Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het duurt nog even, maar je kan je weer inschrijven voor de spelletjesdag bij de getrainde hond in Uden!
Voor wie het nog nooit gedaan heeft: Dit is een erg gezellige en leuke dag waarbij jij en je hond een groot gedeelte van de dag goed worden bezig gehouden! Ik heb nu 2 keer meegedaan en beide keren waren een groot succes! Dit jaar ben ik dus weer van de partij
Sanne!! schreef:Ik ben er ook al 2 keer geweest en zal ook zeker dit jaar weer mee doen
Vind het altijd een leuke dag!!
Misschien komen we elkaar nog wel tegen
M@rleen schreef:Ook ingeschreven, met Boomer en Benny!
Nu nog iemand regelen die mee wil om met Benny mee te doen..
Gezellig Marleen! Kun je niet met beide honden meedoen? Ben je écht de hele dag zoet
Ik neem ze allebei mee, alleen ik weet niet of ik om de beurt kan?
Zien we dan wel..
ik heb allebei de jaren een mevrouw gezien met twee chihuahuas en die had ook een bench en dan moesten ze omdebeurt in de bench en deed ze alle oefeningen met allebei de honden maar dat was wel een gesjouw met een bench en twee hondjes..
Jij hebt geen chihuahuas ik zou iemand zoeken die mee wil doen en anders kunnen die mensen die erbij staan de hond wel vast houden!!
Sanne!! schreef:Ik ben er ook al 2 keer geweest en zal ook zeker dit jaar weer mee doen
Vind het altijd een leuke dag!!
Misschien komen we elkaar nog wel tegen
Ik zal goed om me heen kijken
ik zag op je site dat je al twee keer wat hebt gewonnen op die dag??
M@rleen schreef:Ook ingeschreven, met Boomer en Benny!
Nu nog iemand regelen die mee wil om met Benny mee te doen..
Gezellig Marleen! Kun je niet met beide honden meedoen? Ben je écht de hele dag zoet
Ik neem ze allebei mee, alleen ik weet niet of ik om de beurt kan?
Zien we dan wel..
ik heb allebei de jaren een mevrouw gezien met twee chihuahuas en die had ook een bench en dan moesten ze omdebeurt in de bench en deed ze alle oefeningen met allebei de honden maar dat was wel een gesjouw met een bench en twee hondjes..
Jij hebt geen chihuahuas ik zou iemand zoeken die mee wil doen en anders kunnen die mensen die erbij staan de hond wel vast houden!!
Nee, ik heb een halve chihuahua.. Bench doe ik niet aan, neem wel zo'n grondpen mee. Komt wel goed, lijkt me leuk!
weet iemand van jullie of je ook een bevestigingsmail hiervan krijgt want heb nog niks gehad. en hoe ging het met de betaling moest dat vooruit of daar of daar pas ??
djanga schreef:Heb me ook ingeschreven voor de spelletjesdag.
weet iemand van jullie of je ook een bevestigingsmail hiervan krijgt want heb nog niks gehad. en hoe ging het met de betaling moest dat vooruit of daar of daar pas ??
Volgens mij heb ik ook nog geen bevestiingsemail gekregen.... Betaling kan op de dag zelf.
Ik heb ook geen bevestiging gekregen maar vorig jaar hebben we ook op de dag zelf betaald en dat was geen probleem (en toen hadden we ons niet eens ingeschreven...)
Heeft er nog niemand een bevestiging want ik dacht maar dat weet ik niet zeker dat ik vorig jaar wel een bevestiging kreeg en het jaar daarvoor ook...
Ik heb me een hele tijd geleden ingeschreven en nog steeds niets gehoord...?
Even een vraag: ik heb Benny en Boomer ingeschreven geloof ik, maar heb geen bevestiging gehad..
Er komt een vriendin mee met haar hond, maar ze doet geen spelletjes mee.. mag zij wel gewoon haar hond meenemen?
Ik kan het niet vinden op de site.. Weet ook niet meer hoeveel ik moest betalen.. Ik ben weer lekker bezig dus..
En nog een blonde vraag; hoe laat moet ik daar zijn?
Ik zie op de site alleen nog maar dat de dag zo'n succes was en dat je de datum volgend jaar (dit jaar dus..) vrij moet houden..
het begint om 10 uur.
er staat toch een heel schema van de dag net zoals wanneer het pauze is enzo...
oh ik kijk net op de site en ik zie dat je al niet meer in kunt schrijven via internet...
en iets van een schema staat er inderdaad ook al niet meer op...