Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Die rothond ook!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maxiem
Zeer actief

Die rothond ook!

Ongelezen bericht door Maxiem »

Gisteravond lopen we nog een rondje voor het naar bed gaan. Max losgelaten, want op dat tijdstip is daar nooit iemand en dat loopt zo heerlijk relaxt. Dus Max loopt wat te rennen en te snuffelen, wij lopen wat te kletsen. En plotseling realiseer ik me, dat ik Max helemaal niet meer zie. Nee, mijn moeder wist (die dus meeliep) had ook niet gezien waar ze gebleven was. Nu zit dat pad vol bochten en kleine heuveltjes, dus op zich kon het nog wel.
Dus ik roep en wacht even, maar geen hond. Proberen te lokken met bal, want daar laat ze alles voor liggen, maar niks hoor. Dus allebei een kant uitgelopen om te kijken, maar ze was nergens te bekennen.
Ondertussen zat ik me al allemaal vreselijke dingen in het hoofd te halen en verwachtte zo ongeveer na elke bocht een dode hond te zien liggen.
Max is normaal nooit uit zicht en komt haast altijd als je roept. En ze was ondertussen al een tijdje weg.
Dus wij staan te overleggen wat we zullen doen, moeten we misschien een zaklamp gaan halen om beter te kunnen zoeken? En toen hoorde ik wat ritselen en nog wat ritselen en toen kwam er een heel blije hond aanrennen. Jeetje, ik was zo opgelucht, wat een gekke dingen haal je je in die momenten in het hoofd.
Wat was er nou aan de hand, Max had iets te eten in een bosje zien liggen wat schijnbaar heel lekker was. Ze was er helemaal ingekropen en was dus niet meer te zien. Nou mag ze niet van straat eten, dus logisch ook dat ze niet kwam. Maar, ik had het wel echt even benauwd hoor. Ik zat al te bedenken dat we straks zonder hond naar huis moesten gaan en had ik nou maar wat beter op haar gelet... Tssk, het was haar verdiende loon dat ze een allergische aanval van dat lekkers kreeg :pffff:
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
pia zz
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
boxer
Aantal honden: 2

Re: Die rothond ook!

Ongelezen bericht door pia zz »

.
.Tssk, het was haar verdiende loon dat ze een allergische aanval van dat lekkers kreeg :pffff:
:denken: :denken: :denken: :denken: nou ja!!!
Afbeelding

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Dat was schrikken, zeg! Ik ben altijd bang dat er gif zit in het eten wat ze op straat vinden.........Hoe gaat het nu met haar?
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

pia zz schreef:.
.Tssk, het was haar verdiende loon dat ze een allergische aanval van dat lekkers kreeg :pffff:
inderdaad, dat zeg je toch niet ?

Of zou je ook zeggen: terecht dat ze dood is na het vreten van met rattengif bestrooid vlees...

Ik snap dat je schrikt, maar ik zou echt heel erg blij zijn als mijn hond weer in zicht was en ik zou het echt heel naar vinden als ze zich rot voelt omdat ze iets van straat heeft gegeten.
:pop:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ik geloof nooit dat ze dat echt meent!
Maxiem
Zeer actief

He joh, da's toch gewoon een grapje. Je denkt toch niet dat ik zoiets serieus meen? Natuurlijk was ik hardstikke blij dat ze terug was, ik had haar in gedachten al tien keer dood gezien.
Zo'n allergische aanval is ook niet heel ernstig hoor, tegen sommige dingen kan ze gewoon niet zo goed en dan heeft ze even jeuk aan haar neus. Tien seconden later rende ze al weer achter haar bal aan.
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

jeetje wat kunnen jullie meteen overdreven reageren zeg :piew: :eek: . Het is toch wel duidelijk dat ze supergek op die hond is, nee hoor, meteen reageren op een overduidelijke grap..!

Wat fijn dat het allemaal meeviel:D ik zou ook heeeelemaal in de stress schieten!! Ben ook altijd als de dood wanneer ik Baco los laat lopen, dat hij iets giftigs ofzo eet als ik even 2 sec niet goed oplet.. maar gelukkig ligt hierachter nooit afval :mrgreen:
Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

pooh schreef:

Of zou je ook zeggen: terecht dat ze dood is na het vreten van met rattengif bestrooid vlees...

Ik snap dat je schrikt, maar ik zou echt heel erg blij zijn als mijn hond weer in zicht was en ik zou het echt heel naar vinden als ze zich rot voelt omdat ze iets van straat heeft gegeten.
dat dacht ik ook, maar mischien was ze nog wat boos op max :19:
veel sterkte nog :wink:
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
Maxiem
Zeer actief

Teckel_love<3 schreef:
pooh schreef:

dat dacht ik ook, maar mischien was ze nog wat boos op max :19:
veel sterkte nog :wink:
Nee hoor, ik kan nooit langer dan een minuut boos op haar zijn :mrgreen: Het is verschrikkelijk, als ze je zo smekend aankijkt met die puppy-oortjes van d'r zo naar achter gevouwen, dan moet je wel echt sterk in je schoenen staan om niet toe te geven hoor, geloof me.
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

whahaha, klinkt ook heel bekend ja... je KAN gewoon niet boos op ze zijn als ze je aankijken:D zelfs niet toen meneer mijn dure laarzen had gesloopt :boos: haha
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Haha inderdaad mensen zijn hiet wat geprikkelt lijkt het wel.

Vervelnd dat ze last kreeg ze voelt zich nu weer goed
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

zo wat zul jij idd geschrokken zijn :N:
fijn dat alles nu weer oke is :ok:
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Dat is even schrikken... maar dat is wel de reden waarom magic als ze `s avonds los loopt ze een halsband met ledlampjes om heeft en een fluoriserend/reflecterend jasje aan heeft...

Ik heb het een keertje gehad met mijn goldenretriever die was de droogstaande sloot ingedoken en ik kon `m ook echt niet meer vinden maar meneer kon er ook niet meer uit komen... toen moest ik wel terug lopen om een zaklamp te halen sinds dien lopen ze niet meer onverlicht...
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Oh, da's wel schrikken. Ik zou alleen wel bang zijn dat ze iets eet waar vergif in zit, daarom houd ik er niet zo van als ik mijn honden uit het oog verlies :wink:
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Bika
Actief
Mijn ras(sen): 3 Whippets
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bika »

Niet gelijk verkeer opvatten maar laat ze dan niet los als het donker is.
Hier loop ik met de honden aan de riem in het donker maar staat er af en toe een hond plotseling naast me, schrik me kapot.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Haha oh oh die hond.. Wat zal je geschrokken zijn! Hopelijk kan je er achteraf wel om lachen, moet zeggen dat je een slimme hond hebt haha! :mrgreen:
Ik zou ook even niet terugkomen en me stilhouden als ik wat lekkers had gevonden haha!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”