Maggie
Moderator: moderatorteam
o, gelukkig, nog meer emo-typesLongFields schreef:Ik zou het hele tapijt onderjanken denk ik!TeamWork schreef:Vond die reactie van de mevrouw van de Sealyham zo prachtig!
Zo blij, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, alleen zou ik er zeker weten wel wat traantjes laten, jullie???
Ik had het al (kun je nagaan...TeamWork schreef:o, gelukkig, nog meer emo-typesLongFields schreef:Ik zou het hele tapijt onderjanken denk ik!TeamWork schreef:Vond die reactie van de mevrouw van de Sealyham zo prachtig!
Zo blij, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, alleen zou ik er zeker weten wel wat traantjes laten, jullie???![]()
ja, joh, JOUW hond die daar staat,brrr kippevel.....
Ik ook, maar zij heeft of de Wereld Terriershow of de Wereldshow afgelopen jaar ook al gewonnen, plus het nodige in Amerika waarschijnlijk. Dan reageer je misschien iets anders. Deze mensen die vliegen de hele wereld over met hun honden. Voor mij was alleen al de plaatsing op Crufts al een bonus. Was wel blij dat zij de eigenaar is van de hond, en niet een handler.LongFields schreef:Ik zou het hele tapijt onderjanken denk ik! :smile:TeamWork schreef:Vond die reactie van de mevrouw van de Sealyham zo prachtig!
Zo blij, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, alleen zou ik er zeker weten wel wat traantjes laten, jullie???
Prachtige ervaring......ik "voel" het met je mee.......LongFields schreef:Ik had het al (kun je nagaan...TeamWork schreef:o, gelukkig, nog meer emo-typesLongFields schreef:Ik zou het hele tapijt onderjanken denk ik!TeamWork schreef:Vond die reactie van de mevrouw van de Sealyham zo prachtig!
Zo blij, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, alleen zou ik er zeker weten wel wat traantjes laten, jullie???![]()
ja, joh, JOUW hond die daar staat,brrr kippevel.....) toen ik gewoon in de rassenring stond met mijn eigengefokte, uit mijn allereerste nest aangehouden teefje. Moest ik al een paar keer flink slikken.
Toen ze ook Beste Teef werd, werden mijn ogen al wat natter. "Gelukkig" kreeg de reu het BOB.
Maar er was in Zweden ook nog de Wereld Terrier Show. Wie deed daar de BIS keuring? Peter Green is een van oorsprong uit Wales. Hij is een Terrierman. Hij keurde volgens mij ook de Terriergroep op Westminster dit jaar.*Charlotte schreef:Da's niet waar hoor. De BIS keurmeester op de Crufts was Peter Green en de BIS keurmeester op de World Winner was Edt Kenneth uit Zweden :wink:
Hoorde dat de Amerikaanse Schot niet echt volgens de Engelse standaard was. Dus toch misschien een terechte maar ook tactische keuze voor de Sealyham? Het was een plaatje!.Nanna schreef:In dat geval heeft hij toen de Schot vóór de Sealyham geplaatst. Nu op de Crufts hebben deze twee stuivertje gewisseldgoud schreef: Peter Green is een van oorsprong uit Wales. Hij is een Terrierman. Hij keurde volgens mij ook de Terriergroep op Westminster dit jaar.
Maggie
Je kunt hem verdenken van partijdigheid omdat hij terriërman is, maar ik vond de keuze van de Sealyham een zeer terechte. Hij wás de beste hond van de groep.
Natuurlijk weet je nooit wat er onder een vacht zit. Maar hij was erg mager, te lange staart en inderdaad, de trimming. Hoorde dat van iemand die vaak in de Nedl. Schotten zit.Nanna schreef:In welk opzicht niet? Ik heb de hond gezien en voorzover ik het kon beoordelen en er verstand van hebgoud schreef: Hoorde dat de Amerikaanse Schot niet echt volgens de Engelse standaard was.was het een plaatje.
Misschien wat amerikaans overdone in trim, maar dat zegt niks over de bouw.
Ziet er gelikt uit.Nanna schreef:Ach wat, niks als jaloersigheidgoud schreef:Natuurlijk weet je nooit wat er onder een vacht zit. Maar hij was erg mager, te lange staart en inderdaad, de trimming. Hoorde dat van iemand die vaak in de Nedl. Schotten zit.Nanna schreef: In welk opzicht niet? Ik heb de hond gezien en voorzover ik het kon beoordelen en er verstand van hebwas het een plaatje.
Misschien wat amerikaans overdone in trim, maar dat zegt niks over de bouw.En ook van andere terrier mensen.
Maggie
Die hond zag er prima uit (foto is van Westminster, een maand geleden).
Niet te mager, en een normale staart.
Wel erg amerikaans getrimd maar dat doet aan de hond zelf niets af.