Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
GRRRRRRR net bij Aura
Moderator: moderatorteam
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
GRRRRRRR net bij Aura
PFFFFFFFFFFF ff luchten.
Ben net met de honden lekker aan 't wandelen. Heerlijk weer dus gewoon genieten.
Zie in de verte 2 mensen aan komen lopen met een echt grote hond type molosser. Roep mijn spul bij me. De mensen namen een andere afslag dus wij rustig verder.
Kom 't vrouwtje van die grote naar mij toe om te vragen wat voor hond dat wel niet was, Aura, nou da's een iersewolfshond. Het normale geblaat over jeetje wat groot, en ze dachten zelf al een grote hond te hebben.
De knul bleef wat staan met de hond bij 'm. Ik vroeg nog doet hij iets?. Ze vertelde dat ze hem uit 't asiel hadden en 't niet wisten. Dus ik roep nogmaals mijn spul bij me, komt dat gevaarte ineens onze kant op stuift voorbij 't kleine grut en boven op Aura.
Het enigste wat ik kon doen was ernaartoe vliegen en heel hard (typisch bosch) K*T roepen. Aura op de grond beentjes omhoog en dat grote kalf erboven op met veel lawaai. Nondedomme, net zij die echt nog nooit geen vlieg kwaat heeft gedaan of erover gedacht heeft.
Baasjes hadden hem er zo vanaf en ik ontfermde me over mijn grand old lady. Ze stond echt totaal verbaast te staan zo van wat is dit nou.
Ze heeft niets maar zal zeker weer spierpijn krijgen. Verdomme, afgelopen donderdag nog een anabolenspuit gaan halen met haar. Omdat de bewegingen en opstaan allemaal wat stroever en moeilijker worden, maar ze is volgende week ook al 8 jaar mijn grietje.
Lang leve alle mensen die met alle goede bedoelingen een hond uit 't asiel halen.
Bij deze had ik echt 't gevoel als hij maar groot en imposant is
Trouwens een slecht gevoel hoor over deze grote reu, vliegt zomaar uit 't niets een teef aan, daar klopt toch echt iets niet.
Denk dat ze daar nog een hele kluif aan zullen krijgen, maar ik heb m'n ogen voortaan bij hem op steeltjes staan.
Trouwens wie weet hoelang hij daar zal zitten.
Ben net met de honden lekker aan 't wandelen. Heerlijk weer dus gewoon genieten.
Zie in de verte 2 mensen aan komen lopen met een echt grote hond type molosser. Roep mijn spul bij me. De mensen namen een andere afslag dus wij rustig verder.
Kom 't vrouwtje van die grote naar mij toe om te vragen wat voor hond dat wel niet was, Aura, nou da's een iersewolfshond. Het normale geblaat over jeetje wat groot, en ze dachten zelf al een grote hond te hebben.
De knul bleef wat staan met de hond bij 'm. Ik vroeg nog doet hij iets?. Ze vertelde dat ze hem uit 't asiel hadden en 't niet wisten. Dus ik roep nogmaals mijn spul bij me, komt dat gevaarte ineens onze kant op stuift voorbij 't kleine grut en boven op Aura.
Het enigste wat ik kon doen was ernaartoe vliegen en heel hard (typisch bosch) K*T roepen. Aura op de grond beentjes omhoog en dat grote kalf erboven op met veel lawaai. Nondedomme, net zij die echt nog nooit geen vlieg kwaat heeft gedaan of erover gedacht heeft.
Baasjes hadden hem er zo vanaf en ik ontfermde me over mijn grand old lady. Ze stond echt totaal verbaast te staan zo van wat is dit nou.
Ze heeft niets maar zal zeker weer spierpijn krijgen. Verdomme, afgelopen donderdag nog een anabolenspuit gaan halen met haar. Omdat de bewegingen en opstaan allemaal wat stroever en moeilijker worden, maar ze is volgende week ook al 8 jaar mijn grietje.
Lang leve alle mensen die met alle goede bedoelingen een hond uit 't asiel halen.
Bij deze had ik echt 't gevoel als hij maar groot en imposant is
Trouwens een slecht gevoel hoor over deze grote reu, vliegt zomaar uit 't niets een teef aan, daar klopt toch echt iets niet.
Denk dat ze daar nog een hele kluif aan zullen krijgen, maar ik heb m'n ogen voortaan bij hem op steeltjes staan.
Trouwens wie weet hoelang hij daar zal zitten.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Daar gaat je rustige zaterdag wandeling.....
Raar idd dat hij zo op jouw teef duikt.....
Wat me wel opviel it je verhaal is dat die mensen wel zelf hun hond er af haalden (misschien toch al vaker gedaan...) Maar ze deden in ieder geval wel wat.......
Pas op de cursus bij ons viel een Bullmastiff reu een Airedale teef aan, wij (de trainers) mochten hem er af halen, de eigenaren keken toe
Daar krijg ik ook wat van (en t was niet de eerste x)
Maar nu kun je dit lekkere ding mooi verder mijden......
Hopelijk valt t mee met je dame

Raar idd dat hij zo op jouw teef duikt.....
Wat me wel opviel it je verhaal is dat die mensen wel zelf hun hond er af haalden (misschien toch al vaker gedaan...) Maar ze deden in ieder geval wel wat.......
Pas op de cursus bij ons viel een Bullmastiff reu een Airedale teef aan, wij (de trainers) mochten hem er af halen, de eigenaren keken toe
Daar krijg ik ook wat van (en t was niet de eerste x)
Maar nu kun je dit lekkere ding mooi verder mijden......
Hopelijk valt t mee met je dame
-
S@ndr@
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Re: GRRRRRRR net bij Aura
Knap dat je alleen maar K*T geroepen hebt.
Als dat bij Nilsson zou gebeuren zou ik al meer roepen laat staan bij een oude dame die geen vlieg kwaad doet.
Heel erg zielig voor Aura.
En een reu die zomaar ineens op een teef vliegt...
spoort niet.
Dikke knuffel voor haar en hopenlijk valt het morgen mee met de stramheid.
Als dat bij Nilsson zou gebeuren zou ik al meer roepen laat staan bij een oude dame die geen vlieg kwaad doet.
Heel erg zielig voor Aura.
En een reu die zomaar ineens op een teef vliegt...
Dikke knuffel voor haar en hopenlijk valt het morgen mee met de stramheid.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Moos
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
estelle
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Dat zijn altijd de minder leuke gebeurtenissen
Wat mij wel opvalt is dat hier in de buurt ook een ier woont, die regelmatig zomaar aangevallen wordt. Hij is dan ook helemaal beduust.
Hij zelf zal ook geen vlieg kwaad doen.
Zal er dan in de houding/lichaamsbouw een trigger zitten, waardoor een andere hond er op af gaat?
Wat mij wel opvalt is dat hier in de buurt ook een ier woont, die regelmatig zomaar aangevallen wordt. Hij is dan ook helemaal beduust.
Zal er dan in de houding/lichaamsbouw een trigger zitten, waardoor een andere hond er op af gaat?
- Liesbeth
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
JBK
Mijn ervaring is juist het tegenovergestelde. Wij gebruik(t)en de Ieren van een collega geregeld om rust in een groep pubers te krijgen.Muis.. schreef:Dat zijn altijd de minder leuke gebeurtenissen![]()
Wat mij wel opvalt is dat hier in de buurt ook een ier woont, die regelmatig zomaar aangevallen wordt. Hij is dan ook helemaal beduust.Hij zelf zal ook geen vlieg kwaad doen.
Overigens heeft Aura wel een mooie leeftijd voor een Ier
Waar komt ze vandaan? (mag ook per pb)
-
Bea.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies.
- Aantal honden: 3
- Contacteer: