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”