Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Martinidoghow 2009

Moderator: moderatorteam

D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

Ik zag bij de witte ineens een laekense lopen, niet in de ring natuurlijk, maar heb nog even gedacht van zal dat er een zijn van ...maar die had een veel lichtere kop dan die van jou in je onderschrift.

Mike is gisteren vierde geworden van de vijf, gezien de concurrentie in de ring een resultaat waar ik wel blij mee ben.

Wij zaten bij de witte wel lekker relaxed, niks geen geruzie onderling, hooguit gesprekjes over hoe we de concurrentie konden uitschakelen door eens te informeren wie een schaar of tondeuse mee had en we hebben zelfs kidnapping geprobeert door de kinderwagen van de baasjes van de favo reu weg te halen, helaas, zonder resultaat aangezien net die reu BoB werd :smile:

Even voor de serieuze onder ons, dat was uit de gein natuurlijk en zo braken we de spanning bij ons een beetje doordat we pas rond half twee/ twee uur aan de beurt waren terwijl we toch echt als eerste in de catalogus stonden en het blad van de zwitserse gistermorgen ook nog ergens in het midden hing....dat was wel een tegenvaller want daardoor ben je helemaal gaar als je eindelijk aan de beurt bent, groot voordeel is dat iedereen daar last van had :roll:
groetjes Diana

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Die Laekense was er één van een bezoeker, ik weet welke je bedoelt.
We zaten wel vlak bij elkaar met onze ringen.
Bij ons was het overigens ook alleen maar gezellig, wij zitten eigenlijk altijd met het groepje van de Laekense bij elkaar en daar valt ook zelden een onvertogen woord, laat staan klappen. :wink:

Wat bij onze ring echt bloedirritant was, was dat er in de benches vlakbij de ring een paar enorm waakse Bouviers zaten, die zowat de tent afbraken als er iemand met een hond langs de benches liep. Echt niet normaal en heel storend, zeker omdat de eigenaar gewoon hele tijden weg was van zijn hond en ook de bench niet was afgedekt door een doek of stoel ervoor of zo.
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Sja, dat snap je niet hé, wij hadden dat bij ons met de Tatra's en Polska owcharka's of hoe die enorme witte monsters ook heten allemaal.

Daar kon je amper bij langs lopen, heel triest trouwens toen een kindjes er even alleen langs liep en dat ene geval enorm uitviel.

En die vak naast ons zaten was helemaal erg, die hadden hun reu er telkens buiten waardoor wij de honden er amper uit durfden te halen omdat die dus buiten de bench uitviel naar onze honden, maar wel een bench bezet houden en dan kwaad zijn op ons, pfffff, kom op zeg, hou even normaal rekening met elkaar denk ik dan, maar dat is schijnbaar erg moeilijk.
groetjes Diana

Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

mon doesie schreef:mijn chakira is vandaag jarig,en vandaag behaalde ze het laatste puntje en is nu Nederlands kampioen.
7 jaar is nu.
ze werd BOB,maar in de erering mochten we met anderen gelijk weer gaan.

Onze dag kan niet meer stuk.
Chakira staat ook op het fototje bij mijn berichten.

Iedereen verders gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ik heb nooit de link gelegd tussen je nick en wie je bent :mrgreen: Van harte Monique :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

wat super Suzanne !!
mijn moeder had nog een laekense zien lopen met een nogal pluizige vacht, ze zei meteen Sjefke is mooier :smile: ik heb die hond trouwens niet gezien, misschien was het die bezoekershond wel of een kruising die er errug veel op leek :19:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Podenji schreef:wat super Suzanne !!
mijn moeder had nog een laekense zien lopen met een nogal pluizige vacht, ze zei meteen Sjefke is mooier :smile: ik heb die hond trouwens niet gezien, misschien was het die bezoekershond wel of een kruising die er errug veel op leek :19:
Dat was de bezoekershond denk ik.
Knap dat je moeder het verschil tussen die 2 heeft gezien, wij hadden een hele tijd staan praten met een vrouw die helemaal verliefd was op Sjefke (zei ze zelf), en die kwam ik later bij de bezoekende Laekense tegen, zij dacht dat díe hond Sjefke was en noemde hem (hij is een maand of 8) steeds "Oma". :smile:
De eigenaren snapten dat pas toen ik met Sjefke bij hen ging staan en die mevrouw in verwarring van de ene hond naar de andere keek en toen pas besefte dat de hond die ze steeds Oma noemde helemaal Oma niet was! :smile:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! :cheer:

Ik ben gisteren ook geweest. Alleen om te kijken. Ik had mijn jonge Saarlooswolfhond reu van 11 maanden meegenomen. Zo kan hij wat wennen aan de drukte. Hij was gewoon moe van alle indrukken toen we weer thuis waren. Dit is de derde keer dat ik naar deze show ben geweest, maar ik vind het er eerlijk gezegd niet op vooruit gaan. Erg rommelig en smalle volgepakte paden tussen de ringen waar je je doorheen moest worstelen. Dat komt natuurlijk ook omdat er niet veel benching meer is waardoor iedereen maar ergens gaat zitten. :roll: ook de uitlaatplaats vond ik bedroevend.......een klein plaatsje met een paar grasmatten dat niet al te fris was. Het was ook slecht aangegeven waar deze uitlaatplek was. Jammer, want ik vind op zich Martiniplaza wel een aardige lokatie.
Verder heb ik een leuke dag gehad en weer veel bekenden (van mijn rassen) gezien.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Yoi schreef:Wij zijn met onze Ridgeback geweest en die is 1ste geworden in de jeugdklasse met een ZG. We zijn helemaal blij en trots :cheer:
Ha, dan stond je samen met een medeforummer in de ring,( *Kane*) hij werd 2e in de jeugdklas :ok:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
GuardianAngel
Zeer actief
Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
Contacteer:

Ongelezen bericht door GuardianAngel »

Iedereen van harte gefeliciteerd.

Onze River behaalde gister 1U in de tussenklasse teven
Afbeelding

A Bull Terriër is for life, not just for X-mas
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Gisteren ochtend op weg naar de show in Groningen is bij een noodlottig ongeval Ienske Niekerk overleden.
Keurmeester en fokster van poedels

Dode bij ongeluk met dronken bestuurder
Gepubliceerd: gisteren 14:07

Bij een verkeersongeluk op de A28 bij Putten is zondagochtend een 64-jarige vrouw uit Schoonhoven om het leven gekomen. Een 62-jarige vrouw uit dezelfde plaats raakte onderkoeld. Een 25-jarige man uit Elburg is aangehouden. Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.

Het ongeval vond rond 06.45 uur plaats op de snelweg van Amersfoort naar Zwolle. Tijdens een inhaalmanoeuvre botste de Elburger door onbekende oorzaak met zijn bestelbus tegen de auto van de twee vrouwen, waarna beide voertuigen in de sloot belandden. De bestuurster was op slag dood. De bijrijdster is overgebracht naar het ziekenhuis.

De 25-jarige bestuurder van de bestelbus werd even verderop bij een tankstation aangetroffen. Hij is aangehouden en naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat hij te veel had gedronken. De man is ingesloten.
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Janneke&Mirtillo »

*Kane* schreef:Gisteren ochtend op weg naar de show in Groningen is bij een noodlottig ongeval Ienske Niekerk overleden.

Bij een verkeersongeluk op de A28 bij Putten is zondagochtend een 64-jarige vrouw uit Schoonhoven om het leven gekomen. Een 62-jarige vrouw uit dezelfde plaats raakte onderkoeld. Een 25-jarige man uit Elburg is aangehouden. Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.

Het ongeval vond rond 06.45 uur plaats op de snelweg van Amersfoort naar Zwolle. Tijdens een inhaalmanoeuvre botste de Elburger door onbekende oorzaak met zijn bestelbus tegen de auto van de twee vrouwen, waarna beide voertuigen in de sloot belandden. De bestuurster was op slag dood. De bijrijdster is overgebracht naar het ziekenhuis.

De 25-jarige bestuurder van de bestelbus werd even verderop bij een tankstation aangetroffen. Hij is aangehouden en naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat hij te veel had gedronken. De man is ingesloten.
Wat heftig zeg..
Yoi
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoi »

Hamilton schreef:
Yoi schreef:Wij zijn met onze Ridgeback geweest en die is 1ste geworden in de jeugdklasse met een ZG. We zijn helemaal blij en trots :cheer:
Ha, dan stond je samen met een medeforummer in de ring,( *Kane*) hij werd 2e in de jeugdklas :ok:
Dat weet ik, en in Leeuwarden mogen ze weer tegen elkaar strijden :mrgreen:
Groetjes Yvonne

Afbeelding

http://weimaranerforum.phpbb3.nl/index.php
Yoi
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoi »

Janneke&Mirtillo schreef:
*Kane* schreef:Gisteren ochtend op weg naar de show in Groningen is bij een noodlottig ongeval Ienske Niekerk overleden.

Wat heftig zeg..

Vreselijk.....
Groetjes Yvonne

Afbeelding

http://weimaranerforum.phpbb3.nl/index.php
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Tjonge, wat vreselijk zeg. Afschuwelijk!!
Dan wordt je je er maar weer bewust van gemaakt hoe snel het over kan zijn. Brrr.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

wat vreselijk zeg, daar wordt je even stil van....
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

Mijn angstigste vermoedens zijn dus bevestigd! Ik kom uit Schoonhoven ern toen ik zondag het berich las moest ik gelijk denken dat ze op weg waren naar een show. Ik heb gelijk de catalogus doorgespit en kwam de naam van mevrouw Niekerk tegen. Weet je toevallig ook wie de andere vrouw was die bij haar in de auto zat?
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

De vrouw die bij haar in de auto zat, was haar jongere zusje, die heeft het wel overleefd.
Een van de jonge poedels heeft het helaas niet overleefd...

SCHOONHOVEN - De 64-jarige Schoonhovense vrouw, die zondagmorgen verongelukte op de A28 bij Putten, was een nationaal expert op het gebied van poedels.

Veel hondenliefhebbers rouwen om de dood van Ienske Niekerk, die bekend stond als keurmeester, fokster en hondentrimster. Ze was op weg naar een show in Groningen, toen ze volgens de politie door een bestelbus werd gesneden en in de sloot belandde. Haar zus Jacqueline overleefde het ongeluk.

Ienske Niekerk en één van haar jonge poedels waren op slag dood. Een andere poedel werd met lichte verwondingen meegenomen en is inmiddels hersteld van de klap. Op de website van de poedelvereniging spreken velen hun afschuw uit over de chauffeur van de betrokken bestelbus, die op de vroege zondagmorgen onder invloed van alcohol was en verderop bij een tankstation werd aangetroffen.
groetjes Diana

Afbeelding
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door mon doesie »

kippenvel....vreselijk!!! :jank:
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Plaats reactie

Terug naar “Show”