Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dierenarts weigert drachtige teef te helpen.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Als ik mijn DA bel kan ik daar terecht, altijd. Of ze komt gelijk hierheen, maar het is nooit van wacht het maar even af voor wat dan ook. Wat ik uit het verhaal haal is dat de DA niet op de hoogte was van de aankomende bevalling en dus gebeld kon worden voor als het mis kon gaan. Als hij wel op de hoogte was en toch niet geholpen heeft, is hij fout.
Afbeelding
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Als dat echt zo is, dan is dat niet zo mooi :eek: Dierenartsen/assistenten kunnen wel vaker raar kletsen. Zo was ik een keer bij een DA in Uitgeest (ik kwam er voor mijn ratten) waar ik trots vertelde dat we op de wachtlijst voor een Franse bulldog stonden. Waarop de dierenartsassistente min of meer pissig zei dat ik daarmee dat ongezonde ras in stand hield.

Ben er nooit meer teruggeweest.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Dierenarts weigert drachtige teef te helpen.

Ongelezen bericht door malinois »

Chawa schreef:
malinois schreef:
Chawa schreef:Ik weet niet of dit onderwerp in deze categorie thuis hoort maar dat merk ik dan wel.

Ik moet even iets kwijt want ik ben sprakeloos. Ik had bij ons in het natuur gebied 2 konijnen gevonden die men daar gewoon gedropt had. Op zoek op Marktplaats naar een hok voor de twee, kom ik in kontakt met een familie met een drachtige Franse Bulldog. Zij hadden een mooi hok te koop. Toen ik zaterdag het hok kwam halen vond ik de mensen helemaal in de stress. De teef had al een tijdje persweeen maar kon niet zelf bevallen. De eigenaresse belde de DA in * , verwijderd door moderator *. Daar werd hen te verstaan gegeven dat ze maar moesten wachten op de persweeen. Op de mededeling dat ze die al uren had zei de dierenarts dat ze dan maar moest wachten op de geboorte van de 1e pup ????????????????????????????????????????? Toen de eigenaresse zei dat dit nou net niet zou lukken zei de dierenarts dat ze dan maar niet hadden moeten willen fokken met een ras als de Franse Bulldog. Tis toch om uit je verschooninkie te barsten. Maar de eigenaresse bleef toch nog beleefd en zei dat dit toch niet de schuld van de hond was. Maar ze moesten toch maar afwachten er was niets aan de hand. Toen de eigenaresse de DA in Coevorden belde kon ze met spoed komen en daar werd hen medegedeeld dat ze niet later hadden moeten komen gezien de toestand van de placenta's en het feit dat de 1e pup al aardig benauwd in het geboortekanaal zat. Gelukkig werden er middels een keizersnede 6 gezonden jongen geboren.

Saillant detail, deze zelfde dierenarts propte vorig jaar, een aborterende teef die volop persweeen had, met een bakje water urenlang in een kaal hok Toen de eigenaresse uren later belde in de veronderstelling dat de teef al gesteriliseerd was , lag de zieke hond nog net zo op de kale koude tegels als dat ze haar daar 's middags achter had gelaten. Er was niet naar de hond omgekeken want ze hadden nog geen tijd gehad. Wat moet je nou met zo'n dierenartsen praktijk ?
klopt dit nu wel wat je zegt? Het vorige verhaal had je ook al geheel uit zn verband geropt en klopte ook totaal niet meer...
Ik heb overigens de naam van de DA verwijderd zoals je zult begrijpen.
Je bent wel een ster in het uiten van absolutismen hé !! Om even in te gaan op jouw aanmatigende opmerking dat ik de vorige keer mijn verhaal "ook al"' uit zijn verband gerukt heb waardoor het verhaal "TOTAAL" (?) niet meer klopte, (daarmee implicerend dat het dit keer ook wel geval zal zijn) het volgende.

De vorige keer heb ik het verhaal "letterlijk"over gebracht, in de veronderstelling dat het klopte. Pas toen mensen die hier Duits beter begrijpen dan ik, de juiste interpretatie van de "zuchtbestimmungen" hadden vertaald begreep ik dat het eea iets genuanceerder lag. In het verleden is dierenarts * naam verwijderd door moderator * met naam en toenaam en adres hier op een afschuwelijke manier zwart gemaakt, het was pure laster en smaad. Waar was je toen ? Doe niet zo hypocriet wil je. Het brengt me nix om hier een verhaal op te hangen wat niet klopt, en ik ben zeker niet van plan om iedere keer als ik hier iets wil vertellen me door jou te laten kleineren met de opmerking dat het niet zal klopen wat ik zeg omdat dit die ene keer ook niet het geval was ( in jouw bevooroordeelde optiek dan)
doe jij es ff normaal wil je... jij kwakt een verhaal neer zonder totaal even na te gaan hoe het werkelijk in elkaar steekt en nee daar hoef je geen duits wonder voor te zijn, ik wist het nl na 1 belletje van een paar minuten al...
Als je zoiets neerkwakt doe je dat als je er zeker van bent.
En waar ik toen was, geen idee toen was ik vast nog geen modje :19: .... Zo duidelijk genoeg?!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Teckel_love<3 schreef:Jesses ! als ik later dierenarts word (wat het waarschijnlijk niet word want het gaat niet zo best op school) maar, dan weet ik dat ik ZO NOOOOOOOIT zou reageren :19:
ik vind het overigens, onterecht, onbegrijpelijk, en gewoon heel erg dom van die dierenarts :boos:
jij bent er dus bij geweest?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

malinois schreef:doe jij es ff normaal wil je... jij kwakt een verhaal neer zonder totaal even na te gaan hoe het werkelijk in elkaar steekt en nee daar hoef je geen duits wonder voor te zijn, ik wist het nl na 1 belletje van een paar minuten al...
En waar ik toen was, geen idee toen was ik vast nog geen modje :19: .... Zo duidelijk genoeg?!
Mal snap er even niets van, sorry :N:
christo schreef:
Noële schreef:En als mijn teef aan het bevallen is zou ik geen mensen uitnodigen om een hok (of wat dat ook) te komen kopen, dan zou ik daar helemaal geen belang bij hebben, helemaal niet als de situatie zo zou gaan, dat vind ik best vreemd in dit verhaal.
TS heeft meer van dit soort vreemde verhalen. :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
Nu wil ik dit niet beamen, maar het is wel jammer dat ze niet later nog even in dat topic gereageerd heeft. :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

pepim schreef:
malinois schreef:doe jij es ff normaal wil je... jij kwakt een verhaal neer zonder totaal even na te gaan hoe het werkelijk in elkaar steekt en nee daar hoef je geen duits wonder voor te zijn, ik wist het nl na 1 belletje van een paar minuten al...
Mal snap er even niets van, sorry :N:
christo schreef:
Noële schreef:En als mijn teef aan het bevallen is zou ik geen mensen uitnodigen om een hok (of wat dat ook) te komen kopen, dan zou ik daar helemaal geen belang bij hebben, helemaal niet als de situatie zo zou gaan, dat vind ik best vreemd in dit verhaal.
TS heeft meer van dit soort vreemde verhalen. :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
Nu wil ik dit niet beamen, maar het is wel jammer dat ze niet later nog even in dat topic gereageerd heeft. :wink:
Dat gaat over de link die Christo noemt :wink:
ze kwakt een verhaal op internet die als je even verder kijkt dan je neus lang is of even een belletje doet totaal niet klopt...
Dus als je zoiets op internet kwakt lijkt het me toch slim om effe die moeite te doen of iets klopt. Nu worden er in dit topic namen van da genoemd en dat gebeurd sowieso niet... :neenee:
Voor de duidelijkheid ook voor TS:

· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=109193

en dat hier schijnbaar eerder een da zwart is gemaakt dat heb ik dus gemist blijkbaar en ik denk ook dat ik toen nog geen modje was...
snap je het nu wel?
:mrgreen:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

pepim schreef:Nu wil ik dit niet beamen, maar het is wel jammer dat ze niet later nog even in dat topic gereageerd heeft. :wink:
Dat zeker.

Punt is, dat Chawa eerder een ongefundeerd verhaal opgehangen heeft - dat de Duitse RV het verplicht zou stellen om overtallige pups af te maken. Als ze niet lang daarna een heel verhaal op gaat hangen over een bepaalde DA die dan ook nog eens bij naam genoemd wordt, terwijl het iemands broodwinning betreft, en dat van personeel dat bij hem in dienst is, ga ik me het één en ander afvragen. :wink: Veel geloofwaardigheid heeft ze bij mij in elk geval niet meer. :roll:
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

christo schreef:
pepim schreef:Nu wil ik dit niet beamen, maar het is wel jammer dat ze niet later nog even in dat topic gereageerd heeft. :wink:
Dat zeker.

Punt is, dat Chawa eerder een ongefundeerd verhaal opgehangen heeft - dat de Duitse RV het verplicht zou stellen om overtallige pups af te maken. Als ze niet lang daarna een heel verhaal op gaat hangen over een bepaalde DA die dan ook nog eens bij naam genoemd wordt, terwijl het iemands broodwinning betreft, en dat van personeel dat bij hem in dienst is, ga ik me het één en ander afvragen. :wink: Veel geloofwaardigheid heeft ze bij mij in elk geval niet meer. :roll:
ja nouja, als ze ervan uitging dat die mensen die om hulp vroegen de waarheid vertelden.. ze wilden hen alleen maar helpen.. dat het verhaal uiteindelijk niet blijkt te kloppen wil niet zeggen dat ze dus met opzet een onzinverhaal uit gaat kramen.. en dan ervanuit gaan dat dit verhaal ook niet klopt. Niemand was erbij alleen zij, dus kunnen wij niet zeggen dat het onzin is natuurlijk :wink: of mag dan niemand meer reageren omdat we er tenslotte niet bij waren :denken:
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Ach ja zo kwam er ook een verhaal over mijn eigen dierenarts ter wereld. Ze zou een teef hebben laten sterven na een keizersnede. De mensen vergaten er alleen bij te vermelden dat ze toen ze snachts thuis kwamen met een teef die net onder narcose was geweest, lekker naar bed waren gegaan en teef met pups zonder extra verwarming (warmtelamp ed) achter hadden gelaten. Altijd het vingertje naar een da, terwijl de eigenaar zelf ook verantwoordelijk is. Zorg dat alles van te voren in orde is. Als mij da het na laat weten, dan is dat mij dan niet meer. Zo simpel is het.
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Helaas gebeuren dergelijke dingen als wat de topicstarte het over heeft wel hoor. Ik woon in een heel ander deel van het land dus heb het ook over een andere dierenarts.

Maar 1,5 jaar geleden was ik bij de bevalling van een hond van een vriendin. Die vriendin heeft al meerdere bevallingen meegemaakt.
Hond had persweeen maar kreeg de pup er niet uit. Dierenarts gebeld, en deze reageerde behoorlijk raar. Inderdaad "gewoon" de persweeen afwachten, niet in paniek raken want het duurde wel vaker lang. Nou klopt dat ook wel natuurlijk. Zo'n dierenarts kan vanuit zijn bed natuurlijk ook niet beoordelen wat er aan de hand is. Maar de manier waarop, dat geirriteerde toontje. En voorbij gaand aan eht feit dat mijn vriendin wel meer bevallingen heeft meegemaakt. Uiteindelijk werd er 1 pup geboren, een groterd. Ik ben na een aantal uren naar huis gegaan. 's morgens vroeg meteen gebeld. De teef lag bij de dierenarts, had een spoedkeizersnee achter de rug. Het pupje wat 's nachts begoren was had het niet gered. Had te lang in het geboorte kanaal gezeten. 1 andere pup had het ook niet gered, 1 pup heeft het overleeft.
Niet alleen de verantwoordelijkheid van de dierenarts uiteraard. Maar wel mede. Het nachtelijk telefonisch consult hebben ze ook niet betaald. Maar ja, de pups hebben ze niet terug gekregen. Gelukkig is met de teef wel alles goed afgelopen.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

christo schreef:
Dat zeker.

precies... en vervolgens ook niks meer zegt in het andere topic nadat dit nader verklaard is...
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

flamme schreef:Helaas gebeuren dergelijke dingen als wat de topicstarte het over heeft wel hoor. Ik woon in een heel ander deel van het land dus heb het ook over een andere dierenarts.

.
natuurlijk gebeuren zulke dingen helaas... dat ontkent ook niemand hier... maar dat krijg je als je vaker dingen verteld die bij nader inzien niet kloppen. Verder zijn er nogal wat mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen dus verhaaltjes viavia daar ben ik altijd heel voorzichtig mee.
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Zoals al gezegd is is het op zijn zachst gezegd niet netjes als het gebeurd is zoals hier staat,maar ik geloof dat niet zo :wink:
Buiten dat:als mijn teef op het punt van bevallen zou staan zou ik even wachten met de verkoop van een hok om er voor mijn teef te zijn.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Murphy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Murphy »

Ik vraag me af wat de reactie van de dierenarts was toen hij deze klachten te horen kreeg. Ik neem tenminste aan dat dit eerst bij de dierenarts terecht is gekomen voor het op het forum komt.
Dat lijkt mij wel het meest logische. Als mijn melkboer een fles zure melk voor mijn voordeur zet heeft het ook geen zin als ik dit wel meld op het kookforum maar niet bij de melkboer.

Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand die teleurgesteld is in mijn serviceverlening, het overal rondblaat maar niet aan mij vertelt.
Ook als de dierenarts een fout (e inschatting) heeft gemaakt vind ik dat je hem de gelegenheid moet geven dingen uit te leggen of excuus maken of te leren van de situatie, wat dan ook.
Maar dat is mijn mening :-)
Groetjes,
Marjan
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Hoe wat waar is aan het verhaal, geen flauw idee en kan ik me ook niet echt druk over maken. Echter als het een serieuze fokker is, dan had inderdaad de dierenarts geweten dat deze teef op het punt van bevallen had gestaan en geweten dat er een telefoontje te verwachten was geweest aangezien de meeste franse bulldog teven niet zelf kunnen bevallen.
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

Murphy schreef:Ik vraag me af wat de reactie van de dierenarts was toen hij deze klachten te horen kreeg. Ik neem tenminste aan dat dit eerst bij de dierenarts terecht is gekomen voor het op het forum komt.
Dat lijkt mij wel het meest logische. Als mijn melkboer een fles zure melk voor mijn voordeur zet heeft het ook geen zin als ik dit wel meld op het kookforum maar niet bij de melkboer.

Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand die teleurgesteld is in mijn serviceverlening, het overal rondblaat maar niet aan mij vertelt.
Ook als de dierenarts een fout (e inschatting) heeft gemaakt vind ik dat je hem de gelegenheid moet geven dingen uit te leggen of excuus maken of te leren van de situatie, wat dan ook.
Maar dat is mijn mening :-)
Groetjes,
Marjan
Dat vraag ik mij dus ook af
Hebben ze de klacht bij de desbetreffende DA neergelegd?
Al ik een klacht heb oven mijn da ga ik een gesprek met hem en kijken of we er samen uit kunnen komen.

En je moet zo maar denken waar mensen werken worden fouten gemaakt
Helaas gebeuren er grote fouten maar dan nog probeer je er samen uittekomen en zo niet onderneem je er stappen tegen.
Maar iemand zwart maken nee dat vind ik niet kunnen.
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Mensen die een beetje serieus honden fokken en dan ook nog met een ras waarbij er bij de bevalling nog wel eens wat fout gaat die hebben hun eigen arts ingelicht over de te verwachte bevalling waarvan dan ook verwacht wordt dat hij/zij dan bereikbaar is en van adequaat ingrijpen weet. Rustig niks doen en afwachten tot het fout dreigt te gaan in het weekend tussen het knijnehokken verkopen door en dan maar hopen dat een weekendarts tijd heeft/wil maken is wat mij betreft ook een flink stuk "niet voorbereid zijn".
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nanna schreef:
Marjoleine schreef:Ik geef alleen de dierenarts het voordeel van de twijfel.
Is dat verboden?
Nee kind :mrgreen:
Ik wist niet dat je kwaad werd :wink:
Dat werd ik niet, tante Nanna :mrgreen:

Ik heb er alleen een hekel aan als er nare dingen over mensen worden gezegd die niet fatsoenlijk onderbouwd worden terwijl de mensen in kwestie gewoon thuis aan de koffie zitten (of voor mijn part in een hond staan te zagen) en nergens vanaf weten.

Internet is nogal openbaar ook. Dat is mooi ende prachtig en ook gevaarlijk.
Ik adviseer TS derhalve een wachter naast haar toetsenbord te zetten die haar kan weerhouden van het te snel plaatsen van te stellige zaken die onvoldoende met feiten onderbouwd kunnen worden.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Chawa
Actief

Ongelezen bericht door Chawa »

malinois schreef:
Chawa schreef:
malinois schreef:
Chawa schreef:Ik weet niet of dit onderwerp in deze categorie thuis hoort maar dat merk ik dan wel.

Ik moet even iets kwijt want ik ben sprakeloos. Ik had bij ons in het natuur gebied 2 konijnen gevonden die men daar gewoon gedropt had. Op zoek op Marktplaats naar een hok voor de twee, kom ik in kontakt met een familie met een drachtige Franse Bulldog. Zij hadden een mooi hok te koop. Toen ik zaterdag het hok kwam halen vond ik de mensen helemaal in de stress. De teef had al een tijdje persweeen maar kon niet zelf bevallen. De eigenaresse belde de DA in * , verwijderd door moderator *. Daar werd hen te verstaan gegeven dat ze maar moesten wachten op de persweeen. Op de mededeling dat ze die al uren had zei de dierenarts dat ze dan maar moest wachten op de geboorte van de 1e pup ????????????????????????????????????????? Toen de eigenaresse zei dat dit nou net niet zou lukken zei de dierenarts dat ze dan maar niet hadden moeten willen fokken met een ras als de Franse Bulldog. Tis toch om uit je verschooninkie te barsten. Maar de eigenaresse bleef toch nog beleefd en zei dat dit toch niet de schuld van de hond was. Maar ze moesten toch maar afwachten er was niets aan de hand. Toen de eigenaresse de DA in Coevorden belde kon ze met spoed komen en daar werd hen medegedeeld dat ze niet later hadden moeten komen gezien de toestand van de placenta's en het feit dat de 1e pup al aardig benauwd in het geboortekanaal zat. Gelukkig werden er middels een keizersnede 6 gezonden jongen geboren.

Saillant detail, deze zelfde dierenarts propte vorig jaar, een aborterende teef die volop persweeen had, met een bakje water urenlang in een kaal hok Toen de eigenaresse uren later belde in de veronderstelling dat de teef al gesteriliseerd was , lag de zieke hond nog net zo op de kale koude tegels als dat ze haar daar 's middags achter had gelaten. Er was niet naar de hond omgekeken want ze hadden nog geen tijd gehad. Wat moet je nou met zo'n dierenartsen praktijk ?
klopt dit nu wel wat je zegt? Het vorige verhaal had je ook al geheel uit zn verband geropt en klopte ook totaal niet meer...
Je bent wel een ster in het uiten van absolutismen hé !! Om even in te gaan op jouw aanmatigende opmerking dat ik de vorige keer mijn verhaal "ook al"' uit zijn verband gerukt heb waardoor het verhaal "TOTAAL" (?) niet meer klopte, (daarmee implicerend dat het dit keer ook wel geval zal zijn) het volgende.

De vorige keer heb ik het verhaal "letterlijk"over gebracht, in de veronderstelling dat het klopte. Pas toen mensen die hier Duits beter begrijpen dan ik, de juiste interpretatie van de "zuchtbestimmungen" hadden vertaald begreep ik dat het eea iets genuanceerder lag. In het verleden is dierenarts * naam verwijderd door moderator * met naam en toenaam en adres hier op een afschuwelijke manier zwart gemaakt, het was pure laster en smaad. Waar was je toen ? Doe niet zo hypocriet wil je. Het brengt me nix om hier een verhaal op te hangen wat niet klopt, en ik ben zeker niet van plan om iedere keer als ik hier iets wil vertellen me door jou te laten kleineren met de opmerking dat het niet zal klopen wat ik zeg omdat dit die ene keer ook niet het geval was ( in jouw bevooroordeelde optiek dan)
doe jij es ff normaal wil je... jij kwakt een verhaal neer zonder totaal even na te gaan hoe het werkelijk in elkaar steekt en nee daar hoef je geen duits wonder voor te zijn, ik wist het nl na 1 belletje van een paar minuten al...
Ben jij speciaal uitgezocht wegens je ordinaire autoritaire opstelling jegens de forumers hier ? Aan leden geen gebrek dus we blaffen ze gewoon af, eentje meer of minder maakt niet uit ? Wat jij mist juf, is elementair fatsoen, en bovendien kan je als moderator ( beteken je toch nog wat in je leventje) de weelde van de macht niet aan. Probeer je frustraties eens op iemand anders uit. Als je het niet erg vind pas ik voor jouw platvloerse manier van communiceren. Dag hoor.
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Chawa schreef: Ben jij speciaal uitgezocht wegens je ordinaire autoritaire opstelling jegens de forumers hier ? Aan leden geen gebrek dus we blaffen ze gewoon af, eentje meer of minder maakt niet uit ? Wat jij mist juf, is elementair fatsoen, en bovendien kan je als moderator ( beteken je toch nog wat in je leventje) de weelde van de macht niet aan. Probeer je frustraties eens op iemand anders uit. Als je het niet erg vind pas ik voor jouw platvloerse manier van communiceren. Dag hoor.
Kun je ook nog inhoudelijk reageren? Als jij moeite hebt om je eigen acties op dit forum te verdedigen, laat zich dat slecht verbloemen door een forumlid aan te vallen dat toevallig ook een modje is, of door mij neer te zetten als iemand die je niet anders kent als scheldend. Ik wacht nl nog steeds op voorbeelden van gelegenheden waarbij ik gescholden heb. :wink:

Met dat gedonder om een pleegmoeder voor die dobermannpuppies ben jij grandioos op je bek gegaan. Ik kan er dan ook echt niet met mijn hoofd bij dat je dat je die stunt nog een keer wilt herhalen. Ook vind ik het maar erg vreemd hoe snel jij eerder bereid was te geloven dat een rasvereniging het zou verplichten om overtallige pups in te slapen, en nu hoe snel jij bereid bent te geloven dat een dierenarts bereid is om pups te laten sterven omdat hij geen zin heeft er tijd vrij voor te maken. Alsof dierenliefde alleen voorbehouden is aan een kleine elite waartoe jij jezelf rekent.

Hebben we meteen de reden te pakken voor het openen van dit topic. :roll:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chawa schreef:
malinois schreef:
Chawa schreef:
malinois schreef: klopt dit nu wel wat je zegt? Het vorige verhaal had je ook al geheel uit zn verband geropt en klopte ook totaal niet meer...

Ben jij speciaal uitgezocht wegens je ordinaire autoritaire opstelling jegens de forumers hier ? Aan leden geen gebrek dus we blaffen ze gewoon af, eentje meer of minder maakt niet uit ? Wat jij mist juf, is elementair fatsoen, en bovendien kan je als moderator ( beteken je toch nog wat in je leventje) de weelde van de macht niet aan. Probeer je frustraties eens op iemand anders uit. Als je het niet erg vind pas ik voor jouw platvloerse manier van communiceren. Dag hoor.
Pardon? Wie denk jij wel niet dat jij bent en wie je voor je hebt? Volgens mij ken jij mij niet goed genoeg om over mij te oordelen wat ik in mijn leven beteken... trouwens niet genoeg kennen, helemaal niet schat... ik kan me niet herinneren dat jij hier op de koffie geweest bent nl want zulke ... komen hier niet binnen nl. Waar ken jij mij van? Ik wacht met smart af....
Maar het blijkt wel weer dat je weinig echt te melden hebt behalve op alles wat niet inhoudelijk is te reageren... net als in het vorige topic...
Als je klachten hebt over mij weet je waar je terecht kunt... veel succes.
En als het je niet bevalt... :19:

gut ik weet nu ineens weer waarom ik nooit meer een dober zou nemen... het NL doberwereldje ten voeten uit :pukel:
Afbeelding
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

Nanna schreef:Afbeelding
ik doe gezellig met je mee!

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Chawa schreef:Ben jij speciaal uitgezocht wegens je ordinaire autoritaire opstelling jegens de forumers hier ? Aan leden geen gebrek dus we blaffen ze gewoon af, eentje meer of minder maakt niet uit ? Wat jij mist juf, is elementair fatsoen, en bovendien kan je als moderator ( beteken je toch nog wat in je leventje) de weelde van de macht niet aan. Probeer je frustraties eens op iemand anders uit. Als je het niet erg vind pas ik voor jouw platvloerse manier van communiceren. Dag hoor.
Boekje met adjectieven gekregen? :8):
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

christo schreef: Alsof dierenliefde alleen voorbehouden is aan een kleine elite waartoe jij jezelf rekent.

Hebben we meteen de reden te pakken voor het openen van dit topic. :roll:
als zij elite is dan ben ik Bea in hoogst eigen persoon :roll:
Afbeelding
Chawa
Actief

Ongelezen bericht door Chawa »

malinois schreef:
Chawa schreef:
malinois schreef:
Chawa schreef: Je bent wel een ster in het uiten van absolutismen hé !! Om even in te gaan op jouw aanmatigende opmerking dat ik de vorige keer mijn verhaal "ook al"' uit zijn verband gerukt heb waardoor het verhaal "TOTAAL" (?) niet meer klopte, (daarmee implicerend dat het dit keer ook wel geval zal zijn) het volgende.

Pardon? Wie denk jij wel niet dat jij bent en wie je voor je hebt? Volgens mij ken jij mij niet goed genoeg om over mij te oordelen wat ik in mijn leven beteken... trouwens niet genoeg kennen, helemaal niet schat... ik kan me niet herinneren dat jij hier op de koffie geweest bent nl want zulke ... komen hier niet binnen nl. Waar ken jij mij van? Ik wacht met smart af....
Maar het blijkt wel weer dat je weinig echt te melden hebt behalve op alles wat niet inhoudelijk is te reageren... net als in het vorige topic...
Als je klachten hebt over mij weet je waar je terecht kunt... veel succes.
En als het je niet bevalt... :19:

gut ik weet nu ineens weer waarom ik nooit meer een dober zou nemen... het NL doberwereldje ten voeten uit :pukel:
Kind wat ben je toch een baby, zoooooooooooooooooooooooo voorspelbaar met je "alshet jenietbevaltdandonderjemaaropmentaliteit". Denk om je rikketik, het is maar een forumpje hoor.

Zwaai zwaai. :smile: :mrgreen: :wink:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Chawa schreef:Kind wat ben je toch een baby, zoooooooooooooooooooooooo voorspelbaar met je "alshet jenietbevaltdandonderjemaaropmentaliteit". Denk om je rikketik, het is maar een forumpje hoor.

Zou je wel de quotes wat in willen korten?
Ik heb een hekel aan dat gescrol.

Heb je trouwens wel eens van smaad gehoord?
Als ik jou was zou ik Malinois maar dankbaar zijn.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chawa schreef:Kind wat ben je toch een baby, zoooooooooooooooooooooooo voorspelbaar met je "alshet jenietbevaltdandonderjemaaropmentaliteit". Denk om je rikketik, het is maar een forumpje hoor.

hey daar is ze weer... Esther... waar hebben we een bakkie gedaan, vertel me dat es ff want ik denk dat ik het kwijt ben... zal vast niet bij een doberevenement geweest zijn want daar kom ik niet al jaren niet meer geweest ook... (om mensen zoals jou zeg maar die de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt; een enkele goede uitgezonderd waar ik dan wel contact mee heb)
Maar je hebt dus weer niks te melden behalve je veronderstellingen... :19: Dan wachten we weer op het volgende verhaal ...
Meid mijn rikketik is nog prima hoor voor zover ik weet... daar verander jij helemaal niks aan... :ok: die is gehard door discussies met mensen uit de NL doberwereld inmiddels :ok:
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

malinois schreef:
flamme schreef:Helaas gebeuren dergelijke dingen als wat de topicstarte het over heeft wel hoor. Ik woon in een heel ander deel van het land dus heb het ook over een andere dierenarts.

.
natuurlijk gebeuren zulke dingen helaas... dat ontkent ook niemand hier... maar dat krijg je als je vaker dingen verteld die bij nader inzien niet kloppen. Verder zijn er nogal wat mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen dus verhaaltjes viavia daar ben ik altijd heel voorzichtig mee.
Nee, niemand ontkent dat. Was meer omdat er nu verteld werd dat de topicschrijver het zo stellig stelt. Dat doe ik nu dus ook want ik was er zelf bij. Verder denk ik wel dat veel verhaaltjes viavia verteld worden. Zeker op een forum. Mijn verhaal is ook weer viavia voor jou. Snappie, of ben ik nou extreem vaag.

Overigens heb ik het hele topic nog een keer doorgelezen en snap ik nu dus je punt wel :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

flamme schreef:
malinois schreef:

.
Nee, niemand ontkent dat. Was meer omdat er nu verteld werd dat de topicschrijver het zo stellig stelt. Dat doe ik nu dus ook want ik was er zelf bij. Verder denk ik wel dat veel verhaaltjes viavia verteld worden. Zeker op een forum. Mijn verhaal is ook weer viavia voor jou. Snappie, of ben ik nou extreem vaag.

Overigens heb ik het hele topic nog een keer doorgelezen en snap ik nu dus je punt wel :wink:
en dat laatste zinnetje gaat het nu net om... :wink: Jij was er bij dat vind ik wat anders dan bij een wildvreemde van Marktplaats een verhaal op het forum plempen waarin je ook nog eens de naam en toenaam van een DA noemt... (als die da gewild had en het eerder dan ons gelezen had, had ze een heel groot probleem gehad overigens.)
Ze is er niet bij geweest, het zijn geen mensen waarvan je direct iets geloofd (tenminste... dat doe ik nu niet echt bij een wildvreemde) etc.
Laatst gewijzigd door malinois op 23 mar 2009 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

is het geen optie dit topic te sluiten? al dat geruzie is nou niet bepaald interessant/plezant om te lezen :wink: niemand heeft er wat aan en het is duidelijk dat niemand meer echt ontopic gaat reageren :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”