vooral omdat hun eigenaar ( mijn zwager) altijd zo raar loopt te doen...bij hem is het net alsof die honden super lastig zijn....
nouja verhaal is duidelijk
Moderator: moderatorteam

Teckel_love<3 schreef:juistranetje schreef:Jij voelt je stoer omdat de honden bij jou lekker plezier hebben en met koekje en al gezellig weer met je mee naar huis willen en niet lastig zijn?
I don't get it?stoer bn, bw; -der, -st
1 flink en sterk: ~ doen de indruk willen maken van kracht, onverschrokkenheid
2 leuk, vlot, flitsend: een ~e tas

ja als ze 14 is dan is het natuurlijk idd vet stoerGollum schreef:Ja het had net zo goed vet kunnen zijn. En tegen je ouders zeg je dan hé ouwe!Podenji schreef:verwar jij stoer niet met trots ?![]()
ik weet niet hoe oud je bent maar de jongere mensen gebruiken het woord stoer voor van alles en nog wat![]()
(ts is 14 geloof ik)

Ik snap het hoor, ik voelde me ook vet stoer toen ik met een herder liep. Ik was eerst een beetje bang voor herders, vandaar.Teckel_love<3 schreef:kijk ik voel me stoer omdat de honden bij mij gewoon rustig doen en vrolijk, en bij mijn zus en d'r vriend kruipen ze al in een hoek als er alleen maar sssst wordt gezegd![]()
en dat ze bij mij dus eigenlijk liever zijn vindt ik gewoon erg leuk en dat maakt me trots etc.
PS. 13 jaar geen 14
Vast welPodenji schreef:ja als ze 14 is dan is het natuurlijk idd vet stoerGollum schreef:Ja het had net zo goed vet kunnen zijn. En tegen je ouders zeg je dan hé ouwe!Podenji schreef:verwar jij stoer niet met trots ?![]()
ik weet niet hoe oud je bent maar de jongere mensen gebruiken het woord stoer voor van alles en nog wat![]()
(ts is 14 geloof ik)![]()
![]()
ik zeg trouwens ook wel eens ouwe tegen mn pamn opa vond dat vroeger geweldig, als ik dan zei hey opa, dan keek ie me dom aan en dan zei ik hey ouwe lul, en dan lag ie helemaal in een deuk, misschien heeft dat er wel mee te maken dat mn pa en mn opa rotterdammers zijn
![]()
12 dacht ik.. zag het in voorstel topicGollum schreef:Ja het had net zo goed vet kunnen zijn. En tegen je ouders zeg je dan hé ouwe!Podenji schreef:verwar jij stoer niet met trots ?![]()
(ts is 14 geloof ik)
Zijn ze leuk met Saartje?Teckel_love<3 schreef:ik onze tijdelijke logees uit moet laten vooral puma (= een Americaanse bulldog) en bij fyla is het ook wel stoer (= een rottweiler)
nja, maar saar niet met hun, saartje is gewend de enige vrouw hier bij de honden te zijn en de logees (die inmiddels weer opgehaald zijn ) zijn alle bij teventekkel schreef:Zijn ze leuk met Saartje?Teckel_love<3 schreef:ik onze tijdelijke logees uit moet laten vooral puma (= een Americaanse bulldog) en bij fyla is het ook wel stoer (= een rottweiler)