Misschien eraan gedacht dat ik geen auto tot mijn eigen beschikking(geen rijbewijs) heb en dus niet buiten de plaats kan gaan?Frenk schreef:Nee, maar de vraag lijkt me gerechtvaardigd waarom ze dan niet naar een andere vereniging gegaan is. Er zijn er tig waar je uitstekend met een stamboomloze of rasloze kruising mag meedoen.Dazzlie schreef:Ik geloof toch echt niet dat TS hierom zou gaan liegen toch?
Hier in de buurt is er ook een vereniging waar je met je kruising geen jachttraining mag doen. Sterker nog, het moet echt een jachthond zijn, anders kom je er al helemaal niet bij!
Ik afhankelijk ben van wanneer mijn vriend vrij is en dat hij meestal werkt op de tijden dat er sporten zijn.
Er hier voornamelijk kynologenclubs zijn en ik wel degelijks bij meerdere verenigingen ben geweest, waar ik met de fiets of openbaar vervoer kon komen.
Ik met dana bij 2 verschillende gedragstherapeuten ben geweest en wel degelijk naar andere oplossingen heb gekeken.
Ik was even vergeten dat dit het afzeikforum was (ik val niemand aan en zeker niet de mensen die WEL normaal kunnen reageren)
Ik vraag alleen maar om een goed advies en heb er niet om gevraagd afgezeken te worden ik wil alleen maar het beste voor mijn hond en als dat betekend dat ze hier niet kan blijven dan kan dat niet anders.
Ik wil niet van mijn hond af en ik ben absoluut niet iemand die geen reet om een dier geeft anders zou ik haar wel lekker laten wegrotten hier waar ze doodongelukkig van zou worden.
Dus zit me hier niet af te schilderen aub daar vraag ik niet om en doe ik andersom ook niet!