Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yep blijf bij de boxer, Viszla draait de ellebogen iets uit. Pappillon erg leuk maar beetje nerveus. En de Sealyham als runner up.
Alhoewel de Faraohond is ook wel heel mooi, beetje groot.
Budkes schreef:Yep blijf bij de boxer, Viszla draait de ellebogen iets uit. Pappillon erg leuk maar beetje nerveus. En de Sealyham als runner up.
Alhoewel de Faraohond is ook wel heel mooi, beetje groot.
Als het maar niet de OES wordt
Nee inderdaad, dan doe ik die man wat! Hoe bekend die ook is.
hercujess schreef:De Poedel is mooi hoor, het model is niet mijn favoriet, maar het is wel een mooie hond. De Sealyham vind ik een prachtexemplaar. Moeilijk hoor...
Die Sealyham kan toch niet eens vooruit kijken haha! Maar hij ziet er mooi uit ja.
hercujess schreef:De Poedel is mooi hoor, het model is niet mijn favoriet, maar het is wel een mooie hond. De Sealyham vind ik een prachtexemplaar. Moeilijk hoor...
was niet aan het opletten dus heb geen idee, maar komt vaker voor bij de oertypes, het mooiste is natuurlijk een compleet gebit maar de keurmeesters doen er meestal niet zeikerig om bij deze rassen.
de pharaoh loopt zich zelf te showen, heerlijk, onze Barakah wil dat ook, maar meestal loopt er iemand voor ons in de ring waardoor het niet kan
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Dat kapsel... waarom moet dat zo?
Oorspronkelijk is de poedel een waterhond. Dit kapsel zou de hond bescherming geven tegen het koude water en drijfvermogen. De bollen op de poten zouden ter bescherming van de gewrichten zijn...
Dat is een discussie die al vaker is gevoerd. is ontstaan vanuit vroeger, het raar bleef op de functionele en vitale lichaamsdelen staan om het warm te houden. Je zet een onvolmaakte hond echt niet in dit model om mee te showen.
Pharaohond, Poedel, Boxer en Sealyham is mijn top 4.
Laatst gewijzigd door hercujess op 08 mar 2009 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
was niet aan het opletten dus heb geen idee, maar komt vaker voor bij de oertypes, het mooiste is natuurlijk een compleet gebit maar de keurmeesters doen er meestal niet zeikerig om bij deze rassen.
de pharaoh loopt zich zelf te showen, heerlijk, onze Barakah wil dat ook, maar meestal loopt er iemand voor ons in de ring waardoor het niet kan
.Ok, dat wist ik niet.
(maar hoe kun jij nu net niet opletten bij die Pharaohond )
Oorspronkelijk is de poedel een waterhond. Dit kapsel zou de hond bescherming geven tegen het koude water en drijfvermogen. De bollen op de poten zouden ter bescherming van de gewrichten zijn...
Ja, maar echt functioneel is dit toch niet meer te noemen?
Ja, maar echt functioneel is dit toch niet meer te noemen?
Nee, het is nu zeker niet functioneel meer.
Die boxer loopt als een geoliede machine....mooi hoor!