ik ben zo'n iemand met een minder sociale hond en ik hou mijn hond netjes bij me... maar hij mag wel lekker loslopen, dus als ik mijn hond bij me roep kun jij netjes dit ook doen en heeft niemand een probleem...Dongo schreef:ik denk dat estelle dit mega sarcastisch bedoeldeMijn honden moeten gewoon door het bos kunnen racen en doen. En als jij daar toevallig loopt met je asociale klote herder dan heb je gewoon maar pech. Dan hang je je hond maar fijn op in de lijn zodat hij mijn hond niks kan doen. Want mijn hond stuift ongevraagd op jouw hond af en ik vind dat gewoon prima want ze is sociaal en ze doet niks dus geen enkele reden waarom ik haar bij mij zou moeten roepen zeg.
Ik loop in het bos voor mezelf om te ontspannen enz dus neuh dan ga ik niet op mijn honden letten hoor....die gaan hun goddelijke gang maar.![]()
overigens laat ik in een losloopgebied dongo wel de vrije hand, want ik vind dat mensen met een niet sociale hond(lees: de hond kan niet los en moet absoluut nix hebben van andere honden) niet thuis horen in een losloopgebied...de hond mag toch niet los, dus die heeft er nix aan en kun je ongewenste situaties voorkomen...
het nadeel is dat er toch zo'n mensen rondlopen...
maargoed ik ga teveel offtopic :N:
pas als jouw hond komt buurten hebben we een probleem...