Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pro Plan Jack (& Parson) Russell Dag - 21 mei 2009

Moderator: moderatorteam

It's Me!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
Contacteer:

Pro Plan Jack (& Parson) Russell Dag - 21 mei 2009

Ongelezen bericht door It's Me! »

Vroeger........, lang voordat onze rassen waren erkend organiseerden de familie Martens al een familiedag voor Jack Russells, tijdens het concours hippique te Eindhoven. Uit overlevering heb ik gehoord dat tijdens die familiedagen de rasvereniging(en) ooit is/zijn ontstaan.

Dit jaar zijn wij, als Racende Terrier, door Uitgeverij BCM/Internationaal Concours Hippique en Pro Plan gevraagd, deze dag volgens de oud Engelse traditie van een Open Terrier Show met race, in ere te herstellen. Onderstaand de brief van BCM/ICHE:

Beste Jack Russell liefhebber,

Tijdens de 63e editie van het international Concours Hippique Eindhoven, van 21 tot en met 24 mei 2009, vindt weer de traditionele Pro Plan Jack (&Parson) Russell Dag plaats. Deze sfeervolle en sportieve dag is terug van weggeweest. Net als voorgaande jaren, zal Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei, weer geheel in het teken staan van de Jack Russell.

’s Ochtends om 10.00 beginnen de keuringen, in de categorieën zoals omschreven op het inschrijfformulier. De European Championship Jack Russell Race start rond 14.00 uur, aansluitend aan de keuringen. De prijsuitreiking van de snelste, pienterste en beste Jack Russell is aan het einde van de dag in de hoofdpiste.

Kortom het beloofd weer een geweldig spektakel te worden op het terrein van de Karpendonkse Plas (op de Sumatralaan) te Eindhoven.

Wij verzoeken u vriendelijk het inschrijfformulier vóór 11 mei 2009 te retourneren naar onderstaand adres, indien u deel wilt nemen aan de keuringen en/of race. Ná bovengenoemde sluitingsdatum kunt u inschrijven tijdens het evenement, vóór aanvang van het programma.

Internationaal Concours Hippique Eindhoven
t.a.v. Pro Plan Jack Russell Dag
Postbus 1392
5602 BJ Eindhoven
Fax: 040-8447622
m.verhagen@bcm.nl

Voor eventuele verdere vragen kunt u ons bereiken op telefoonnummer 040-8447651

Met vriendelijke groet,

Monique Verhagen
Concours Hippique Eindhoven

Deze link is het inschrijfformulier:

http://www.kennel-its-me.com/images//in ... 0nieuw.pdf

Natuurlijk kunnen jullie bij mij ook met vragen terecht. Dit evenement is ook voor castraten en stamboomloze terriers.

Grtz. Jo
Grtz. Jo
goud
Zeer actief
Contacteer:

Re: Pro Plan Jack (& Parson) Russell Dag - 21 mei 2009

Ongelezen bericht door goud »

It's Me! schreef:Vroeger........, lang voordat onze rassen waren erkend organiseerden de familie Martens al een familiedag voor Jack Russells, tijdens het concours hippique te Eindhoven. Uit overlevering heb ik gehoord dat tijdens die familiedagen de rasvereniging(en) ooit is/zijn ontstaan.

Dit jaar zijn wij, als Racende Terrier, door Uitgeverij BCM/Internationaal Concours Hippique en Pro Plan gevraagd, deze dag volgens de oud Engelse traditie van een Open Terrier Show met race, in ere te herstellen. Onderstaand de brief van BCM/ICHE:

Beste Jack Russell liefhebber,

Tijdens de 63e editie van het international Concours Hippique Eindhoven, van 21 tot en met 24 mei 2009, vindt weer de traditionele Pro Plan Jack (&Parson) Russell Dag plaats. Deze sfeervolle en sportieve dag is terug van weggeweest. Net als voorgaande jaren, zal Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei, weer geheel in het teken staan van de Jack Russell.

’s Ochtends om 10.00 beginnen de keuringen, in de categorieën zoals omschreven op het inschrijfformulier. De European Championship Jack Russell Race start rond 14.00 uur, aansluitend aan de keuringen. De prijsuitreiking van de snelste, pienterste en beste Jack Russell is aan het einde van de dag in de hoofdpiste.

Kortom het beloofd weer een geweldig spektakel te worden op het terrein van de Karpendonkse Plas (op de Sumatralaan) te Eindhoven.

Wij verzoeken u vriendelijk het inschrijfformulier vóór 11 mei 2009 te retourneren naar onderstaand adres, indien u deel wilt nemen aan de keuringen en/of race. Ná bovengenoemde sluitingsdatum kunt u inschrijven tijdens het evenement, vóór aanvang van het programma.

Internationaal Concours Hippique Eindhoven
t.a.v. Pro Plan Jack Russell Dag
Postbus 1392
5602 BJ Eindhoven
Fax: 040-8447622
m.verhagen@bcm.nl

Voor eventuele verdere vragen kunt u ons bereiken op telefoonnummer 040-8447651

Met vriendelijke groet,

Monique Verhagen
Concours Hippique Eindhoven

Deze link is het inschrijfformulier:

http://www.kennel-its-me.com/images//in ... 0nieuw.pdf

Natuurlijk kunnen jullie bij mij ook met vragen terecht. Dit evenement is ook voor castraten en stamboomloze terriers.

Grtz. Jo
Gaaf!!!!!!!!!!!!! :ok: :ok: Hoop dat er veel JR's komen.
Maggie
Maggie
It's Me!
Zeer actief
Contacteer:

Ik denk dat het ouderwets gezellig wordt!

Grtz. Jo
Grtz. Jo
It's Me!
Zeer actief
Contacteer:

Dat zat wel goed met die deelnemers. Druk druk druk!

Voor iedereen die zich afvroeg wat de televisiecamera's zich weer eens in onze baan deden:

Dit is de reportage.

Grtz. Jo
Grtz. Jo
DogMa
Actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DogMa »

Ja het was echt supergezellig en reuzedruk. We hadden prachtig mooi weer, de hondjes en wij hebben er weer vreselijk van genoten.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ja, iid. Een hele leuke reportage trouwens. Ik zie onze Crash rechtsomkeert maken, hij snapte er niets van maar gelukkig later wel :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Show”