Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen met Rescue Dogs Europe?
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Ervaringen met Rescue Dogs Europe?
Iemand die ik ken heeft een hond uit het buitenland via Rescue Dogs Europe. Ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen met deze organisatie en zo ja, wat voor ervaringen. Alvast bedankt!
- lauraV
- Zeer actief
- pien29
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rr
- -Gaby-
- Zeer actief
Nou, ik heb nog nooit andere ervaringen gehoord, maar een kennis van mij heeft een hond via RDE. En ik vond de staat waarin de hond bij haar kwam niet echt zo best. Vlooien, mijten, mager en bleek achteraf wormen te hebben. Volgens mij ook geen voor- of nacontrole geweest. Ik vroeg me af of dat een toevalstreffer was of dat dit standaard is voor die stichting. Heb er in elk geval zo mijn vraagtekens bij. Inmiddels heb ik ook het één en ander gelezen op een ander forum... Ook niet al te best!pien29 schreef:Niet iedereen heeft goede ervaringen daar
hoezo wil je een hondje opvangen?
groetjes
Edit: Wil op dit moment nog geen hondje opvangen, maar misschien willen we ooit in de toekomst een hondje er bij. Dus heb wel interesse in informatie over de goede en minder goede stichtingen, zo ook RDE.
-
Fannie
Gaby, op het forum www.petsfriendsforum.nl kun je onder het forum "Stichtingen" heel veel lezen over RDE. Het is een organisatie die momenteel (al meer dan een jaar) onder vuur ligt wegens wanbeleid/bedreigen van vrijwilligers en opvangers/gesjoemel met inentingen, leeftijd en geslacht van de honden. En dit is nog lieflijk gezegd.
Je kan daar in ieder geval veel ervaringen lezen over deze stichting; veel slechte maar ook goede.
Succes! Kleine tip: er zijn -tig stichtingen te vinden die wél betrouwbaar zijn en die zorgvuldig handelen naar mens en dier.
Overigens: jullie hebben nu een pup/puber van een moeilijk ras .... zou je niet beter wachten met opvangen totdat je eigen hond een stuk ouder en stabieler is?
Je kan daar in ieder geval veel ervaringen lezen over deze stichting; veel slechte maar ook goede.
Succes! Kleine tip: er zijn -tig stichtingen te vinden die wél betrouwbaar zijn en die zorgvuldig handelen naar mens en dier.
Overigens: jullie hebben nu een pup/puber van een moeilijk ras .... zou je niet beter wachten met opvangen totdat je eigen hond een stuk ouder en stabieler is?
- -Gaby-
- Zeer actief
Dankjewel, ik werd ook al overladen met pb's waar de link naar dat forum in stond. Heb behoorlijk wat gelezen en ben nu ongeveer op de hoogte van RDE! Het lijkt me een vreselijke stichting. Ik had al zo mijn vraagtekens toen ik die hond van die kennis zag.Fannie schreef:Gaby, op het forum www.petsfriendsforum.nl kun je onder het forum "Stichtingen" heel veel lezen over RDE. Het is een organisatie die momenteel (al meer dan een jaar) onder vuur ligt wegens wanbeleid/bedreigen van vrijwilligers en opvangers/gesjoemel met inentingen, leeftijd en geslacht van de honden. En dit is nog lieflijk gezegd.
De reden voor het openen van dit topic is info in te winnen over die stichting, omdat het me zo'n rare stichting leek i.v.m. met de hond van onze kennis en de staat waarin hij arriveerde. Ook zijn er nooit check-ups geweest zo ver ik weet. Dat vond ik erg vreemd voor een stichting die het beste met de honden voor heeft, zeggen ze zelf. Ik wilde daarom informatie en mijn vermoedens over die stichting zijn bij deze dus bevestigd.
Dus nee, ik wil absoluut nu nog géén honden opvangen! Ik zeg wel ooit in de toekomst, maar daarmee doel ik op jaren.
-
irwi
- Zeer actief
- -Gaby-
- Zeer actief
Mijn vraagtekens kwamen doordat ik één geval heb gezien, waar ik niet positief over kon zijn. Sorry, maar ik vind dat een stichting niet een hond in zo'n staat naar een andere eigenaar kan doen. Verder staan op dat forum flink wat topics en die liegen er niet om. Fijn dat ze dat gedaan hebben ten tijde van de RAD, maar de andere verhalen van die mensen vind ik behoorlijk apart mocht RDE het beste voor hebben met de honden. Kan me niet voorstellen dat ze bewust er op uit zijn zo'n stichting te schaden terwijl het een goede stichting is. Misschien kun je wat meer vertellen over hoe dat precies zit? Of hoe de stichting in zijn werk gaat?irwi schreef:Mijn ervaring met deze stichting is louter positief.
Ten tijde van de RAD heeft deze stichting ook zeer veel honden opgevangen en gezorgd dat ze geen spuitje kregen.
Ik vind dit ook een behoorlijke aanval van laster.
-
doeja
- nieuw lid
-
irwi
- Zeer actief
Kan je misschien eerst met bewijzen komen dat dit zo is want ik geloof het niet en lijkt me toch niet dat er vele honden telkens goed op de site staan en dat jij dan net een hond treft die dat niet is en dan alleen op deze hond en op uitspraken die door een klein groepje mensen zijn gedaan op een forumpje je conclusies kunt maken.-Gaby- schreef:Mijn vraagtekens kwamen doordat ik één geval heb gezien, waar ik niet positief over kon zijn. Sorry, maar ik vind dat een stichting niet een hond in zo'n staat naar een andere eigenaar kan doen. Verder staan op dat forum flink wat topics en die liegen er niet om. Fijn dat ze dat gedaan hebben ten tijde van de RAD, maar de andere verhalen van die mensen vind ik behoorlijk apart mocht RDE het beste voor hebben met de honden. Kan me niet voorstellen dat ze bewust er op uit zijn zo'n stichting te schaden terwijl het een goede stichting is. Misschien kun je wat meer vertellen over hoe dat precies zit? Of hoe de stichting in zijn werk gaat?irwi schreef:Mijn ervaring met deze stichting is louter positief.
Ten tijde van de RAD heeft deze stichting ook zeer veel honden opgevangen en gezorgd dat ze geen spuitje kregen.

- -Gaby-
- Zeer actief
Bewijzen dat wat zo is?irwi schreef:Kan je misschien eerst met bewijzen komen dat dit zo is want ik geloof het niet en lijkt me toch niet dat er vele honden telkens goed op de site staan en dat jij dan net een hond treft die dat niet is en dan alleen op deze hond en op uitspraken die door een klein groepje mensen zijn gedaan op een forumpje je conclusies kunt maken.-Gaby- schreef:Mijn vraagtekens kwamen doordat ik één geval heb gezien, waar ik niet positief over kon zijn. Sorry, maar ik vind dat een stichting niet een hond in zo'n staat naar een andere eigenaar kan doen. Verder staan op dat forum flink wat topics en die liegen er niet om. Fijn dat ze dat gedaan hebben ten tijde van de RAD, maar de andere verhalen van die mensen vind ik behoorlijk apart mocht RDE het beste voor hebben met de honden. Kan me niet voorstellen dat ze bewust er op uit zijn zo'n stichting te schaden terwijl het een goede stichting is. Misschien kun je wat meer vertellen over hoe dat precies zit? Of hoe de stichting in zijn werk gaat?irwi schreef:Mijn ervaring met deze stichting is louter positief.
En de verhalen op dat andere forum liegen er niet om, zoals ik al zei. Waarom zou iemand in vredesnaam een stichting schaden die dat niet verdient? Het lijkt me vreemd dat over een goede stichting zoveel rare verhalen rond gaan. Maar goed, daarvoor is dit topic, ervaringen met RDE in het algemeen, zowel positieve als negatieve. Daarom vroeg ik ook of het geval dat ik heb getroffen, één geval maar inderdaad, nu juist een toevalstreffer was of dat dit vaker zo was. Ik heb tot nu toe overduidelijk meer negatieve dan positieve reacties gezien en vind dit erg jammer, had gehoopt dat het alleen positieve reacties waren geweest en dat dat geval inderdaad zeker weten een toevalstreffer was geweest.
-
Fannie
Dat "kleine groepje mensen" met nare ervaringen zijn er ondertussen minstens 50. Minstens zo veel honden zijn gedupeerd.irwi schreef: Kan je misschien eerst met bewijzen komen dat dit zo is want ik geloof het niet en lijkt me toch niet dat er vele honden telkens goed op de site staan en dat jij dan net een hond treft die dat niet is en dan alleen op deze hond en op uitspraken die door een klein groepje mensen zijn gedaan op een forumpje je conclusies kunt maken.
Bewijzen van dreigbrieven, gesjoemel door de dierenarts (hij geeft het zelf toe), leugens tov de staat waarin aangeboden honden verkeren enz. enz. zijn goed gedocumenteerd door iemand op dat forum. Het is inmiddels een dik dossier waarin geen beschuldigingen staan zonder juridisch bewijs voor al de klachten.
Je gelooft het niet omdat je je er vast niet in verdiept hebt Irwi.
-
irwi
- Zeer actief
Vraag me af waarom je het hier komt vragen naar deze stichting of hoop je door je dmv van deze praatjes jullie roddelkransje groter te maken.
Altijd fijn om een ander door het slijk te halen en een dossier te maken vol met laster en leugens.
De honden die ik er gezien heb zagen er goed uit en werden zeker goed verzorgd.
Altijd fijn om een ander door het slijk te halen en een dossier te maken vol met laster en leugens.

- lauraV
- Zeer actief
heb net mn zus het topic laten lezen en heeft nog steeds positive ideeen naar RDE , verder heeft ze tegen me gezegd dat ze bij collegas voor tijdelijke opvang (mensen die ze kent via de tijdelijke opvang) eens gaat informeren of het er zo erg voorstaat.
ben benieuwd , natuurlijk hoop ik niet dat het nieuws negatief is , maar wil dit wel onpartijdig bekijken.
ben benieuwd , natuurlijk hoop ik niet dat het nieuws negatief is , maar wil dit wel onpartijdig bekijken.
- -Gaby-
- Zeer actief
Nou zeg, waarom zou ik er in godsnaam op uit zijn om een roddelkransje groter te maken? Ik had gewoon één slechte ervaring en daar wilde ik meer van weten. Ik vind het namelijk raar dat een zeer angstige hond wordt uitgeplaatst met vlooien, mijten, hij was mager en bleek toch wormen te hebben, terwijl hij ontwormt scheen te zijn. Verder was hij vuil en kreeg hij direct na aankomst een abces op zijn kop. Lijkt me nog al een slechte staat voor een jonge hond van een maand of 7.irwi schreef:Vraag me af waarom je het hier komt vragen naar deze stichting of hoop je door je dmv van deze praatjes jullie roddelkransje groter te maken.
- -Gaby-
- Zeer actief
Nou, ik had ook niet verwacht dat er zo veel achter weg kwam, ook ik wist er niets van! De site van RDE ziet er verder wel oké uit. Ik hoop ook dat het mee valt, maar schrok wel toen ik de verhalen in dat andere topic las.lauraV schreef:heb net mn zus het topic laten lezen en heeft nog steeds positive ideeen naar RDE , verder heeft ze tegen me gezegd dat ze bij collegas voor tijdelijke opvang (mensen die ze kent via de tijdelijke opvang) eens gaat informeren of het er zo erg voorstaat.
- lauraV
- Zeer actief
nou bijna 2,5 uur verder met lezen ...pffff...en ik moet wel toe geven dat er weinig positive berichten zijn die betrekkig hebben op :
vergoeding kosten (evt casteratie of brandstofvergoeding) , herplaatsing met onhoudbare honden in opvang gezin , slechte ( tot geen ) goede communicatie (..tot het gewoon niet kunnen bereiken van de verantwoordelijke van RDE ).
ik hoop dat ik door dit alles niet mn vorige reactie moet herzien of veranderen
vergoeding kosten (evt casteratie of brandstofvergoeding) , herplaatsing met onhoudbare honden in opvang gezin , slechte ( tot geen ) goede communicatie (..tot het gewoon niet kunnen bereiken van de verantwoordelijke van RDE ).
ik hoop dat ik door dit alles niet mn vorige reactie moet herzien of veranderen
-
doeja
- nieuw lid
vertellen die dames( en heren) op dat andere forum er wel bij dat ze nooit voor de hond die ze hebben hebben betaald?? nee dat zeggen ze niet...., het is gewoon diefstal.. ze kunnen wel lullen over dreigbrieven.. maar de reden ervan schrijven ze daar niet op.....
Castratie word niet vergoed, dat staat in het adoptie contract...
Mensen die een hond in opvang hebben en vergoeding voor het voer willen krijgen dit.. of ze krijgen het voer, of ze krijgen financieel een vergoeding...
Het clubje op dat forum blijft maar lullen.. sommige zelfs onder meerdere accounts.. dus ja dan lijken het er al snel meer...
Als je op dat forum je weerwoord geef dan word je afgezeken, en de grond in getrapt. Want hun waarheid is de waarheid vinden ze.., ze maken je af als je een spelfout maakt in je bericht.. alsof dat er toe doet, ze uiten zelf bedreigingen als je een andere mening heb.
Op de site staat ook dat er opvang gezocht word voor de honden die net uit het asiel komen... ja in dat asiel worden ze slecht behandeld, slecht verzorgd ze zijn mager vies enz , kan je verwachten dat die honden direct gewassen gaan worden?? nee, deze honden zijn gestrest.. hebben een rot leven achter de rug..., t enige wat ze direct nodig hebben is rust... de rest komt later.
Ze komen soms direct vanuit het asiel bij opvang terecht. Moet de stichting ze dan eerst voor langere tijd in huis nemen om te zorgen dat ze er goed uitzien?
Ik heb zelf 3 rde honden, waarvan er 1 direct vanuit het asiel hier kwam. Ja hij was mager, ja hij rook niet zo lekker . Ik vond het niet erg.. wat kan je verwachten als een hond uit een buitenlands asiel komt?..
de andere 2 die hier nu voor vast wonen kwamen hier als opvanghond.. , ik heb nooit problemen gehad met de voer kosten .
Op de site is ook te lezen dat de dieren op de lijst van inslapen staan..., ook de stichting moet ze vrij kopen.. dit kan alleen maar door opvang adressen te hebben, of adoptanten.
Soms zijn het honden die in het begin wat "probleempjes" geven, sommige hebben al zo lang niet in een huis gewoond! Die moeten alles nog of weer leren.
Je maakt zelf ook een bepaalde keuze om een hond van een stichting in huis te halen.
En wat betreft het je erin verdiepen..., ik denk dat irwi er zich meer in verdiept heeft dan menige ander... irwi kent de stichting al wat jaartjes net zoals ik...
ja er is 1 persoon die "zogenaamd" alle bewijzen heeft.. hebben ze hun eigen mailtjes nog, waarin ze je de grond intrappen??
gesjoemel door de dierenarts... heb je het gevolgd toen dat onderwerp voorbij kwam?? de dierenarts werd de grond in getrapt.. alles wat hij daar vermelde wisten de dames wel om te draaien..
Mensen moeten zelf weten wat ze willen geloven..., ik weet in ieder geval dat het een hoop gelul is op dat forum... In plaats van op "wraak"uit te zijn zouden die dames eens wat nuttigs moeten gaan doen met hun leven ipv alleen maar laster en roddels te schrijven ( en te verzamelen)
Castratie word niet vergoed, dat staat in het adoptie contract...
Mensen die een hond in opvang hebben en vergoeding voor het voer willen krijgen dit.. of ze krijgen het voer, of ze krijgen financieel een vergoeding...
Het clubje op dat forum blijft maar lullen.. sommige zelfs onder meerdere accounts.. dus ja dan lijken het er al snel meer...
Als je op dat forum je weerwoord geef dan word je afgezeken, en de grond in getrapt. Want hun waarheid is de waarheid vinden ze.., ze maken je af als je een spelfout maakt in je bericht.. alsof dat er toe doet, ze uiten zelf bedreigingen als je een andere mening heb.
Op de site staat ook dat er opvang gezocht word voor de honden die net uit het asiel komen... ja in dat asiel worden ze slecht behandeld, slecht verzorgd ze zijn mager vies enz , kan je verwachten dat die honden direct gewassen gaan worden?? nee, deze honden zijn gestrest.. hebben een rot leven achter de rug..., t enige wat ze direct nodig hebben is rust... de rest komt later.
Ze komen soms direct vanuit het asiel bij opvang terecht. Moet de stichting ze dan eerst voor langere tijd in huis nemen om te zorgen dat ze er goed uitzien?
Ik heb zelf 3 rde honden, waarvan er 1 direct vanuit het asiel hier kwam. Ja hij was mager, ja hij rook niet zo lekker . Ik vond het niet erg.. wat kan je verwachten als een hond uit een buitenlands asiel komt?..
de andere 2 die hier nu voor vast wonen kwamen hier als opvanghond.. , ik heb nooit problemen gehad met de voer kosten .
Op de site is ook te lezen dat de dieren op de lijst van inslapen staan..., ook de stichting moet ze vrij kopen.. dit kan alleen maar door opvang adressen te hebben, of adoptanten.
Soms zijn het honden die in het begin wat "probleempjes" geven, sommige hebben al zo lang niet in een huis gewoond! Die moeten alles nog of weer leren.
Je maakt zelf ook een bepaalde keuze om een hond van een stichting in huis te halen.
En wat betreft het je erin verdiepen..., ik denk dat irwi er zich meer in verdiept heeft dan menige ander... irwi kent de stichting al wat jaartjes net zoals ik...
ja er is 1 persoon die "zogenaamd" alle bewijzen heeft.. hebben ze hun eigen mailtjes nog, waarin ze je de grond intrappen??
gesjoemel door de dierenarts... heb je het gevolgd toen dat onderwerp voorbij kwam?? de dierenarts werd de grond in getrapt.. alles wat hij daar vermelde wisten de dames wel om te draaien..
Mensen moeten zelf weten wat ze willen geloven..., ik weet in ieder geval dat het een hoop gelul is op dat forum... In plaats van op "wraak"uit te zijn zouden die dames eens wat nuttigs moeten gaan doen met hun leven ipv alleen maar laster en roddels te schrijven ( en te verzamelen)

-
Raiza
Ik vind het namelijk raar dat een zeer angstige hond wordt uitgeplaatst met vlooien, mijten, hij was mager en bleek toch wormen te hebben, terwijl hij ontwormt scheen te zijn. Verder was hij vuil en kreeg hij direct na aankomst een abces op zijn kop. Lijkt me nog al een slechte staat voor een jonge hond van een maand of 7.
Vind je het dan raar dat ik mijn vraagtekens daar bij zet of vind jij het wel normaal dat honden zo worden geplaatst? Ik vind het raar, dus heb dit topic geopend. Het zou fijn zijn als ze de honden verder goed verzorgen, [/quote]
Ik heb ook een hond van deze stichting geadopteerd,die uit een buitelands asiel kwam.Ook hij was erg mager'en zag er niet bepaald verzorgd uit,maar wat wil je...Hun baasjes hebben ze gedumpt,ze zijn daardoor gestrest en angstig en eten daardoor weinig.
ik vind de stichting helemaal
en ze doen geweldig goed werk
Zonder hun had mijn bulletje niet meer geleefd!!
en ach..op dat andere forum komen (denk ik)weinig tevreden adoptanten
omdat die wel iets leukers te doen hebben...
Ik heb ook een hond van deze stichting geadopteerd,die uit een buitelands asiel kwam.Ook hij was erg mager'en zag er niet bepaald verzorgd uit,maar wat wil je...Hun baasjes hebben ze gedumpt,ze zijn daardoor gestrest en angstig en eten daardoor weinig.
ik vind de stichting helemaal
- lauraV
- Zeer actief
er zijn natuurlijk altijd ontevreden "klanten", maar dat wil niet zeggen dat ze geen recht hebben om te spreken , ( er zijn ook positive reacties bij
) en andere mensen in de keuze te laten om te informeren of te beslissen.
en mensen met klachten zoeken elkaar altijd op , waarover het ook gaat, net als met positive ervaringen.
en mensen met klachten zoeken elkaar altijd op , waarover het ook gaat, net als met positive ervaringen.
-
yvette!!
- nieuw lid
Ik heb helaas een mindere ervaring met deze stichting. Nou ja ik niet maar een vriendin van me die een hondje heeft via deze stichting...
De hond is een moppie daar niet van, maar mn vriendin heeft ontzettend veel ellende met het beestje achter de rug. De stichting heeft mijn inziens weinig bijgedragen om de situatie te verbeteren. Vind ik persoonlijk erg jammer. Daarnaast kreeg ze een dierenpaspoort met een tatoonr. die niet bij die van de hond bleek te passen.
Ik geloof best dat als alles van een leiendakje loopt met de adoptie dat er niets aan de hand is met deze stichting, echter als er zaken niet helemaal super lopen is de communicatie ZEER moeizaam.
De hond is een moppie daar niet van, maar mn vriendin heeft ontzettend veel ellende met het beestje achter de rug. De stichting heeft mijn inziens weinig bijgedragen om de situatie te verbeteren. Vind ik persoonlijk erg jammer. Daarnaast kreeg ze een dierenpaspoort met een tatoonr. die niet bij die van de hond bleek te passen.
Ik geloof best dat als alles van een leiendakje loopt met de adoptie dat er niets aan de hand is met deze stichting, echter als er zaken niet helemaal super lopen is de communicatie ZEER moeizaam.
- iones
- Zeer actief
Hehe, hoe kan dat nou?doeja schreef:vertellen die dames( en heren) op dat andere forum er wel bij dat ze nooit voor de hond die ze hebben hebben betaald?? nee dat zeggen ze niet...., het is gewoon diefstal..
Mensen maken geld over en pas dan stuurt een stichting een hond toch en niet eerder? Niet betalen = hond niet leveren.
Ze moeten vaak een groot klimaatverandering ondergaan en dan moeten ze dat wel afkunnen. Mijn hondje kon het niet af. Die hoestte al en werd nog zieker.doeja schreef: Op de site staat ook dat er opvang gezocht word voor de honden die net uit het asiel komen... ja in dat asiel worden ze slecht behandeld, slecht verzorgd ze zijn mager vies enz , kan je verwachten dat die honden direct gewassen gaan worden?? nee, deze honden zijn gestrest.. hebben een rot leven achter de rug..., t enige wat ze direct nodig hebben is rust... de rest komt later.
Als een hond gevaccineerd kan worden (en dat moet want anders mogen ze de grens niet over), dan is er best tijd om te ontwormen, te ontvlooien en te wassen.
Je hebt toch ook verantwoording af te leggen voor al aanwezige honden op dat opvangadres? of moeten die ook ziek worden?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- -Gaby-
- Zeer actief
Nou ik verwacht heus niet dan een hond daarvandaan glanst als een spiegeltje en perfect op gewicht is. Maar hij stond volgens mij al een tijd op de site van de RDE voor hij bij zijn nieuwe baasje kwam en hij was mager doordat hij overliep van de wormen. En ik vind dat de organisatie er wel voor kan zorgen, ondanks ze het druk hebben, dat een hond worm- en vlovrij is, voor het welzijn van de hond.Raiza schreef:Ik vind het namelijk raar dat een zeer angstige hond wordt uitgeplaatst met vlooien, mijten, hij was mager en bleek toch wormen te hebben, terwijl hij ontwormt scheen te zijn. Verder was hij vuil en kreeg hij direct na aankomst een abces op zijn kop. Lijkt me nog al een slechte staat voor een jonge hond van een maand of 7.Vind je het dan raar dat ik mijn vraagtekens daar bij zet of vind jij het wel normaal dat honden zo worden geplaatst? Ik vind het raar, dus heb dit topic geopend. Het zou fijn zijn als ze de honden verder goed verzorgen,
ik vind de stichting helemaalen ze doen geweldig goed werk
En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn. Ik heb niet hier een topic geopend om RDE af te branden, ik vroeg me gewoon af hoe het zat. Ik weet het niet meer, maar blijf het wel een raar verhaal vinden.
- lauraV
- Zeer actief
-
yvette!!
- nieuw lid
[quote]
En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn.[quote/]
Waarom zouden ze dat doen?
Zoiets doen en zoiets zeggen is best een beetje zinloos.....
En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn.[quote/]
Waarom zouden ze dat doen?
- -Gaby-
- Zeer actief
Geen flauw idee! Volgens Doeja is dit zo.yvette!! schreef:En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn.Waarom zouden ze dat doen?[quote/]![]()
-
yvette!!
- nieuw lid
Jaja zal ze vast bewijs voor hebben??!-Gaby- schreef:yvette!! schreef:Geen flauw idee! Volgens Doeja is dit zo.En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn.Waarom zouden ze dat doen?[quote/]![]()
Sorry ik geloof dat niet zo...
- -Gaby-
- Zeer actief
Nou, ik weet het niet meer hoor. Maar mocht ik ooit iemand een stichting aanraden o.i.d. dan zou ik wel zeggen wat hier allemaal in het forum is gepost over de RDE. Heb toch wel veel negatieve reacties gekregen over de RDE, ook via pb's. Jammer!yvette!! schreef:-Gaby- schreef:Jaja zal ze vast bewijs voor hebben??!yvette!! schreef:Geen flauw idee! Volgens Doeja is dit zo.En oké, als mensen op dat andere forum gaan posten onder een valse naam met dubbele accounts, tsja... dat is natuurlijk belachelijk kinderachtig als dat waar is en toen ik dat las ging ik niet er niet van uit dat mensen zo kinderachtig bezig zouden zijn. Waarom zouden ze dat doen?![]()
Zoiets doen en zoiets zeggen is best een beetje zinloos.....![]()
Sorry ik geloof dat niet zo...
- lauraV
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief