Rana vind het water ook echt nog te koud dus daar kan ik me wat bij voorstellen. Zeker met de korte haartjes die Felix heeft.Jaap* schreef:Onthouden en waterwerk, hij vond het echt nog te koudranetje schreef:Dat zijn pittige proeven!
Wat fijn dat Felix daar zo lekker mee overweg kan
Wat vond hij het moeilijkste?![]()
Onthouden lukte wel goed in de laatste proef, dus als hij in het momentum kan blijven en als je hem keer op keer door kunt sturen voor de volgende. Maar als je meerdere dummy's afschiet en hem dan één laat halen en daarna de volgende moet je blij zijn als hij er nog één weet.
Hij vind ze wel natuurlijk, maar dat is wat anders![]()
![]()
Ja Rana vind de dummy's ook wel meestal, maar dan inderdaad niet meer op onthouden.
Daarbij komt ze niet verder dan een dubbel apport. Nog meer dummy's en ze is de draad kwijt.
Ja wat dat betreft waarschijnlijk toch iets meer zoals het in de praktijk ook zal gaan. De jacht zal ook niet zo rustig zijn als er een paar eenden tegelijk worden geschotenJaap* schreef:Neuh, zo bedoelde ik het ook niet echt hoorranetje schreef: Is het nou zo realistisch Jaap?
Die launchers "kwaken", daarna een plof en dan gaat er iets door de lucht.
Rana vond dat kwaken vreemd en de plof vond ik zelf weinig van een geweerschot hebben![]()
Ik bedoelde meer dat de druktemakerij die het allemaal oplevert wat realistischer is dan het werken met helpers. Normaal heerst er toch veel meer rust vind ik. Het is nogal hectisch allemaal![]()
Jaap* schreef:Ja, dan is er inderdaad niet veel aan, Felix heeft zaterdag geen enkele keer naar de apparaten omgekekenranetje schreef:Maar ja, Rana werd helemaal een beetje onzeker van die launchers![]()
Zij vond die apparatuur ook nog belangrijker dan wat er werd gelanceerd.![]()
Ze heeft ze toch enige weken achter elkaar mogen ontdekken...........![]()
Dat had hij in december al gedaan natuurlijk, .....dussss hij kán wél onthouden![]()
Ja als je weet dat iets niet eetbaar of apporteerbaar is wat zal je er verder dan nog mee?