Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geven jullie andere honden zomaar wat?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

daan!
Zeer actief

Ongelezen bericht door daan! »

nooit, lekker makkelijk want ik kom amper andere honden /hondenbaasjes tegen. :mrgreen:
Georgette neemt niks aan van een vreemde, frederick ook niet, en diesel mag niks, anders dan zijn eigen snacks, want anders wordt hij te dik.

Op shows krijgen ze wel eens wat, dat vind ik prima, (georgette spuugt het met een boogje weer uit :smile: )

Ik maak het eigenlijk nooit mee dat vreemde mensen mijn honden koekjes willen geven.
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Als er andere honden kwijlend bij staan dat ze ook wat willen dan vraag ik eerst even of het mag.
Ik geef mijn eigen hond als eerste wat, omdat ik hun een commando geef en de vreemde hond geef ik omdat hij erbij staat.

Ik zou het zelf niet zo fijn vinden als iedereen mijn honden zomaar een koekje of iets zou geven.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Nee, wat ik in m'n zak heb is voor m'n eigen honden, met de honden van een ander heb ik niks te maken. Die van mij mogen ook niks van een ander krijgen, of het moet een situatie zijn die door mij gewenst is (bijvoorbeeld een buurkindje die onder mijn toezicht de hond iets mag geven).

Voordeel met de herders is wel dat mensen vaak genoeg hebben aan : "nee dat mag niet, ze leert voor politiehond" :mrgreen:
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Nee andere honden geef ik nooit wat. Alleen mijn eigen honden. Als anderen wat aan mijn honden willen geven vind ik dat prima...
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Nooit en ik stel het niet op prijs wanneer mensen mijn honden zomaar wat geven. :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

nope, ik deel niks uit en ik wil ook niet dat andere mensen mijn hond iets geven. Komt ook nooit voor eigenlijk.
:pop:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”